گفت و شنود ديوار ندبه!

دروغ نامه ی کیهان 14 آبان -94
گفت و شنود 
ديوار ندبه!

گفت: يکي از تجديدنظرطلبان که در تسخير لانه جاسوسي آمريکا حضور داشت و امروزه پشيمان شده است مي گويد؛ تسخير سفارت آمريکا به خاطر سيلي آمريکا در 28 مرداد بود و حالاديگر ماجرا تمام شده و به تاريخ پيوسته است!
    گفتم: سخنان ضبط شده وي موجود است که در آن هنگام مي گفت؛ سفارت به خاطر جنايات آمريکا در کشتار مردم و پناه دادن شاه و جاسوسي و توطئه عليه انقلاب تسخير شده است و نه کودتاي 28 مرداد.

    گفت: خب! حالاکه با شيطان بزرگ خاله خواهرزاده شده اند، و ديوار سفارت را ديوار ندبه مي دانند نمي خواهند حرفي بزنند که دعايشان پشت اين ديوار ندبه به اجابت نرسد!

    گفتم: ولي تاريخ به اين روشني و ثبت و ضبط شده را که نمي شود با اين حرفهاي من درآوردي تحريف کرد.

    گفت: چيکار داري! بذار دلشون خوش باشه!

    گفتم: دانش آموزي به مادرش گفت؛ امشب دعا کن که قله اورست 81 متر کوتاه تر بشود! چون سوال امتحان ارتفاع قله اورست بود و من به جاي 8881 متر، ارتفاع آن را 8800 متر نوشته ام که خيلي آبروريزي مي شود!