نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما   6 بهمن -94
داروی مفید به جای خودرو لوکس وارد کنیم
بنده مبتلا به بیماری آسم هستم. اسپری آسم به نام «سرتاید» را استفاده می‌کردم که متاسفانه حدود 6 ماهی است که وارد ایران نمی‌شود و به جای آن یک اسپری ایرانی گرفتم که من را به انواع عوارض مبتلا کرد!به مسئولان بگویید خواهش می‌کنم ارزهایی که صرف مصرف وارد کردن خودروهای لوکس می‌شود را صرف وارد کردن دارو برای بیماران به خصوص مبتلایان به آسم کنند.یک بیمار- تهران
پیشنهادی در مورد جرایم رانندگی
جرایم رانندگی گران شد. هرکاری بایستی ابزاری باشد که بازدارنده جرایم شود. متاسفانه افزایش مبلغ جرایم هیچ اهرم بازدارنده‌ای در حوادث رانندگی نبوده است. بنده پیشنهاد می‌کنم که هرسال اتومبیلی که برای معاینه فنی به مراکز مراجعه می‌کند خلافی رانندگی را پرداخت کند و بعد معاینه فنی آن را تحویل بدهند. نقش بازدارندگی زمانی است که راننده فکر کند سر سال باید از راهنمایی و رانندگی خلافی خود را تسویه کند و هیچ اغماضی در خلافی رانندگی هم نباشد.فلاحتی- تهران
سیدعلی صاحبی از دهدشت: یک سئوال مهم و اساسی از مسئولان دولتی دارم و آن این است که پس از این همه مذاکره و تلاش، آیا می‌توانند به طور شفاف از طریق رسانه‌های گروهی اعلام کنند که رفع تحریم‌ها چه زمانی در زندگی مردم تاثیر می‌گذارد؟
از اهالی محل: حدود 7-8 سالی است که در خیابان آفریقا- کوچه تندیس، درحال ساخت بُرج هستند که برای اهل محل بسیار مزاحمت ایجاد کرده است. از شهرداری منطقه 3 تقاضا می‌شود هرچه سریعتر وضعیت این بُرج را مشخص کند.
مسعودی از تهران: گران شدن برخی کالاهای اصلی و سوخت مانند بنزین، موجی از گرانی اجناس دیگر را به دنبال دارد. مسئولان ناظر و پیگیر این مسئله باشند.