به رياست روحاني انجام شد بررسي اردوهاي مختلط دانشجويي

به رياست روحاني انجام شد بررسي اردوهاي مختلط دانشجويي در جلسه شوراي عالي انقلاب فرهنگي  24 دی -94
واقعاً بیش از حد مضحک است در شرایطی که به دلیل فقر وبیکاری زنان شوهردار هرروز بیشتر وادار به تن فروشی می شوند ولی نشست بررسی اردوهای مختلط دانشجویی برگزار می شود که نکند دانشجویان بطور مختلط دراردوهای دانشجویی انجام گیرد!

شوراي عالي انقلاب فرهنگي گزارش هاي وزارتخانه هاي علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامي را درباره موضوع برگزاري اردوهاي مختلط دانشجويي بررسي کرد.
    شوراي عالي انقلاب فرهنگي در جلسه اي به رياست حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني رئيس جمهوري گزارش هاي وزارتخانه هاي علوم، تحقيقات و فناوري؛ بهداشت، درمان و آموزش پزشکي و دانشگاه آزاد اسلامي را درباره موضوع برگزاري اردوهاي مختلط دانشجويي بررسي کرد.

    برابر گزارش هاي ارايه شده از سوي اين دو وزارتخانه و دانشگاه آزاد اسلامي، مواردي که اردوهاي برگزار شده، خارج از چارچوب هاي ارزشي، اخلاقي و ضوابط مصوب شوراي عالي انقلاب فرهنگي و مقررات دانشگاهي بوده اند، بسيار کم بوده است. اما با اين حال رئيس شوراي عالي انقلاب فرهنگي و ديگر اعضا، تاکيد داشتند که بايد مراقبت بيشتري به عمل آيد تا اتفاقات مشابه در محيط هاي دانشگاهي تکرار نشود.

    به گزارش فارس، شوراي عالي انقلاب فرهنگي همچنين مقرر کرد مسئولان مجموعه هاي دانشگاهي کشور، بر اجراي مصوبات قبلي شوراي عالي انقلاب فرهنگي درباره برگزاري اردوهاي دانشجويي تاکيد بيشتري داشته و چنانچه اشکال و ابهامي را در مسير برگزاري صحيح اردوهاي آموزشي و تفريحي دانشجويي مي بينند، براساس آيين نامه هاي موجود و با همکاري شوراي اسلامي کردن دانشگاه ها، پيشنهادهاي لازم را براي بررسي و تصويب به شوراي عالي انقلاب فرهنگي ارايه دهند.

    اعضاي شوراي عالي انقلاب فرهنگي تاکيد داشتند که لازم است براي برخورداري از محيطي با نشاط در دانشگاه ها برنامه ريزي دقيق تري براي فعاليت هاي فوق برنامه و اجراي اردوهاي تفريحي و ورزشي انجام شود و اگر برگزاري چنين اردوهايي نياز به حمايت دارد، نيز همه نهادهاي مربوطه پشتيباني هاي لازم را انجام دهند.