كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 27 دی -94
كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی و دروغین اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری محور برجام ولغو تحریم و توجیه رد صلاحیت های فله ای نامزدان انتخابات که از موضع ضد آمریکایی پیام ساختگی داده شده است :     آمريکا بايد بداند ملت فهيم و انقلابي ايران مي داند که چه کساني را راهي مجلس خبرگان کنند. مجلس خبرگان هيچ گاه جاي سياست بازان نبوده است و لذا رهبري شجاع، پارسا، شايسته و قاطع ضداستکبار و حامي مستضعفان روي زمين نتيجه انتخاب همين منتخبين خبرگان در سال 68 بود. اکنون نيز اين مجلس تشکيل مي شود تا به ياري خداوند سبحان همين رهبري شجاع و ضداستکباري از نقطه اوج ديده بانيش بر امور هر سه قوه اشراف کامل داشته و جلوي احيانا کج روي هاي احتمالي گرفته پرچم عدل و داد را به کوري چشم يزيديان زمان به دست صاحبش منجي عالم بشريت بسپارد.

    
واکنش مقتدرانه سپاه در برخورد با حريم شکني گستاخانه ملوانان ارتش آمريکا در عبور از حريم آبي کشورمان و معذرت خواهي آمريکا از سپاه حاکي از اين است که دشمن با هر نيتي که در اين قضيه وارد شده باشد وقتي حضور مقتدرانه جان برکفان سپاه را در دفاع از حريم امنيتي ما مشاهده کرد از شيطنت گري سخت پشيمان شد. راه متوقف کردن دشمن از توطئه گري عليه امنيت ملي به رخ کشيدن قدرت و اقتدار دروني عليه نقشه هاي اوست.
        
حضور مقتدرانه و هوشمندانه سپاه در منطقه و سوريه و عراق و اين حرکت به موقع در دستگيري تفنگداران آمريکايي ياد آور اين کلام حضرت امام خميني(ره) بود که فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
     
ورود قايق هاي آمريکا به داخل آب هاي سرزميني ايران در خليج فارس را نبايد ناديده گرفت. اين کار آمريکايي ها براي آزمايش عکس العمل ما انجام شده و بحمدالله با هوشياري رزمندگان نيروي دريايي سپاه پاسخ محکمي دريافت کرد.
    
با پر کردن قلب راکتور اراک، قلب امت اسلامي به درد آمد. هر ايراني باغيرت اندوهگين و ناراحت شد. متاسفم که در اثر سهل انگاري حاصل خون دل خوردن هاي چندين ساله دانشمندان ما از بين رفت. از اين به بعد براي خريد خيلي از وسايل تاسيسات هسته اي بايد از آمريکا اجازه بگيريم. ما در اين مذاکرات تحقير شديم.
       
دولت آقاي روحاني مي گويد در مذاکرات برجام به آمريکايي که از نظر آقاي ظريف قدرت دارد که با يک بمب توان دفاعي ما را از بين ببرد، سه تا گل زده دو گل خورده است. سوال اين است دولت شما با اين همه توان ديپلماتيک چرا نمي تواند جلوي عربستان درآيد و جلوي کاهش قيمت نفت را بگيرد که به زودي اصلاتوليدش با توجه به قيمت پايين آن هيچ صرفه اي نخواهد داشت.
      
قوه قضائيه پس از گزارش هاي کارشناسي مجلس درباره قراردادهاي بلندمدت نفتي که به جاي شرکت دادن سرمايه گذاران داخلي سرمايه گذاران خارجي را بر اين صنعت حاکم مي کند، بايد وارد صحنه شود. همچنين بايد سکوت درباره بنزين وارداتي آلوده را که بنا به اظهارات خود کارشناسان يورو4 هم نيست بشکند.    سرابي
    
آمريکا بايد بداند ملت فهيم و انقلابي ايران مي داند که چه کساني را راهي مجلس خبرگان کنند. مجلس خبرگان هيچ گاه جاي سياست بازان نبوده است و لذا رهبري شجاع، پارسا، شايسته و قاطع ضداستکبار و حامي مستضعفان روي زمين نتيجه انتخاب همين منتخبين خبرگان در سال 68 بود. اکنون نيز اين مجلس تشکيل مي شود تا به ياري خداوند سبحان همين رهبري شجاع و ضداستکباري از نقطه اوج ديده بانيش بر امور هر سه قوه اشراف کامل داشته و جلوي احيانا کج روي هاي احتمالي گرفته پرچم عدل و داد را به کوري چشم يزيديان زمان به دست صاحبش منجي عالم بشريت بسپارد.
     
تقريبا بيشتر فتنه گران 88 از ترحم نظام برخوردار شدند. مشاهده کرديم بعضي از آنان که هنوز در قدرت هستند محاکمه نشدند. خباثت تا کجا که اين افراد امروز طلبکار شده و براي آينده خط و نشان مي کشند. 

     آلودگي کلانشهرها متاسفانه طي چند سال به جاي کار کارشناسي به نگاه جناحي آلوده شد و آنچه حل نشد آلودگي هوا بود. دولت قبل يکي از راه حل ها را کاستن از جمعيت پايتخت و قطع واردات بنزين اعلام کرد که با فرياد و سر و صداهاي مدعيان اصلاحات روبرو شد. با روي کار آمدن همان طيف و قطع بنزين توليد داخل و وارد کردن بنزين بر آلودگي پايتخت و کلانشهرها افزوده شد و گويا اين نگاه و روند همچنان ادامه دارد و آنکه بيش از همه متضرر خواهد شد ريه هاي مردمي است که بيشتر اوقات خود را مجبورند در معابر و خيابان ها سپري کنند.    خانم نادري
    
قبض هاي اداره برق به دست مشترکين نمي رسد و سپس قطع و جريمه مي شويم حال آنکه قبلااين ديرکرد روي قبض بعدي لحاظ مي شد. اين بي انصافي است که برق ما قطع شود. زن و بچه ما در اين سرماي زمستان تاوان چه چيز را بايد بپردازند.
        
علت افزايش قيمت عوارض اتوبان قزوين- زنجان چيست؟ لطفا رسيدگي شود. اين افزايش 50 درصدي خيلي براي ما مردم گران است.
    
آموزش و پرورش طي 2 ماه قبل مابه التفاوت بيمه طلايي را قطع کرده است و طي 2 سال و نيم گذشته، 24 ماه حق بيمه ما پرداخت نشده است. فقط 3 ماه پرداخت شد و مجددا با افزايش حقوق ما اين حق بيمه قطع شد. لطفا رسيدگي شود.
        
چندي قبل در هنگام معامله خودرو، دفتر اسناد 600 هزار تومان مطالبه کرد وقتي علت را پرسيدم گفتند ابلاغ دولت است! چطور از ابتداي سال جاري هزينه معامله خودرو 2 برابر شده و حقوق کارگر و کارمند 10-12 درصد افزايش يافته است؟! اي کاش فقط همين يک مورد بود بسياري از اجناس و اقلام طي امسال چند بار با افزايش قيمت روبرو شدند. البته کساني که حقوق چند ميليوني مي گيرند مشکلي با اين افزايش قيمت ها ندارند.
       
بازنشسته شرکت واحد هستم با اينکه عروس و داماد دارم فقط 900 هزار تومان حقوق بازنشستگي دريافت مي کنم. متاسفانه همين مبلغ ناچيز بازنشستگي ما را به موقع نمي پردازند و هر ماه با چند روز تاخير پرداخت مي شود. چرا؟     تهراني
    
مگر دولت براي اشتغال جوانان 18 ساله بي کار اشتغالي ايجاد کرده که تصميم دارد يارانه 18 ساله هاي فاقد کارت ملي را قطع کند؟ انصاف هم خوب چيزي است.
       
به اساتيد حق التدريس دانشگاه پيام نور ساعتي 11 هزار تومان حق الزحمه پرداخت مي شود از بيمه و بازنشستگي هم خبري نيست. جالب اينکه از اين 11 هزار تومان هم ده درصد ماليات کسر مي کنند.
    7    
معلم بازنشسته خانه نشين شده داراي 2 فرزند دانشجو هستم و از مادر پيرم نگهداري مي کنم. آيا انصاف است که دولت يارانه بنده را با اين حال و وضع قطع کند و در سن سالمندي شرمنده زن و بچه بشويم؟
      
سازمان تامين اجتماعي اصفهان از 9 ماه مرخصي زايمان زنان کارگر و کارمند فقط حقوق 6 ماه را پرداخت مي کند. به ديوان عدالت اداري هم شکايت کرده ايم. به راي صادره اين ديوان هم توجه نمي کند. راه چاره چيست؟
     
حدود 200 متر از حد فاصل جاده بين دو روستاي حسين آباد و پيغمبر از توابع رباط کريم خاکي است که هنگام بارندگي وضعيت گل و لاي به وجود آمده تردد روستائيان بويژه دانش آموزان مشکل و سخت مي شود. چرا براي رفع اين مشکل هيچ اقدامي صورت نمي گيرد؟
     
شرکت واحد اتوبوسراني اصفهان طبق رويه چند سال اخير، از اول دي ماه دومين بار کرايه خطوط شهري را 20 درصد افزايش داد. ظاهراً اين از محاسن کاهش تورم است.
     
از مهر ماه 1394 که رتبه بندي معلمان شروع شد 80 هزار تومان به حقوقم اضافه شد که در همين ماه 180 هزار تومان يارانه دريافتي ام را قطع کردند! وقتي اعتراض کردم اعلام داشتند شما سال 93 به خريد مسکن اقدام کرده ايد. پس چطور اعلام مي کردند که ما در پي تفتيش اموال افراد نيستيم!    امير- فرهنگي