كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 23 دی -94
كيهان و خوانندگان
ناله وجیغ وفغان هسته ای  سربازجو شریعت نداری در پیام قلابی ودروغین اش درا وین نامه ی کیهان به معرض نمایش گذاشته شده است . زیرا که برجام زیرآب اهداف دست یابی به سلاح هسته ای پاسداران را زده است . برای همین چنین  پیام سئوال برانگیز داده شده است:مگر قرار نبود مصوبات شوراي عالي امنيت ملي و مجلس شوراي اسلامي و الزامات 9گانه مد نظر رهبر معظم انقلاب درباره برجام از جمله ارائه تضمين و تعهد کتبي مقامات اروپا و آمريکا مبني بر لغو تمامي تحريم هاي ايران و خودداري از تصويب و اجراي تحريم هاي جديد از طرف آمريکاي مستکبر توسط وزارت امور خارجه مطرح و پيگيري شود؟ پس چه شد؟ مگر قرارنبود وضع هر نوع تحريم جديد بايد با توقف اجراي برجام روبه رو شود؟
       
ما مردم نظام و کشور خود را از صميم دل دوست داريم و حاضر به هر نوع فداکاري هستيم ولي از اينکه در برجام توان هسته اي کشور متوقف شده و چيزي عايد ما نشده سخت ناراحت شده ايم. در قضيه عربستان هم که از دستگاه ديپلماسي کشور چيزي جز انفعال نديده ايم مسئول اين تحقيرها کيست؟        

     چرا هزينه هاي عملکرد برخي از مسئولان وبال گردن مردم است. آيا بايد آن قدر در مقابل کوتاهي برخي از مسئولان سکوت کرد تا فتنه گران کشور را بگيرند. کرسنت ها به وجود آمد، فتنه گران در پست هاي کليدي کشور قرار گرفتند تا به کي بايد سکوت کرد؟ از شوراي نگهبان تقاضا داريم کساني که صلاحيت ندارند را رد صلاحيت کند و بداند مردم پشتيبان اين شورا و مثل هميشه در صحنه اند.
      
مگر قرار نبود مصوبات شوراي عالي امنيت ملي و مجلس شوراي اسلامي و الزامات 9گانه مد نظر رهبر معظم انقلاب درباره برجام از جمله ارائه تضمين و تعهد کتبي مقامات اروپا و آمريکا مبني بر لغو تمامي تحريم هاي ايران و خودداري از تصويب و اجراي تحريم هاي جديد از طرف آمريکاي مستکبر توسط وزارت امور خارجه مطرح و پيگيري شود؟ پس چه شد؟ مگر قرارنبود وضع هر نوع تحريم جديد بايد با توقف اجراي برجام روبه رو شود؟
       
ما مردم نظام و کشور خود را از صميم دل دوست داريم و حاضر به هر نوع فداکاري هستيم ولي از اينکه در برجام توان هسته اي کشور متوقف شده و چيزي عايد ما نشده سخت ناراحت شده ايم. در قضيه عربستان هم که از دستگاه ديپلماسي کشور چيزي جز انفعال نديده ايم مسئول اين تحقيرها کيست؟    سينکي
     
مردم کره شمالي به جاي سبزي علف خوردند ولي زير بار زور شيطان بزرگ نرفتند و بمب هيدروژني ساختند ولي دولت تدبير ما همه هسته اي و دستاوردهاي شهدا را داد تا کدخدا گره اي از مشکلات باز کند ولي پس از قريب به 3 سال دوندگي، جز خسارت و هدر رفتن انرژي و وقت و فرصت و افزايش تحريم ها و متلاشي کردن دستاوردهاي هسته اي چيزي دستگيرمان نشده است!    دباغ زاده و طاهري
     
رسانه هاي دولتي با ذوق زدگي تبليغات راه انداخته اند که تا چند روز ديگر تحريم ها برداشته و همه جا گل و بلبل مي شود ولي واقعيت مسئله اين است که آمريکا به بهانه هاي جديد تحريم ها را ادامه مي دهد. آينده خيلي از مسائل را روشن خواهد کرد.    نيکنام از قم
     
غافلگيري دولت تدبير از تک و پاتک عربستان در قضيه حادثه ساختگي سفارت اين کشور در ايران و انشاء نامه از سوي وزارت خارجه براي بازگرداندن خيابان شهيدآيت الله نمر به نام قبلي خود همه حکايت از ضعف دولتمردان عزيزمان دارد. متاسفانه ملت هنوز از زخم توهين هاي آل سعود در کشتار منا، واقعه مسجدالحرام و حادثه فرودگاه عربستان التيام نيافته که اين عدم تدبيرهاي جديد دولت به آنها اضافه شده است.    محمودي
     
از حمله به سفارت عربستان در ايران خوشحال نيستيم و نامه آقاي رئيس جمهور به قوه قضائيه را در اين مورد درک مي کنيم ولي آيا بهتر نبود آقاي رئيس جمهور در قضيه کشتار 500 زائر خانه خدا توسط آل سعود و تعرض ماموران فرودگاه جده به دو نوجوان ايراني دست به نامه و واکنش مي شدند تا در ذهن افکار عمومي اين شائبه به وجود نيايد که دولت ايشان به دنبال تعامل و انفعال به هر قيمت مي باشد.    بخشي
     
سفارت آل سعود مورد تعرض قرار مي گيرد ولي به کسي آسيبي نمي رسد و اين کشور روابط خود را با ما قطع مي کند. حال اگر اين حادثه به تعداد عزيزان جانباخته حادثه منا يعني 500 نفر از اين دولت وهابي تکفيري داعشي کشته مي گرفت چه واکنشي داشتند؟! واقعا براي دستگاه ديپلماسي خود متاسفم که اين قدر با دشمنان بشريت مماشات مي کند و دست و دلش مي لرزد.
       
رئيس جمهور چرا خواستار رسيدگي خارج از نوبت به حادثه جده و جان باختن قريب به 500 حاجي ايراني در منا و مسجدالحرام نشد؟!
       
از کساني که دغدغه انقلاب اسلامي، ولايت و مردم را دارند انتظار مي رود با وحدت، همدلي و گذشت به تهيه ليست واحد اقدام و از تشتت و چنددستگي جداً پرهيز کنند تا يک مجلس برآمده از آراي ملت و ولايت مدار و مقابله کننده با استکبار جهاني را شاهد باشيم نه خداي ناکرده امثال مجلس ششم را!
        
از روزي که ثبت نام کانديداها شروع شد و بوي انتخابات به مشام برخي ها خورد شاهد توزيع برخي روزنامه ها به صورت رايگان در برخي خيابان ها هستيم که به هر مغازه اي 2-3 عدد به صورت مجاني تحويل مي گردد. 
    
قهرماني - جاده قديم کرج
     
وقتي اشک تمساح رئيس دولت شيطان بزرگ براي کشته شدن چند کودک بي گناه آمريکايي را ديدم واقعا دلم گرفت که چقدر اين اوباماي پليد، حيله گر است. از اين حقه باز مکار مي پرسم آيا اين چند کودک کشته شده توسط جوانان آمريکايي فقط انسانند و مستحق دلسوزي؟! آيا هزاران کودک فلسطيني، سوري، عراقي، پاکستاني، افغاني، يمني، بحريني و... که با چراغ سبز امثال او در اين کشورها قتل عام و قطعه قطعه مي شوند انسان نيستند!
     
چند سال است براي دريافت 3 ميليون تومان وام ازدواج فرزندم دوندگي مي کنم و نتيجه نگرفته ام. ولي باخبر مي شوم دفتر آقاي هاشمي مبلغ بالاي 5 ميليارد تومان بدون وثيقه وام گرفته است.     صباغ
     
آقاي هاشمي چرا به رانت خواري دفتر نشر و آثار خود هيچ عکس العملي نشان نداده و خيلي راحت از کنار اين بهره برداري هاي کلان از بيت المال عبور مي کند. از آن طرف روزنامه هاي زنجيره اي به موضوع اختلاس 8 هزار ميلياردي مديران نفتي در اين دولت نمي پردازند. کافي بود يکي از اين رانت خواري و سوءاستفاده ها مربوط به دولت گذشته مي شد آنگاه زمين و آسمان را به هم مي دوختند.    سوري
     
در اخبار آمده است که دفتر نشر آثار آقاي هاشمي رفسنجاني مبلغ 5 ميليارد و 200 ميليون تومان بدون گذاشتن وثيقه از دولت وام گرفته است. اين کارها به اعتماد مردم خدشه وارد مي کند. چرا آقاي هاشمي ساکت است؟    عليمرداني
     
دولت اول بايد تمام بندهايي را که به اسم قانون به دست و پاي توليد و توليدکنندگان بسته باز کند سپس به مردم توصيه نمايد که اجناس خارجي نخرند، تا نتيجه داشته باشد.
       
يک مستمري بگير تامين اجتماعي هستم 300 هزار تومان حقوق مي گيرم هميشه دوازدهم هر ماه حقوق مي گرفتم اما اين ماه تاکنون اين مبلغ ناچيز را هم دريافت نکردم. واقعا دست اين دولت تدبير و اميد درد نکند.
      
برخلاف سخنان مسئولين امر، قيمت آب و گاز و برق نسبت به 2-3 سال گذشته بسيار افزايش يافته است. نحوه محاسبه نيز براي مشترکين خانگي نامفهوم مي باشد. شايسته است براي آگاهي مشترکين و رفع ابهام جدول نحوه محاسبه پلکاني و قيمت آب، گاز و برق در پشت يا روي قبوض درج شود.    صادق از يزد
     
يک فرهنگي هستم طبق قوانين آموزش و پرورش هر معلمي که به 18 سال سابقه کار مي رسيد حکم خُبره مي گرفت و هر کس که به سابقه 20 سال مي رسيد حکم عالي مي گرفت. از تاريخ 94/7/1 تاکنون بدون هيچ دليلي جلوي اين حکم گرفته شده است. لطفا دليل اين را مسئولان اعلام کنند.
       
جاده اي به مسافت 10 کيلومتر بين روستاي «براين» از شهرستان مينودشت استان گلستان و روستاي حسين آباد کالپوش از شهرستان ميامي در استان سمنان، بيش از 20 سال است که بستر شني آن خراب شده و نياز به آسفالت دارد. اين راه کوتاه راه ارتباطي 50 روستا است که اهالي هنگام بارندگي به اين راه ها دسترسي ندارند. از مسئولان تقاضاي رسيدگي داريم.
      
جريان مدعي اصلاحات در شهرستان ها بر گرده مردم سوار شده و از امکانات و تسهيلات دولت در جهت منافع حزبي و گروهي خود سود مي برند و کسي جلودار کارهاي غيرقانوني آنان نيست. چرا؟
     
اينکه دولت براي خريد کالاهاي خارجي وام پرداخت مي کند يعني صحبت ها و سخنراني هاي دولتمردان در خصوص توليد ملي فقط شعار است.