سرگردانی
7 ساعته مسافران پرواز آبادان ـ مشهد 3 مرداد – 95
درشرایطی که پیوسته گزارش اینگونه خبرها عادی شده است .ولی درروند جنگ قدرت
وثروت جناح وباندها ومخالفت با برجام در مجلس ارتجاع وسایر تریبون ها مخالفت شدید
باخرید ایبرس ازفرانسه وبوئینگ از آمریکای شیطان بزرگ دشمن وغیرقابل اعتماد می
شود.چون وقت و امنیت وحفاظت و جان شهروندان ایرانی ارزش نداشته باشد.
تغییر ساعت پرواز شماره 3737 شرکت
هواپیمایی آسمان در مسیر آبادان ـ مشهد، مسافران این پرواز را هفت ساعت در فرودگاه
بین المللی آیت الله جمی آبادان سرگردان کرد.
جمعی
از مسافران پرواز شماره 3737 شرکت هواپیمایی آسمان روز شنبه در تماس با خبرگزاری
جمهوری اسلامی (ایرنا) دفتر آبادان مدعی شدند که از ساعت 8:30 صبح به علت آنچه نقص
فنی هواپیما عنوان می شود، در فرودگاه آبادان سرگردان هستند.
بر
اساس این گزارش، پرواز شماره 3737 شرکت هواپیمایی آسمان که قرار بود ساعت 8:30
دقیقه صبح شنبه مسافرانش را به مشهد منتقل کند بدون اعلام و اطلاع قبلی به ساعت
15:30 تغییر یافت.
این
تغییر 7 ساعته موجب شد که مسافران این پرواز در فرودگاه سرگردان شوند.
به
گفته مسافران، بیشتر مسافران پرواز را کارمندان دولت، شهروندان، گردشگران و اتباع
خارجی تشکیل داده و مسئولی از این شرکت هواپیمایی نیز پاسخگوی مسافران نیست.
مسافران
در تماس با خبرگزاری ایرنا دفتر آبادان مدعی شدند که با وجود تاخیر 7 ساعته پرواز،
هنگامی که برای دریافت هزینه بلیت به دفتر این شرکت مستقر در فرودگاه مراجعه
کردیم، اعلام شد که پول به مسافران باز پس داده نمی شود.
همچنین
مسافران مدعی شدند که بر اساس قانون، شرکت هواپیمایی موظف است در صورت تاخیر بیش
از دو ساعته پرواز، از مسافران پذیرایی کند که در این خصوص نیز اقدامی نشده است.
بر
اساس گزارش های دریافتی موثق، مسافران این پرواز ساعت 15:30 دقیقه پس از 7 ساعت
معطلی، سوار هواپیما شدند.
تلاش
ایرنا برای دریافت پاسخ از مسئولان شرکت هواپیمایی آسمان مستقر در آبادان تا لحظه
انتشار خبر بی نتیجه ماند.
جمعی از مسافران پرواز شماره 3737 شرکت هواپیمایی آسمان روز شنبه در تماس با خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) دفتر آبادان مدعی شدند که از ساعت 8:30 صبح به علت آنچه نقص فنی هواپیما عنوان می شود، در فرودگاه آبادان سرگردان هستند.
بر اساس این گزارش، پرواز شماره 3737 شرکت هواپیمایی آسمان که قرار بود ساعت 8:30 دقیقه صبح شنبه مسافرانش را به مشهد منتقل کند بدون اعلام و اطلاع قبلی به ساعت 15:30 تغییر یافت.
این تغییر 7 ساعته موجب شد که مسافران این پرواز در فرودگاه سرگردان شوند.
به گفته مسافران، بیشتر مسافران پرواز را کارمندان دولت، شهروندان، گردشگران و اتباع خارجی تشکیل داده و مسئولی از این شرکت هواپیمایی نیز پاسخگوی مسافران نیست.
مسافران در تماس با خبرگزاری ایرنا دفتر آبادان مدعی شدند که با وجود تاخیر 7 ساعته پرواز، هنگامی که برای دریافت هزینه بلیت به دفتر این شرکت مستقر در فرودگاه مراجعه کردیم، اعلام شد که پول به مسافران باز پس داده نمی شود.
همچنین مسافران مدعی شدند که بر اساس قانون، شرکت هواپیمایی موظف است در صورت تاخیر بیش از دو ساعته پرواز، از مسافران پذیرایی کند که در این خصوص نیز اقدامی نشده است.
بر اساس گزارش های دریافتی موثق، مسافران این پرواز ساعت 15:30 دقیقه پس از 7 ساعت معطلی، سوار هواپیما شدند.
تلاش ایرنا برای دریافت پاسخ از مسئولان شرکت هواپیمایی آسمان مستقر در آبادان تا لحظه انتشار خبر بی نتیجه ماند.