امام جمعه قم: قطعنامه اتحاديه عرب خنجر از پشت به جهان اسلام بود

امام جمعه قم: قطعنامه اتحاديه عرب خنجر از پشت به جهان اسلام بود  10 مرداد -95
عجیب ملت ایران گرفتار آخوندها وپاسداران مفت خور وعاری از شعوراجتماعی و سیاسی وعلمی و اقتصادی وفنی .... شده است .چون ۀخوندهای نمازجمعه  باا بزاری کردن دین هر پوشالی را بر زبان می آورندو لغز خوانی سطحی همراه با شعار تبلیغاتی  ضد آمریکایی می کنند تا هدف پلید ضد مردمی ومنافع ملی کشور را دنبال کنند . به بینید آخوند جوزوی امام جمعه قم   چگونه همچون خامنه ای نماینده وسخنگوی جهان اسلام شده است . چون مدعی شده نشست اخير اتحاديه عرب و  برخي بندهاي قطعنامه پاياني آن از پشت به جهان اسلام خنجر زدن است. زیرا  قطعنامه علیه اقدامات تروریستی پاسداران در کشور های عربی است وتأکید بر عدم مداخله گری ريیم وارونه ی ولایت فقیه درامورد اخلی کشورهای عربی کرده است.

امام جمعه قم با تقبيح نشست اخير اتحاديه عرب و با اشاره به برخي بندهاي قطعنامه پاياني آن گفت: اين قطعنامه از پشت به جهان اسلام خنجر زد.
    قم- خبرنگار کيهان: حجت الاسلام والمسلمين عليرضا اعرافي در خطبه هاي نماز جمعه قم افزود: در اين قطعنامه رژيم غاصب سرزمين هاي اسلامي به رسميت شناخته شد و در زشت ترين بند آن به ايران تهمت دخالت در امور عراق زده شد. مگر نمي بينيد که ايران اسلامي امروز در برابر تهاجم اسرائيل ايستاده است آيا اينکه رژيم صهيونيستي به رسميت شناخته شود اوج ننگ و روسياهي اتحاديه عرب و پدر خوانده آن يعني آل سعود نيست.

    وي با اشاره به حمايت هاي ايران از ملت هاي مسلمان و سرزمين هاي اسلامي گفت: حضور منطقي و مستشاري ما در برخي کشورهاي منطقه براساس قوانين و مقررات بين المللي است.

    مدير حوزه علميه سراسر کشور دخالت رياض در سوريه، لبنان و يمن را زشت خواند و گفت: اين خيانتي آشکار در حق محور مقاومت بود اما آل سعود بداند که اين رويه محکوم به شکست است و تمام آزاديخواهان جهان رژيم آل سعود را محکوم مي کنند. لذا اين زشتي براي شماست که آرام آرام در حال عادي سازي روابط خود با رژيم صهيونيستي هستيد.

    خطيب جمعه قم در ادامه به روز جهاني همبستگي با ملت مظلوم بحرين اشاره کرد و گفت: امت اسلامي ايران حرکات خشن اخير از جمله تعرض به آيت الله عيسي قاسم را محکوم مي کند و به آنان توصيه مي شود از اين مسير خطرناک بازگردند که سودي عايدشان نخواهد کرد.

    اعرافي در بخش ديگري از خطبه هاي نماز با اشاره به انقلاب مشروطه و شهادت مظلومانه شيخ فضل الله نوري تصريح کرد: همانطوري که در زمان مشروطيت هم کاملاً روشن بود بايد روي پاي خود ايستاد و به غربي ها دل نبست.

    وي افزود: امروز هم در قضيه برجام ديديم که مجدداً و براي هزارمين بار ثابت شد استکبار قابل اعتماد نيست و نبايد به ورطه محاسبات غلط بيفتيم.

    امام جمعه قم در پايان سالروز شهادت امام صادق (ع) و رحلت آيت الله مشکيني را گرامي داشت.