مقاومت، مقابله با نقشه آمريكاست نه جزو نقشه آمريكا!

خبر ويژه 
مقاومت، مقابله با نقشه آمريكاست نه جزو نقشه آمريكا!  10 مرداد - 95
بالاخره سربازجو شریعتن داری پاسدار اطلاعاتی سپاه پس از 3 سال جو سازی تبلیغاتی وانتقاد به روحانی ودولت وی ومخالفت با برجام فضا را برای حضور احمدی نژاد  رئیس جمهور پاسداران وخامنه ای در صحنه مبارزه سیاسی وانتقاد به دولت روحانی  هموارکرده است تا همچون خامنه ای اداو اطوار وشکلک ضد آمریکایی درآورد .

رئيس دولت دهم مي گويد؛ دو طرف جنگ در منطقه از نظام سلطه اسلحه مي خرند و اين برنامه خود آمريکاست(!)
    محمود احمدي نژاد ضمن سخناني در مشهد با بيان اينکه امام(ره) آمريکا را شيطان بزرگ مي دانست گفت: برخي گفتند اين حرف تبليغاتي بوده است اما شيطان استکبار ورزيد و خودش را بالاتر دانست. در حال حاضر چه کساني الان به خودشان اجازه مي دهند که سر آدم ها را ببرند و فيلم بگيرند؟ کساني که خودشان را بالاتر مي دانند. آمريکا خودش را برتر مي داند و اگر کسي نپذيرد باجنگ به او مي فهمانند. هرکس نپذيرد مورد تهديد قرار مي گرفت. کسي مي تواند بگويد که شيطان کاري را انجام مي دهد که آمريکا انجام نمي دهد؟ 

    وي مي افزايد: «الان در منطقه را ببينيد. دو طرف درگيري اسلحه از کجا مي خرند؟ هر دو از نظام سلطه اسلحه خريداري مي کنند و اصلاخود نظام سلطه اين برنامه را ريخته و بالانشسته و مي گويد دعوا نکنيد! غير از شيطان چه کسي مي تواند اين کار را آن قدر قشنگ انجام دهد.؟»

    يادآور مي شود دو طرف درگيري در منطقه مشخص هستند. يک طرف، آمريکا و عربستان و برخي دولت هاي مرتجع و گروه هاي تروريستي مانند داعش و النصره و احرارالشام و... هستند و طرف ديگر، محور مقاومت به رهبري جمهوري اسلامي و متشکل از سوريه، عراق و حزب الله و يمن هستند. آيا محور مقاومت از شيطان بزرگ سلاح مي خرد يا مغضوب آنهاست؟ واقعيت اين است که به دنبال امواج «مقاومت اسلامي» و «بيداري اسلامي» که پيروزي هاي بزرگي با خود داشت، جبهه استکبار به صرافت افتاد به جنگ هاي نيابتي متوسل شود چرا که خود به شهادت ناکامي ها در عراق و افغانستان، توان درگيري مستقيم را نداشت.

    اکنون بايد پرسيد در برابر اين جنگ خانمان برانداز بايد مقاومت صورت مي گرفت يا اجازه مي داديم دشمن تا همدان و سنندج داخل شود؟! يعني چي که هر دو طرف درگيري داخل برنامه آمريکا هستند؟ بالاخره بايد از حريم اهل بيت و امنيت منطقه از جمله کشورمان صيانت مي کرديم يا نه؟ برنامه آمريکا که مشخص است اما چرا هر دو طرف جنگ را به نقشه و برنامه آمريکا نسبت مي دهيد؟!

    شايان ذکر است در ماجراي بيداري اسلامي نيز، نگاه انحرافي مدعي بود اين ماجرا ساخته و پرداخته آمريکاست و نبايد از آن حمايت کرد؛ همچنان که اجبارا نام بيداري انساني را جايگزين بيداري اسلامي کردند و همزمان هيئت هاي ويژه اي از سوي دولت به دربارهاي اردن و يمن گسيل شد اما به سوريه نرفت!

    اين نکته هم گفتني است سياست اعلامي و اعمالي جمهوري اسلامي در قبال جنگ هاي منطقه کاملاروشن است. 

    رهبر معظم انقلاب بارها تصريح کرده اند که آمريکايي ها براي تروريست ها در عراق و سوريه، امکانات و مهمات مي فرستند و هدفشان از اين جنگ نيابتي، زدن جمهوري اسلامي و مقاومت در منطقه است.