كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 10 مرداد - 95
كيهان و خوانندگان
38 سال است که تمامی تریبون های مساجد و نمازجمعه ها ونهادهای حکومتی و رسانه های خبری و  مطبوعاتی  ومجلس ارتجاع و قوه فاسدقضاییه و همه ارگان های سرکوبگرا طلاعاتی وامنیتی و نظامی و شبه نظامی زیر چتر دین ابزاری شده  شبانه روز مشغول توهین کردن و اتهام زدنو تحقیر کردن مردم ایران  بوده اند  وهیپچ  پیگیری و پاسخگویی هم در کار نبوده است .ولی به محض اینکه فائزه رفسنجانی خواهان جدایی دین از حکومت شده است .موجب شده تا مفت خوران دین فروش احساس کنددد دکان چندنبش دین فروشی     شان مواجه با خطر شده  است .پس تیغ کشی علیه ی فائزه رفسنجانی را شروع کرده اند .از جمله اوین نامه ی سربازجو شریعت نداری سربازجوی اطلاعاتی پاسداران است که  در پیام قلابی و دروغین خود دراین رابطه چنین پرونده سازی برای فائزه رفسنجانی کرده واز قوه فاسد قضاییه خواهان پیگیری این پرونده شده است:

آيا قوه قضائيه و دستگاههاي مرتبط با آن و سازمان اطلاعات هتاکي خانم فائزه هاشمي عليه اسلاميت نظام را ديده اند يا خير؟ اگر نديده اند ببينند و اگر ديده اند و عکس العملي نشان نداده اند بايد گفت از اين دستگاههاي عريض و طويل توقع بسي بيش از اين است.    
     درحالي که شعار سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل است، روزنامه دولت مي نويسد 80 ميليون ايراني منتظر شرکت هاي سرمايه گذار خارجي اند تا با سفر به ايران به سرمايه گذاري اقدام کنند، چرا براي به کرسي نشاندن خواسته خود به دروغ متوسل مي شويد؟ واقعا اين همه دروغ به ملت گفتيد و نوشتيد خسته نشديد؟
    
اسدي (برادر 2 شهيد)- خمين
    
مگر دولت اعلام نکرد که حداکثر حقوق بايد 6 برابر حداقل حقوق باشد. حال چگونه حقوق 700-800 هزارتوماني سر از 10 ميليون مسئولان سياسي و 19 ميليون مسئولان اقتصادي درآورد؟ آيا دولت تدبير رياضيات جديدي را کشف کرده که 6 برابر 700 هزار تومان مي شود 19 ميليون؟
    
امامي
    
مديران متخلف نجومي ابتدا 950 نفر (به بالا) اعلام شدند و دولت با تکيه بر گذر زمان ابتدا آنان را به 40 نفر و بعدا به 13 نفر تقليل داد. همين روند ادامه داشته باشد چند روز آينده اعلام خواهد شد که فيش هاي چندسال را به يکباره چاپ کرده اند و اصلاحقوق نجومي در کشور نبوده است و کساني که به افشاي آنها اقدام کرده اند بايد مجازات و محاکمه شوند!
    
اميني- تهران
    
دادن گزارش هاي ضد و نقيض و غيرواقع همراه با چاشني دروغ در خصوص برجام به مردم و نيز آمار و گزارش هاي غيرواقعي اقتصادي و نيز اخبار مربوط به مديران حرام خوار و... بلائي است که بي اعتمادي مردم به دولت را سبب مي شود. کوچک ترين انتظار آن است که دولت ضمن برخورد جدي با اين انگل ها، به معرفي مجرمين به دستگاه قضا و بازگرداندن پول هاي ربوده شده از بيت المال به خزانه را جدي بگيرد تا تسکيني بر آلام دل هاي مردم زجرکشيده باشد.
    
نراقي
    
با اين غارتي که توسط تعدادي مدير و مسئول از بيت المال در پوشش حقوق ماهيانه صورت گرفته قواي سه گانه کشور بايد شب و روز خواب و آرامش نداشته باشند تا اينکه اين پول ها را به خزانه برگردانند. ولي متاسفانه چنين چيزي ديده نمي شود.
    
جعفرنژاد از شيراز
    
مسئولان دولت در حرف، درباره رهنمودها و دستورات رهبر معظم انقلاب چيزي مي گويند ولي گاه در عمل به آن پايبند نيستند. مثلامعلوم نيست که در برخورد با مديران اشرافي چرا دولت به سخنان عيدفطر رهبري معظم انقلاب لبيک نمي گويد و به دنبال تبرئه متخلفان است؟!
    60980918
    
    
اين برخورد محکمي که مسئولين کشور با دبير کل سازمان ملل و مديرکل آژانس انرژي اتمي و مسئولين فرانسه داشتند نکند باعث جنگ شود! آخر اين آقايان خيلي زحمت کشيدند تا سايه جنگ را از سر مملکت ما دور کنند!!
    
حاتم از تنکابن
    
اين انتظار از وزير امور خارجه کشورمان وجود داشت که در سفر به نيجريه درباره وضعيت شيخ زکزاکي آن رهبر مظلوم و قهرمان و پدر 6 شهيد سوال کند و براي آزادي او براي درمان و... سخني بر زبان جاري سازد ولي دريغ از يک حرکت کوچک! شايسته است مجلس عملکرد ضعيف وزير امور خارجه در حمايت از شخصيت هاي جبهه مقاومت در جهان اسلام را مورد سوال قرار دهد.
    
پرتو و 26280913
    
زبان حال علامه مجاهد زکزاکي فرزند راستين خميني(ره)، آن شير دربند مزدوران آمريکائي صهيونيستي و فرزندان شهيدش به خنده هاي جناب ظريف در ديار همتاي نيجريه اي را در اين يک بيت شعر بيان مي کنم:
    
گر که نتوانم ستانم داد مظلومي ز ظالم
    
باز آن خواهم که همکار ستم کاري نباشم
    
نيکنام
    
در پاسخ به آقاي علي جنتي وزير ارشاد که رفع بي بندو باري و بدحجابي را از حوزه هاي علميه و ائمه جمعه مطالبه کرد عرض مي کنم: 1- ايشان به رئيس جمهور اقتدا کرده و گناه کم کاري زيرمجموعه خود را به گردن ديگران مي اندازد. 2- تسهيل دسترسي به شبکه هاي مجازي فاسد، وضعيت کنوني سينما، تئاتر، کنسرت ها، چاپ کتب گمراه و ضاله، کوتاهي در امر به معروف و نهي از منکر و ترويج بي بند و باري به کمک عوامل سينمائي، و غيره باعث شده که تمام زحمات علما و ائمه جمعه و جماعات از بين برود. 3- فرهنگ سازي براي هنجارسازي برعهده نهاد وزارت ارشاد است که برخلاف وظيفه عمل کرده است. 4- نهادها و مجموعه هاي وزارت ارشاد معلوم نيست با بودجه هاي کلان به چه کاري مشغول هستند.
    
استاد آقا
    
آيا قوه قضائيه و دستگاههاي مرتبط با آن و سازمان اطلاعات هتاکي خانم فائزه هاشمي عليه اسلاميت نظام را ديده اند يا خير؟ اگر نديده اند ببينند و اگر ديده اند و عکس العملي نشان نداده اند بايد گفت از اين دستگاههاي عريض و طويل توقع بسي بيش از اين است.
    
طباطبائي- قم
    
کاش قوه قضائيه در مورد پرونده عبدالحسين هراتي اطلاع رساني کند تا مردم از اتهامات اين فرد نزديک به آقاي هاشمي رفسنجاني و دانشگاه آزاد که از کشور گريخته است مطلع شوند.
    6701021
    
يک ايراني ساکن مونيخ آلمان هستم، در حادثه تروريستي که در مونيخ رخ داد دو نکته وجود دارد که واجب است به عرض هموطنان شريف و قهرمانم برسانم، رسانه هاي آلماني بعد از چرخشي غيرحرفه اي ابتدا نام فرد را که ديويد بود به علي تغيير دادند. اين نوجوان در آلمان به دنيا آمده بود و در خانواده اي يهودي الاصل که پدر و مادرش ايراني بودند زندگي مي کرد اما اين واقعيات را براي پروژه اسلام هراسي در آلمان سانسور کردند. جالب تر اينکه وقتي که اشکان دژاگه براي تيم ملي کشور بازي مي کرد رسانه هاي آلمان او را «بازيکن آلماني ايراني» مي ناميدند در صورتي که اشکان دژاگه متولد ايران است و چند سال بعد از تولد به آلمان مهاجرت کرده است. به راحتي مي توان نتيجه گرفت رفتار خصمانه غرب با ايران در موضوع هسته اي خلاصه نمي شود.
    
يک ايراني مقيم مونيخ آلمان
    
مردم ايران اسلامي سکوت مجامع بين المللي را در سربريدن کودک 11 ساله سوري توسط تروريست هاي به اصطلاح ميانه رو! مورد حمايت غرب را شديداً محکوم مي کند و سکوت آنان را نشان از همبستگي با تروريست ها مي دانند.
    
ميري- گنبد
    
نوه ملکه انگليس در عکسي يک بستني را به سگ سلطنتي تعارف مي کند که حاميان حيوانات در اين کشور به آن معترض مي شوند، کمپين تشکيل مي دهند و مي گويند لبنيات براي سگ مضر است و نبايد نوه ملکه به سگ ها بستني بدهد. اما در سوي ديگري از جهان کودکي 11 ساله توسط گروه هاي تروريستي به اصطلاح ميانه رو مورد حمايت مستقيم غرب به جرم همکاري با ارتش سوريه سرش بريده مي شود و حاميان حقوق بشر در همان کشورها خفقان مي گيرند و چشمانشان نابينا مي شود.
    29140912
    
شرکت گاز قيمت گاز مصرفي منازل را بي سر و صدا افزايش داد. لطفاً مسئولين به مردم اطلاع رساني کنند که اين گرانفروشي چند درصد و با چه مجوزي صورت گرفته است؟
    
حسيني - تبريز
    
مدتي است که هزينه اي که بابت مصرف آب و برق براي مشترکين محاسبه مي شود شبيه حقوق هاي نجومي شده است. به طور مثال آب مصرفي ما محاسبه شده 10 هزار تومان ولي مبلغ پرداختي به 45 هزار تومان افزايش يافته است. ماليات بر ارزش افزوده، عوارض، کارمزد، بهاي آب روستائي، آبونمان و...!! وزير نيرو پاسخ قانع کننده اي به مشترکين آب و برق بدهد.
    
شمس آبادي- تهران