ادعاي غربالگري اعتداليون پس از جدايي آنها از اصلاح طلبان

خبر ويژه 
ادعاي غربالگري اعتداليون پس از جدايي آنها از اصلاح طلبان  10 مرداد - 95
شیوه بازجویی و برج مقابل باروی آزمون شده درون سیاه چال های رژیم وارونه ی و لایت فقیه که برای 38 سال ادامه داشته است اساس والگوی عملکرداوین نامه ی سربازجو شریعتن داری پاسدار اطلاعاتی سپاه علیه روحانی و دولت ائتلافی و برجام شده است .برای همین موازی مخالفت شدیدی که با برجام و روحانی ودولت و ی می شود .تلاش می شود  تاموجب اختلاف بیشتر و دامن زدن به آن میان حامی روحانی ومدعیان اصلاح طلب شود.

کار لغزخواني هاي مدعيان اصلاح طلبي به اعلام ناکامي و لزوم غربال کردن اصلاح طلبان رسيد.
    عبدالله ناصري عضو شوراي سياستگذاري اصلاح طلبان در مصاحبه با ايسنا درباره دليل پايبند نبودن برخي نمايندگان به ليست هاي انتخاباتي، اظهار کرد: اين اتفاق از ويژگي ها و مختصات جوامع توسعه نيافته است.(!)

    اهانت ناصري به جامعه ايران در حالي است که توسعه نيافتگي و ارتکاب رفتارهاي نامعقول نظير عملکرد اصلاح طلبان در انتخابات مجلس، معطوف به خود اين طيف است.

    اين عضو بنياد باران با اشاره به نحوه تهيه ليست انتخاباتي اصلاح طلبان در انتخابات دهمين دوره مجلس، تصريح کرد: رد صلاحيت اصلاح طلبان موجب شد که نيروهاي باثبات و ريشه دار اصلاحات از صحنه خارج شوند اما براي اينکه اصلاحات رقابت را ادامه دهد با هماهنگي حاميان دولت، ليستي تهيه شده اما پس از پايان انتخابات و در مرحله تعيين رئيس مجلس، تعدادي از اعضاي ليست اميد از جمله نامزدهاي حزب اعتدال و توسعه به رقيب گزينه اصلاح طلبان راي دادند.

    وي افزود: البته من از اين اتفاق براي اصلاحات استقبال مي کنم زيرا يک غربالگري در جريان اصلاحات انجام شد. بعد از سال 84 و مخصوصاً 88، يک غربالگري خوبي در جريان اصلاحات انجام شده و نيروهاي اصيل اصلاح طلب براي افکار عمومي شناخته شده اند.

    وي اظهار کرد: کارگزاراني که ليست انتخاباتي اصلاحات را تهيه کردند با اين اتفاقات، تجربه خوبي به دست آورده و به اندازه کافي کارآزموده شده اند و مي دانند چگونه براي انتخابات بعدي تصميم بگيرند. براي اصلاح طلبان منافع ملي به منافع جناحي اولويت دارد اما اصلاح طلبان هم مي دانند براي انتخابات آينده چگونه ليست خود را تهيه کنند.

    در همين حال «سيد روح الله موسوي درچه» از اعضاي مجمع روحانيون به ايسنا گفت: مستقل ها (فراکسيون اعتدال) چرا زمان ورود به مجلس اعلام استقلال نکردند؟ اگر مستقل هستيد همان موقع که مي خواستيد وارد مجلس شويد اين را مي گفتيد نه اين که با عنوان اميد و اصلاحات به مجلس بياييد و حالابگوييد ما مستقليم.