كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 5 مرداد - 95
كيهان و خوانندگان
   چنددهه است که داروهای مورد نیاز بیماران لاعلاج توی قفسه داروخانه ها یافت نمی شودولی بطور بازار سیاه . و با قیمت های بسیار گران در ناصر خسرو تهران عرضه و خرید وفروش می شود  .از سوی دیگر در بیمارستان ها تا بیماران پول به حساب واریز نکنند   نمی توانند وارد بیمار ستان شود .ولی پاسدار اطلاعاتی  سپاه سربازجو شریعت نداری به دلیل اینکه با دولت روحانی وبرجام و وزیر بهداشت ودرمان مخالف است . ولی بطور تاکتیکی مدافع محرومان شده است تا وزیر  بهداشت ودرمان روخانی را موردا نتقاد قراردهد. برای همین در پیام قلابی و دروغین اوین نامه اش چنین پیام داده است:
 با شنيدن اظهارات آقاي وزير بهداشت بسيار غمگين شدم و تازه پي بردم دريافت هاي نجومي مديران اشرافي دولت چگونه آنها را به عنصري متفاوت با توده هاي مردم بدل مي کند، مردم دردکشيده از خدمات نامناسب بهداشتي و درماني با چنين ادبيات وزراي دولت مجبورند درد ديگري را علاوه بر درد جسمي تحمل کنند.

        با شنيدن اظهارات آقاي وزير بهداشت بسيار غمگين شدم و تازه پي بردم دريافت هاي نجومي مديران اشرافي دولت چگونه آنها را به عنصري متفاوت با توده هاي مردم بدل مي کند، مردم دردکشيده از خدمات نامناسب بهداشتي و درماني با چنين ادبيات وزراي دولت مجبورند درد ديگري را علاوه بر درد جسمي تحمل کنند.
    
محمدتقي صفري
    
يک فرد در سطح وزير بايد خيلي بي انصاف باشد که براي سياه نمايي عليه مسئولان قبل از خود بگويد مردم تا قبل از سال 92 کف زمين زايمان مي کردند. 
    30400911
    
رهبر معظم انقلاب مجازات دريافت کنندگان فيش هاي نجومي را خواستار شدند. بنابراين قوه قضائيه با توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب بايد با جديت و سرعت بيشتري به پرونده دست اندازي به بيت المال رسيدگي کند و نام افرادي چون حسين فريدون که در اکثر افشاگري ها ديده مي شود را در اولويت قرار دهد.
    
هوشياري
    
ادب يک دولت از کلام مردان کابينه آن نمايان است، کافي است از ابتداي شکل گيري دولت به ادبيات آقاي زنگنه، آقاي نوبخت، وزير صنعت و ديگر وزراي دولت توجه مي کرديم. هر جايي که سخن از مردم و حق مردم چه در مورد وام ازدواج يا قيمت خودروي داخلي و فيش هاي نجومي و... و در اواخر هم بحث بهداشت و درمان بوده است، وزيران دولت محترم با لحني اهانت آميز پاسخ مي دادند. وزير بهداشت به عنوان يک پزشک چطور توانست از ادبيات زننده استفاده کند و به مردم ايران توهين کند؟!
    
تهراني اصل
    
در جواب ادعاي توهين آميز وزير بهداشت که گفته تا قبل از سال 92 مردم ايران در کف زمين زايمان مي کردند بنويسيد حضرت امام خميني(ره) يک جمله دارند که جواب توهين ايشان است. امام خميني(ره) مي فرمايند: خوي کاخ نشيني انحطاط اخلاقي مي آورد.
    
عباسي
    
وزير محترم بهداشت به جاي اينکه عليه مسئولان قبل از خود سياه نمايي بکند به فکر مراجعين به وزارتخانه تحت مسئوليت خودش باشد و ترتيبي بدهد که دست مردم به ايشان و ديگر مسئولان اين وزارتخانه برسد.
    
توکلي
    
پريشان گويي پسابرجامي که از سطح مديران مياني به سطح وزرا رسيده است از علائم درد رسيدگي به پرونده هاي حرام خواري در حقوق هاي نجومي است. ولي اين گونه ايجاد انحراف در افکار عمومي و حاشيه سازي، مانند همان ملاقات هاي با سران فتنه است.
    
طالعي
    
قرائن قطعي حاکي از آن است که دولت تصميمي براي برخورد جدي با صاحبان فيش هاي نجومي ندارد و مي خواهد مسئله را مشمول مرور زمان کند. از ائمه جمعه که زبان گوياي امت هستند و همچنين رسانه هاي ولايتمدار به ويژه کيهان درخواست مي کنم که نگذارند اين مسئله به فراموشي سپرده شود. اين موضوع تا حصول نتيجه بايد به صورت مطالبه و خواست عمومي مطرح باشد.
    
يک شهروند قمي
    
ما مردم همچنان منتظر برخورد قوه قضائيه با دريافت کنندگان حقوق هاي نجومي هستيم.
    53140919
    
در اساسنامه بانک رفاه کارگران آمده سرمايه اين بانک متعلق به کارگران است که از محل تامين اجتماعي حاصل شده ولي متاسفانه شاهديم که نجومي ترين دستبرد به سرمايه اين بانک در اين دولت صورت گرفته است.
    29820918
    
اگر ايستادگي و مقاومت کيهان در دفاع از اصول و ارزش هاي انقلاب نبود امروز فساد پرداخت حقوق هاي نجومي دولت به مديران خود ادامه داشت.
    84550912
    
وزارت نفت به جاي برخورد با دريافت حقوق هاي نجومي مديران اشرافي، کاهش 50 درصدي اضافه کاري تيرماه کارمندان و کارگران جزء اين وزارتخانه را اجرايي کرد! چرا؟
    
اسدي
    
به عنوان يک شهروند ايراني، ضمن تشکر از سازمان اطلاعات سپاه، از اين نهاد انقلابي تقاضا مي کنم همچون گذشته مبارزه با فسادهاي سازمان يافته، فرهنگي، اقتصادي، دولتي و غيردولتي را قاطعانه پيگيري کند.
    
مينايي- تهران
    
اين عده که در داخل نگران بيماري شجريان شده اند اگر ايراني هستند براي کساني که براي حفظ اين کشور از تجاوز دشمنان اسلام جانباز شده اند احترام قائل بشوند و در آسايشگاه ها سري هم به آنان بزنند.
    
مادر يک جانباز
    
کار تروريست هاي به اصطلاح ميانه رو و مورد حمايت مستقيم آمريکا در سوريه به جايي رسيده که سر کودک 12 ساله فلسطيني را در برابر دوربين از تن جدا مي کنند و به آن افتخار مي کنند! اف بر اين تمدن وحشي که با اين همه ددمنشي و جنايت دم از حقوق بشر و نظم جهاني هم مي زند. پليدترين، وحشيانه ترين رفتارهاي ضد بشري از دل همين تمدن وحشي غرب به سرکردگي آمريکا بيرون مي آيد. آيا وقت آن نرسيده که ملت هاي ستمديده به عمر سرطاني قدرت از نظر اخلاقي عقب افتاده و وحشي غرب پايان دهند؟!
    02910918
    
پيرزن تازه به قدرت رسيده انگليسي در پاسخي شرم آور و جنايتکارانه اعلام مي کند مي تواند شليک هسته اي کند و هزاران نفر انسان بي گناه را به کام مرگ بفرستد. اين اظهارات را اگر کس ديگري گفته بود مدعيان حقوق بشر استکباري زمين و زمان را به هم مي دوختند ولي گفتن و حتي اجراي آن از اين تروريست دولتي آسان و پذيرفتني است! موقع مناسبي است که وزارت امور خارجه واکنش مناسب و درخوري داشته باشد.
    
دليجاني
    
خدا کند هم زمان با کاهش نرخ سود بانکي، سود تسهيلات اعطايي بانک ها و موسسات قرض الحسنه هم کاهش پيدا کند و با تاخيري چند ماهه صورت نگيرد. با وجود کاهش سود سپرده ها، سود وام بانکي با طبقه بندي شدن بانک ها به بانک هاي خصوصي و بانک هاي دولتي و موسسه هاي قرض الحسنه، هرکدام تفاوت دارد. بانک مرکزي در ايجاد تناسب منطقي بين سود سپرده و سود وام در تمام بانک ها و موسسات بايد نقش سازنده تري داشته باشد.
    
مديري
    
برنج ايراني کيلويي 7500 تومان سال گذشته امسال 11 هزار تومان به فروش مي رسد. دولت چگونه و با چه منطقي اعلام مي کند تورم به 9 درصد رسيده است؟ البته اگر من هم مثل دولتي ها حقوق نجومي مي گرفتم همين حرف ها را مي زدم.
    39910938
    
دولت در اين وانفساي رکود و تورم و بيکاري به افزايش 5 تا 10 درصدي ماليات ها روي آورده است. در حالي که اگر سري به بازار بزنيد کسبه زيادي را خواهيد يافت که مغازه خود را به فروش گذاشته اند.
    0288021
    
پس از 30 سال خدمت در وزارت نفت آن هم در هواي گرم و طاقت فرساي آبادان امروز با داشتن 35 فرزند، نوه و نتيجه يک ميليون تومان حقوق مي گيرم. جالب است که بدانيد دولت يارانه من و همسرم را قطع کرده است براي ما قشر ضعيف جامعه هر مشکلي پيش بيايد براي دولتمردان مهم نيست فقط مواظب باشند براي مديران نجومي مشکلي پيش نيايد.
    43660912
     5
ماه از سال گذشته هنوز از اضافه حقوق 12 درصدي کارکنان شرکت هاي نفت خبري نيست پس چرا براي مديران نجومي اين وزارتخانه هيچ مشکلي و مانعي وجود ندارد؟