گفت و شنود عيب!

دروغ نامه ی کیهان 31 فروردین -96
گفت و شنود 
عيب!

گفت: دولت در عرصه هاي اقتصادي، غير از رکود کمرشکن، تورم، گراني کالا و خدمات عمومي چه دستآوردي داشته است؟
    گفتم: مي گويند همه اينها مربوط به دولت گذشته است!

    گفت: درباره بدهي هاي کلان بانکي، حقوق هاي نجومي، فساد اقتصادي چه مي گويند؟

    گفتم: مي گويند همه اينها به خاطر نقص قوانين است!

    گفت: هدر دادن فرصت ها و امکانات 4 ساله نظام در جريان مذاکرات هسته اي که کار خودشان است!

    گفتم: مي گويند حل اين مشکلات را براي دوره بعد گذاشته ايم.

    گفت: نرمش در مقابل دشمن و پررو کردن آمريکا و اروپا تا آنجا که آل سعود فکسني هم براي ما شاخ و شانه مي کشد چي؟ يعني هيچ کدام از اين خسارت هاي محض ربطي به مديريت دولت يازدهم ندارد؟!

    گفتم: چه عرض کنم؟! طرف ماشين خود را نزد مکانيک برد و به او گفت؛ داداش! يک نگاه به اين ماشين بنداز، ببين چه اشکالي دارد که تا حرکت مي کنم، به در و ديوار مي خورد و با ماشين هاي ديگر تصادف مي کند؟!