انتظار برای ورود سیاسیون به ستاد انتخابات


حاشیه های چهارمین روز ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری/

انتظار برای ورود سیاسیون به ستاد انتخابات25 فروردین – 96

 ثبت نام ریاست  جمهوری دورهد وازدهم  یا پیش درآمد اجرای شوی بیش ازجد مسخره که قبل وپس از ثبت نام داوطلبان انجام می گیرد که همراه باتصویر وصدابرداری است . یکی از مسخره ترین شوها در38 سال گذشته رژیم قرون وسطایی ولایت فقیه است .

دومین روز ثبت نام انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری
چهارمین روز ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری صبح امروز در حالی آغاز شد که باتوجه به اینکه یک روز بیشتر به پایان نام نویسی از داوطلبان باقی نمانده، انتظار می رود شخصیت های سیاسی و برجسته امروز به ستاد انتخابات کشور بیایند هرچند همچنان شاهد حضور پررنگ شهروندان عادی هستیم.
به گزارش ایسنا، در ساعات اولیه صبح امروز و حوالی ساعت 9، مهدی کلهر مشاور محمود احمدی نژاد به وزارت کشور آمد و کاندیدای ریاست جمهوری دوازدهم شد و توجه عکاسان و خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی را به خود جلب کرد. کلهر تاکید کرد که برای ثبت نام در انتخابات با احمدی نژاد هماهنگ نکرده است.
حضور یک فلافل فروش که می گوید حامی حسن روحانی است،یک خانم دبیر که می گوید برای دفاع از حقوق فرهنگیان آمده و حضور نوجوانی با لباس بختیاری و یکی از معاونان بیمه ایران نیز از حاشیه‌های ساعات اولیه ثبت نام کاندیداها بود.
یاری دبیر کل سازمان دفاع از منافع ملی ایران با شعار دولت نجات نیز امروز وارد ستاد انتخابات شد. این در حالی است که مدت زیادی با حدود ٢٠ تن از هوادران خود در خیابان جلو درب ورودی ستاد انتخابات با در دست داشتن پلاکاردهایی ایستاده بود و نهایتا با رها کردن کبوترهای سفید توسط هواداران، برای کاندیداتوری وارد وزارت کشور شد.
حوالی ظهر و همزمان با پررنگ شدن زمزمه‌های حضور حسن روحانی و ابراهیم رییسی در ستاد انتخابات کشور جهت ثبت نام ، بر حجم تجمع کنندگان مقابل وزارت کشور افزوده شد و از ورود بسیاری از مردم عادی که خواهان کاندیداتوری بودند جلوگیری به عمل می آمد ، البته بسیاری از این تجمع کنندگان را طرفدان کاندیداها تشکیل می‌دادند.

البته ظهر امروز ستادانتخابات چهره های نسبتا شناخته شده تری را به خود دید، حسن نوروزی به عنوان دومین نماینده مجلس به وزارت کشور آمد و کاندیدای ریاست جمهوری شد. در روزهای گذشته نیز پورمختار به عنوان اولین نماینده مجلس ثبت نام کرده بود.
حجت الاسلام فومنی دبیر حزب مردمی اصلاحات نیز  با شعار دولت نشاط و حجت الاسلام غرویان مدرس حوزه علمیه با شعار علم، عقلانیت و اخلاق نیز عزم کاندیداتوری کردند و به ستاد انتخابات آمدند، غرویان گفت که حاضر است به نفع حسن روحانی کنار رود.