روحاني در اولين روز انتخاب خود سايه جنگ را از آمريكا هديه گرفت

سربازجو شریعت نداری  در گفت و گو با  خبرگزاری پاسداران فارس: آقاي روحاني در اولين روز انتخاب خود سايه جنگ را از آمريكا هديه گرفت  2 خرداد -96

سربازجو شریعت نداری با وجوداینکه بطوردقیق می داند شیوه سناریوی سازی روزانه که دراوین نامه اش برای 4 سال علیه دولت روحانی دنبال کردو همچنان این سیاست را  دنبال می کند که مزین به برچسب ضدآمریکایی است . درحالی که این ترفند تکراری ولو رفته و نخ نماشده است. طوری که نه مورد  تأیید مخاطبانش قرار نمی گیرد که جنبه منفی دارد .نمونه اش بازنده شدن دژخیم رئیسی درنمایش انتخابات ریاست جمهوری اخیر است که از سوی  اوین نامه کیهان ورسانه های خبررسانی پاسداران  برایش تبلیغ بسیارشد.
 بنابراین قرارنیست سربازجو شریعت نداری عبرت بگیرد وعادت مزمن خود که جنبه خودزنی دارد را  نه ترک کند که باشدت ادامه دهد .
زیرا  در4 سال گذشته برای مخالفت بادولت روحانی و برجام بطور سیستماتیک روزانه سناریو سازی کرد .تاجاییکه پاسداران باآزمایشات موشک های دوربرد وتهدید اسراییل به نابودی که مکمل تهاجم به سفارت وکنسول عربستان درتهران وکرج  شد. درنهایت منجر به قطع رابطه باعربستان گردید .
تااینکه ترامپ رئیس جمهورشد  و مخالفت شدید با تولید وتهدید موشکی پاسداران وجنگ افروزی اش درعراق وسوریه ویمن را  پیگیری می کند .برای همین ترامپ به عربستان سفرکرد تا قرارداد فروش 110میلیارددلار تسلیحات منعقد کند وبطور مشترک سیاست علیه رژیم قرون وسطایی وجنگ افروز ولایت فقیه  اتخاذشد .
البته اشاره به نقش جنگ افروزانه پاسداران وحزب ا لشیطان لبنانوحماس هم شده است .ولی سربازجوشریعت نداری نه همه این واقعیات رانادیده گرفته که سانسور ووارونه کرده است .چون  روحانی را متهم کرده است که باانتقادات خود به سیاست جنگ افروزانه برون مرزی پاسداران بهانه به ترامپ داده است  تادر اولين روز انتخاب خود سايه جنگ را از آمريكا هديه  بگیرد



مديرمسئول کيهان، حمله روحاني به برخي از کانون هاي اقتدار نظام را باعث جري شدن آمريکا و شيوخ برخي کشورهاي عربي دانست و گفت: دولت آقاي روحاني در اولين روز انتخاب خود، سايه جنگ را براي ملت سوغات آورده است.
    
حسين شريعتمداري مديرمسئول روزنامه کيهان در گفت وگو با فارس، درباره اجلاس روز شنبه رياض که با حضور ترامپ و سران کشورهاي عربي تشکيل شده است، گفت: در اين اجلاس تشکيل «ناتوي عربي» در دستور کار قرار گرفته و رسما اعلام شده که هدف آن مقابله با نفوذ ايران است. وي اضافه کرد: دونالد ترامپ يک قرارداد ۵۰۰ ميليارد دلاري با آل سعود امضا کرده است که ۱۱۰ ميليارد دلار آن به فروش تسليحات به عربستان اختصاص دارد. شريعتمداري همچنين گفت: برخلاف ادعاي پر سر و صداي آقاي روحاني که سايه جنگ را از سر کشورمان دور کرده است، اجلاس رياض با دستور کار تشکيل ناتوي عربي و فروش ۱۱۰ ميليارد دلار تجهيزات نظامي حاکي از آن است که وادادگي هاي دولت يازدهم، نه فقط دندان آمريکا را براي تجاوز به کشورمان تيز کرده است بلکه کشورهاي فکسني عرب را هم که قبل از روي کار آمدن دولت يازدهم و اظهار عجز آشکار آن در مقابل دشمنان بيروني جرات نداشتند حتي تصور مقابله نظامي با ايران را به مخيله خود راه بدهند تا آنجا جري کرده که بدون پرده پوشي از تشکيل ناتوي عربي براي مقابله نظامي با ايران سخن مي گويند. مدير مسئول کيهان ادامه داد: البته اگر آمريکا، طرف مقابل خود را دولت واداده کنوني مي دانست لحظه اي در تجاوز به کشورمان ترديد نمي کرد ولي به خوبي مي داند که وادادگي دولت کنوني ربطي به مردم پاکباخته و رزمندگان جان برکف ايران ندارد و فقط به همين علت است که جرات نمي کند دست به حماقت بزند.
    
شريعتمداري اظهارات روحاني در تبليغات انتخاباتي و حمله وي به برخي از کانون هاي اقتدار نظام را باعث جري شدن آمريکا و شيوخ عياش برخي از کشورهاي دست نشانده عربي دانست و گفت: دولت آقاي روحاني در اولين روز انتخاب خود به رياست جمهوري ايران سايه جنگ را براي ملت سوغات آورده است.