گفت و شنود يارانه

دروغ نامه ی کیهان 1 خرداد - 96
گفت و شنود 
يارانه
سربازجوی دشمن
 ازقول سرخرمن
کرده است یاد
روحانی شیاد
موقع انتخابات
کرد تبلیغات
 با طرح کارانه
میده یارانه
انتخابات شد تمام
 یارانه بگیر شد ناکام

گفت: دولت يازدهم در آستانه انتخابات، يارانه چند ميليون نفري را که قبلا قطع کرده بود، دوباره برقرار کرد.
    گفتم: خب! که چي؟

    گفت: اما به نوشته روزنامه هاي زنجيره اي، حالا که انتخابات تمام شده قرار است دوباره يارانه اين چند ميليون نفر را قطع کنند!

    گفتم: حالا مگه چي شده؟!

    گفت: مرد حسابي، اين کار نشان مي دهد که وصل يارانه ها تبليغ انتخاباتي بوده و حالا که راي اين چند ميليون نفر را گرفته اند مي خواهند دوباره آن را قطع کنند!

    گفتم: شاعري در مدح يکي از مالکان بزرگ شعري سروده و خواند. طرف گفت؛ هنگام درو بيا که جايزه ات را بدهم. وقتي فصل خرمن رسيد و شاعر جايزه را طلب کرد، طرف به او گفت؛ تو يک شعري خواندي که من خوشم آمد و من هم يک وعده اي دادم که تو خوشت آمد. اين به آن در، جايزه مايزه ديگر چه صيغه اي است؟!