لباس هاي يك دست ليدر هاي اغتشاش گران اتاق فكر آشوب هاي اخير كجاست؟

لباس هاي يك دست ليدر هاي اغتشاش گران اتاق فكر آشوب هاي اخير كجاست؟  12 دی - 96
اوین نامه سرباز جو شریعت نداری کشف کرده است که در دو اعتراضات خیابانی  در دو مکان دو نفر لباس طوسی کلاهدار داشته اند  که نشان می دهد از اتاف های فکر اغتشاش مدیریت می شود    ودر این مورد مدعی شده لازم به ذکر است که پيش از اين نيز بارها مقامات آل سعود به صورت علني ايران را تهديد کرده بودند که به آشوب آفريني در داخل مرزهاي ايران خواهند پرداخت. دور از ذهن نيست که با دلارهاي نفتي سعودي و تحت مديريت اتاق هاي فکر سازمان هاي اطلاعاتي آمريکا و رژيم صهيونيستي اغتشاش هاي روزهاي اخير با خيالي خام کليد خورده باشد.

    
حضور ليدرهاي اغتشاشگران با لباس هاي يک دست در شهرهاي مختلف حاکي از آن بود که يک اتاق فرمان واحد آشوب ها را مديريت مي کند.
    
ليدرهاي اغتشاشات اخير در شهرهاي مختلف به صورتي کاملا هماهنگ شده و با پوشش هاي يکسان به مديريت ميداني آشوب ها مي پرداختند
    
    


    
در يکي از شهرها ليدر آشوبگران با لباس کلاهدار طوسي رنگ و در حالي که با کمک ماسک صورت خود را پوشانده بود به سمت مرکز ميدان رفته و گويي که نيروهايي غيرايراني موفق به اشغال شهر شده اند، پرچم ايران را پايين مي کشد
    
در تهران نيز مواردي مشابه اين موضوع ديده شده است. در تصاوير ضبط شده فردي که دقيقا به همان شکل لباس پوشيده با سنگي در دست به سمت ايستگاه بي آرتي رفته و اقدام به شکستن شيشه هاي ايستگاه اتوبوس مي کند. در ديگر تصاوير مربوط به تهران نيز شخصي با همين طرز لباس از ميان افراد به سمت نرده هاي وسط خيابان رفته و با تکان دادن آن بقيه را به اين کار ترغيب مي کند تا اينکه اين موانع آهني ميان دو لاين خيابان را ساقط کنند.
    
تصاوير ضبط شده از مرکز استان گيلان نيز گوياي آن است که در ميان اغتشاشگران اين شهر نيز دو نفر با همين ترتيب به چشم مي خورند. در تصاوير ضبط شده از اصفهان نيز چندين فرد با اين فرم لباس در ميان اغتشاشگران به چشم مي خورند. همچنين در تصاوير مربوط به زنجان نيز فردي که به مديريت ميداني اغتشاش مي پردازد با اين نوع لباس ديده مي شود.
    
حال سوال اين است که اتاق فکر سازماندهي اين افراد کجاست و آنها با پول کدام کشورها قصد برهم زدن امنيت و آسايش مردم را دارند؟ 
    
لازم به ذکر است که پيش از اين نيز بارها مقامات آل سعود به صورت علني ايران را تهديد کرده بودند که به آشوب آفريني در داخل مرزهاي ايران خواهند پرداخت. دور از ذهن نيست که با دلارهاي نفتي سعودي و تحت مديريت اتاق هاي فکر سازمان هاي اطلاعاتي آمريکا و رژيم صهيونيستي اغتشاش هاي روزهاي اخير با خيالي خام کليد خورده باشد.