كيهان و خوانندگان

 دروغ نامه ی کیهان 11 بهمن - 96
كيهان و خوانندگان
چهره هزاره سوم که ادعای رهبریت حکومت جهانی مهدودیت داشت ودرهاله ای ازنورفرو رفته بود بطور کلی فراموش و ازتاریخ 39 ساله رژیم ولایت فقیه حذف شده است انگاری آق ممود نبوده و8 سال هم رئیس جمهور عدالت محور نبود و خامنه ای هم اعتراف نکرد که وی از رئیس جمهوری قبلی به وی نزدیک تر است ودردوران وی اختلاس 3 هزارمیلیارد تومان بانکی اتفاق نیفتاد و نرخ رشد تورم تا46%  افزایش نیافت و فقر وبیکاری وتحریم ها و اقتصاد ورشکسته نشده بود که به دولت روحانی به ارث رسید .چون سربازجو شریعت نداری در پیام های قلابی و ساختگی اوین نامه  اش  ن مدعی شده  در مدت 5 سال  روحانی مردم سخت ترین شرایط را داشتند:
مجلس در قبال تخلف 80 درصدي دولت در اجراي بودجه 95 چه اقدامي کرده است؟ مردم در طي 5 سال اخير سخت ترين روزهاي معيشتي شان را داشتند و اگر تخلف صورت نمي گرفت مردم تاوان آن را پرداخت نمي کردند.    
اميدوارم در اطراف خانه مسئولان هم مثل ساير مناطق نيروهاي شهرداري حضور نداشته باشند بدين خاطر که به مسئولان چگونه بايد بقبولانيم که از اول بارش برف پايتخت شهرداري به درستي به مسائل شهر رسيدگي نکرد و همه چيز بند به تلاش و کوشش همين مردم بود
    7472 021
            * 
شهردار تهران مدام در حال اتهام زني به شهردار سابق بود و به همين سبب گويا امور شهرداري را رها کرده بود. از يک هفته قبل درباره بارش برف هشدار داده شد، چرا در شهرداري تهران زنگ آماده باش و شرايط اضطراري زده نشد؟
    6929 021
         * 
شهردار محترم تهران اگر مشکل بيماري ندارد لطف نمايند دستور دهند اکيپي از ماموران تعداد بسيار زياد شاخه درختاني را که در اثر بارش برف در هر خيابان و کوچه بر سر منازل وخودروهاي مردم و ... افتاده است، جمع آوري کنند. در پيشگيري و تکاندن درخت ها که کوتاهي کردند حداقل شاخه ها را جمع آوري کنند.
    
طاهري، شريفي
            * 
شهرداري تهران در اولين بارندگي و برف خودشان و ميزان کارآيي خود را به ملت نشان داد. بايد خوي اشرافيگري را کنار گذاشت و با مديريت جهادي در وسط معرکه بود و از جان و مال مردم محافظت کرد تا به عنوان مثال درختان و خودروهاي مردم را له نکنند و ...
    8455 0912 
و 6960 0936
            * 
يک شب در تهران برف باريد کل پايتخت فلج شد. در گذشته که آقاي قاليباف شهردار بود تهران با يک بارندگي قفل نمي شد. متاسفانه مديريت جديد شهرداري گويا چندان کاري به ارائه خدمات نداشت.
    8725 0937
            * 
در منطقه 21 شهري از ارائه کوچک ترين و ساده ترين خدمات مانند پاشيدن شن و نمک در خيابان ها و معابر توسط عوامل شهرداري خبري نبود ساير خدمات پيش کش.
    9554 0901
            * 
پيشنهاد مي شود فيلم هاي مستندي از رشادت ها و ايثارگري هاي سپاه پاسداران در منطقه شمال غرب کشور در تامين امنيت و همچنين خدمات گسترده اي که در مناطق زلزله زده کرمانشاه در تهيه و تحويل کانکس و نيز ساخت سريع مسکن دائمي براي خانواده هاي زلزله زده داشته توليد و از سيماي جمهوري اسلامي براي مردم پخش بشود.
    8631 0918
            * 
به عنوان کارگر ساده از شهادت پاسداران سپاه مثل شهيد احمد شوهاني در درگيري با اشرار و تکفيري ها درحالي که برخي از مديران اجرايي به رانت خواري، اختلاس و نجومي بگيري و کم کاري و ... مشغولند عذاب وجدان گرفتم. بايد با چنين افرادي به عنوان مجرم برخورد شود.
    5364 0912
            * 
سخنان آقاي زنگنه درمورد اختلاس يکي از مديران نفتي و متواري شدن او با صدها ميليارد تومان پذيرفتني نيست. پس نقش نظارت مدير در چنين وزارتخانه عريض و طويل چيست؟!
    1713 0915
            * 
آقايان که به مسکن مهر توهين مي کنند تصورشان اين است که همه افراد اين مرز و بوم مثل «ح.ف» هستند که بتوانند فقط 14 ميليارد تومان وثيقه بگذارند؟! آيا نمي دانند که با وام، فروش طلاهاي خانم و قرض و ... توانسته اند 30-40 ميليون تومان دست و پا کنند و براي مسکن مهر واريز کنند تا پس از چندين سال مستاجري، در خانه هاي 70-80 متري ساکن شوند؟ وقتي توان انجام کاري براي مستاجرين را نداريم چرا کار خوب ديگران را به سخره مي گيريم؟ اين گوي و اين ميدان! در اين پنج ساله چه گام هايي براي خانه دار شدن افراد فاقد مسکن برداشته اند؟! لطفا حال که از انجام کار مفيد براي مردم ناتوانيد، به آنها توهين نکنيد!
    
توکلي
            * 
وقتي در بسياري از دکه هاي روزنامه فروشي کيهان در معرض ديد قرار ندارد هيچ بعيد نيست که افراد و احزاب صاحب قدرت و ثروت از طريق تهديد و تطميع درصدد برآمده باشند که اين روزنامه به دليل انتقادهاي شجاعانه و صادقانه اش در دسترس عموم قرار نگيرد. و الا چرا بايد روزنامه هاي حامي دولت به وفور در دکه ها يافت بشود؟ فقط روزنامه کيهان نبايد موجود باشد؟
    
يزدي
            * 
خطر و خسارت الحاق به کنوانسيون پالرمو با بيانيه وزارت امور خارجه رفع نمي شود! عنوان تحفظ فقط مصرف داخلي دارد. چون هر ماده اي که با روح آن توافق تعارض داشته باشد عملا از نظر بين المللي بي خاصيت است. تروريزم از نظر کفر جهاني يعني سپاه، حزب ا...، انصارا...، حماس، جهاد اسلامي و... لطفا واقعيات را کتمان نکنيد و از راه اشتباه رفته برگرديد!
    
طباطبايي- قم
            * 
با روي کار آمدن شهردار جديد تهران متاسفانه بسياري از طرح ها که با مديريت جهادي دکتر قاليباف پيش مي رفت از حرکت ايستاده است. مگر شعار ملت ملت شان گوش فلک را کر نکرده بود؟... پس کو؟ از روند تکميل خط 6 و 7 مترو چه خبر؟! ادامه بزرگراه شهيد صياد شيرازي به سمت بزرگراه ارتش و دوربرگردان الهيه در بزرگراه شهيد مدرس به کجا انجاميد؟!
    57420912 
و 64550910 و 0086021
            * 
در حالي که در ديگر کشورها به فکر پيشرفت و سلامت جوانان خود هستند در کشور ما مجلسي ها کشيدن دخانيات و سرگرم شدن جوانان به قليان را قانوني کرده و به تصويب رسانده اند. چرا بايد چنين مصيبتي سر کشور و ملت بيايد؟
    34460912 
 11830912
            * 
امام حسين(ع) مي فرمايد اگر دين نداريد لااقل آزادمرد باشيد! کساني که به هر بهانه اي نهادها و ارگان هاي انقلابي در خط مقدم مقاومت را مي کوبند مقايسه کنند نحوه عمل سردار سعيد قاسمي در کرمانشاه را که استاد رشته معماري در دانشگاه است ولي در آنجا در نقش يک کارگر ساده نيز فعاليت مي کند با نقش مدعيان روشنفکري چون صادق زيباکلام که از پا گذاشتن روي پرچم رژيم جعلي و کودک کش ابا دارد و پول هاي کمک هاي فوري مردم به زلزله زدگان را بلوکه کرده و به اصطلاح قصد دارد در آينده براي آنها در کارهاي فرهنگي هزينه کند؟!
    16390915
            * 
مجلس در قبال تخلف 80 درصدي دولت در اجراي بودجه 95 چه اقدامي کرده است؟ مردم در طي 5 سال اخير سخت ترين روزهاي معيشتي شان را داشتند و اگر تخلف صورت نمي گرفت مردم تاوان آن را پرداخت نمي کردند.
    0883031
            * 
چرا ستاد اقتصاد مقاومتي که معاون اول رئيس جمهور، رئيس آن است به موضوع واردات بي رويه که به توليد ملي صدمه مي زند، آن طور که شايسته است نمي پردازد؟
    72850913
            * 
اخبار ساعت 21 پنجشنبه 96/11/5 شبکه يک از يک مخترع روستايي که اتاقک فشار زيردريايي را توليد کرده خبر داد که وقتي از دولت درخواست ثبت جهاني آن را کرده متاسفانه نپذيرفته اند، لذا مجبور شده آن را به دبي انتقال دهد و در دبي به ثبت جهاني برساند! اما در دبي علاوه بر پرداخت حق نقل و انتقال مبلغ 25 هزار دلار هم به او هديه داده اند و با همين مبلغ در روستاي خود يک کارگاه توليدي تاسيس مي کند ولي متاسفانه هيچ حمايتي نمي شود! مشت نمونه خروار است!
    
نيک طبع
            * 
ساکن روستاي زلزله زده «کوئيک سرپل» از توابع شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه هستم. با گذشت چند ماه از وقوع زلزله در اين منطقه و با داشتن همسر نابينا و فرزند از دريافت کانکس محروم بوده و در اين سرماي شديد درون چادر و داخل زمين کشاورزي زندگي مي کنيم. لطفا صداي ما را به گوش مسئولان برسانيد.
    77270918
            * 
در روزهاي باراني و برفي هم تاکسي ها و هم اتوبوس هاي خط چيتگر در منطقه 22 شهرداري از صبح تا شب کار را تعطيل و مسافرين را آواره مي کنند. آيا نبايد از سوي شهرداري نظارت و کنترلي در کار باشد؟
    
يکي از ساکنين منطقه 22 شهرداري
           * 
شبي که در تهران برف مي باريد در بزرگراه پرديس 4 ساعت تمام گرفتار شدم يک ميليون تومان به اتومبيل بنده خسارت وارد شد آنچه که بيش از هر چيز بنده را ناراحت کرد مبلغ 3500 توماني بود که عوارضي دريافت کرد.
    27730919