سعید جلیلی:‌ "تفکر انقلابی" در نقطه مقابل ترویج "تفکر زرد" در جامعه ایستاده است

تهران| سعید جلیلی:‌ "تفکر انقلابی" در نقطه مقابل ترویج "تفکر زرد" در جامعه ایستاده است   11 بهمن – 96
کرکره  دکان زرد های ارتجاعی سرخ نما یا جونماهای گندم فروش خیلی وقت پایین کشیده شده است و دیگر حنای شان رنگی ندارد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در فضای زرد، انفجاری از اطلاعات بی‌ارزش به مردم القا می‌شود، گفت: تفکر انقلابی و بسیجی در نقطه مقابل ترویج تفکر زرد در جامعه ایستاده و مقاومت می‌کند.

سعید جلیلی
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، سعید جلیلی در نشست هم‌اندیشی فعالان فرهنگی شهرستان اسلامشهر که در سالن اجتماعات اداره اوقاف این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: امروز نگاه نیروهای ارزشی، تفکر انقلابی و بسیجی جامعه در مقابل تفکر و جنبش زرد ایستاده و مقاومت می‌کند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به موفقیت‌های به دست آمده در کشور افزود: امروز جوانان این مرز و بوم با حرکت‌های انقلابی که در منطقه آغاز کرده‌اند، اثبات کردند که هنوز ایجاد نشاط و امید انقلابی در جامعه به بن‌بست نرسیده و همچنان راه ادامه دارد.
وی تصریح کرد: یکی از مهّم‌ترین مسائلی که رهبر انقلاب همواره بر آن تأکید داشته و دارند، جنگ نرم است، مراقب باشید که مبادا با جنگ نرم و راه افتادن بازار مسگرها، هیاهوها و صدای واقعی شنیده نشود، که در آن صورت نمی‌توان حرف حق و صدای واقعی را در جامعه بیان کرد.
جلیلی ادامه داد: وقتی که حرف راست و حقیقت در میان صداهای کاذب گم شود و در فضاهای داغ سیاسی، اجتماعی، رسانه و... مسأله‌ای کم اهمیّت از ارزش و اهمیّت خاصی برخوردار شد، یقین بدانید که حتماً یک موضوع مهّمی در آن گم شده که باید خیلی به این موضوع توجه داشت.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سپس با بیان اینکه در فضای زرد، انفجاری از اطلاعات بی‌ارزش به مردم القا می‌شود گفت: این مسائل با این هدف در جامعه نشر داده می‌شود که مسایل اصلی و کلیدی دیده و شنیده نشود، امروز یکی از موضوعاتی که خطرش بسیار احساس می‌شود جنگ زرد است. در جنگ زرد هر روز به یک جنجال در مورد یک سوژه و موضوع تازه و بی‌اهمیّت در جامعه پرداخته می‌شود تا اذهان عمومی از یک موضوع مهّم و اساسی غافل شود.
وی با بیان اینکه با وجود فضای رسانه‌ای زرد و جنبش زرد در کشور، صدای واقعی جامعه به گوش نمی‌رسد تصریح کرد: امروز کارهای اساسی که در کشور به دست فرزندان این سرزمین در زمینه‌های مختلف انجام می‌شود، هیچ انعکاس و پژواکی در جامعه ندارد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: وقتی جوانان بسیجی و جهادگر اسلامشهری در همین منطقه با کار جهادی می‌توانند 50 واحد مسکونی را بدون هیچ چشمداشتی برای نیازمندان و محرومان در عرض کمتر از 5 ماه احداث کنند، چرا حاصل این اقدامات در رسانه بیان نمی‌شود.
جلیلی تأکید کرد: اقدام گروه‌های جهادی جهادگران جوان اسلامشهری ثابت کرد که با تفکر انقلابی و اقدامات جهادی در سطح کشور می‌توان بر مسائل مختلف جامعه از جمله مسکن، اشتغال و اقتصاد پیروز شد و به موفقیت رسید.

وی با بیان اینکه وجود روحیه و تفکر انقلابی در کشور نمی‌گذارد احساس یأس و ناامیدی در جامعه ظهور کند گفت: تفکر انقلابی و بسیجی در نقطه مقابل ترویج تفکر زرد در جامعه ایستاده و مقاومت می‌کند، همچنان‌که ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی و تولیدی اقتصاد مقاومتی و موفقیت‌های به دست آمده نشان می‌دهد که می‌توان با روحیه جبهه و جنگ در عرصه سازندگی، به مناطق محروم وارد شود و مشکلات را حل کرد.