گزیده خبرهای 11 بهمن -2 قسمت -3

گزیده خبرهای  11 بهمن -2  قسمت -3
 
سیدکامل تقوی‌نژاد، رئیس کل سازمان امور مالیاتی مقررات جدید مربوط به ارزش معاملاتی املاک شهر تهران (مناطق ۲۲ گانه) را برای اجرا از ابتدای اسفندماه سال جاری ابلاغ کرد.رئیس کل سازمان امور مالیاتی، مقررات جدید مربوط به ارزش معاملاتی املاک شهر تهران (مناطق ۲۲ گانه) را برای اجرا از ابتدای اسفندماه سال جاری ابلاغ کرد.به گزارش مهر، سیدکامل تقوی‌نژاد، رئیس کل سازمان امور مالیاتی مقررات جدید مربوط به ارزش معاملاتی املاک شهر تهران (مناطق ۲۲ گانه) را برای اجرا از ابتدای اسفندماه سال جاری ابلاغ کرد.در ابلاغیه سیدکامل تقوی نژاد با موضوع ابلاغ ارزش معاملاتی املاک شهر تهران (مناطق ۲۲ گانه) مصوب دی ماه ۱۳۹۶ کمیسیون تقویم املاک موضوع ماده ۶۴ قانون مالیات های مستقیم آمده است:ادارات کل امور مالیاتی موظفند از تاریخ ۱۳۹۶.۱۲.۰۱ تا پایان سال جاری همزمان با صدور گواهی موضوع ماده ۱۸۷ قانون مالیات های مستقیم، میزان ارزش معاملاتی مصوب سال ۱۳۹۵ ملک مورد معامله را نیز به دفاتر اسناد رسمی کتبا طی نامه جداگانه و یا در ذیل فرم گواهی مذکور به صورت دستی درج و مهر و امضا کنند.
دادستان تهران از بازداشت یک نفر درباره آنچه که به عنوان"دختران خیابان انقلاب"معروف شده خبر داد و با تاکید بر اینکه تجاهر به گناه جرم است، اعلام کرد که دادستانی به وظایف خود در این زمینه عمل خواهد کرد.به گزارش ایلنا، عباس جعفری دولت‌آبادی در پاسخ به این سوال که آیا درباره آنچه که به عنوان"دختران خیابان انقلاب"معروف شده پرونده‌ای تاکنون تشکیل شده است، گفت: حسب گزارش پلیس یک نفر دستگیر و به دادسرای ارشاد ارجاع شده است.دادستان تهران در پاسخ به این پرسش که آیا صدور قرار 500 میلیون تومانی برای این فرد که مطرح شده صحت دارد، اظهار کرد: از وثیقه آن اطلاعی ندارم. قرارها متناسب خواهد بود. این اقدام خلاف شرع و خلاف قوانین است و جرم تلقی می‌شود. تجاهر به گناه جرم است.وی در پاسخ به این پرسش که در صورت ادامه یافتن این مساله، دادگستری چه برخوردی خواهد کرد: دادستان به وظایف خود عمل خواهد کرد.
لحظاتی پیش زلزله نسبتاً شدیدی کابل، پایتخت افغانستان را لرزاند.به گزارش فارس، برخی منابع شدت این زلزله را 6.1 ریشتر اعلام کردند.مرکز زلزله نگاری آمریکا اعلام کرد مرکز این زلزله در کوه های هندوکش در شرق افغانستان در ولایت بدخشان بوده است.این زلزله در بسیاری از شهرهای افغانستان و پاکستان احساس شده است.هنوز از میزان تلفات آن اطلاعی در دسترس نیست.
ایران آنلاین نوشت: حمید بقایی که خود را در آستانه اجراى حکم دادگاه مى بیند، در ادعایی گفته است: دادگاه، سیاسی است و از آن عدالت بیرون نمی آید. اگر عدالتی وجود داشت اساسا نباید پرونده ای تشکیل می شد.او افزوده: «مسلم است که می خواهند جریان بهار را در کشور نباشد. من اجازه برخورد جریان بهار را نمی دهم. این جریان برای پایداری نیازمند یک فدایی است. پایم که به زندان برسد اعتصاب غذای کامل می کنم تا به شهادت برسم.»پیش از این محمود احمدی نژاد هم در زمانى که نامزد انتخابات شد و فیلم سه یار بهارى را منتشر کرد در پایان آن اشاره کرده بود: «در این طور مسیرها همیشه باید یک نفر شهید شود.»
مشاور وزیر جهاد کشاورزی گفت: ممنوعیت صادرات خاویار پرورشی ایران بعد از 25 سال به آمریکا برداشته شد.مشاور وزیر جهاد کشاورزی، از رفع ممنوعیت صادرات خاویار پرورشی ایران بعد از ٢٥ سال به آمریکا خبر داد و گفت: سال گذشته ١٠ کیلوگرم خاویار پرورشی به آمریکا صادر شد.به گزارش مهر، عباس رجایی، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی وزارت جهاد در نشستی خبری که به مناسبت دهه فجر در حال برگزاری است، با بیان اینکه صادرات خاویار ایران به آمریکا و کانادا حدود ٢٥ سال ممنوع بود، اظهارداشت: خوشبختانه ما موفق شدیم صادرات خاویار به آمریکا را مجددا از سر بگیریم.وی با اشاره به اینکه سال گذشته موفق شدیم ١٠ کیلوگرم خاویار پرورشی به ارزش ٦٠ میلیون تومان به آمریکا صادر کنیم، گفت: تولیدکنندگان خاویار پرورشی می توانند با هماهنگی شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی اقدام به صادرات خاویار به آمریکا نمایند ضمن اینکه انحصار خاویار وحشی نیز در اختیار شرکت خدمات کشاورزی و صادرات آن نیز ممنوع است.