معاون دبیرکل حزب الله لبنان: دشمنان به دنبال شکستن مقاومت ایران هستند

معاون دبیرکل حزب الله لبنان: دشمنان به دنبال شکستن مقاومت ایران هستند/ایران بار دیگر پیروز خواهد شد  13 دی – 96
 خامنه ای و پاسداران درمانده نیاز به حضور تبلیغاتی مفت خوران یا جیره بگیران حزب الشیطان لبنان شده اند .چون گفته می شود یک عمری به توپچی پول داده می شود تا روزی که نیازاست شلیک کند.
بیروت-ایرنا-شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: دشمنان تلاش دارند مقاومت ایران را درهم شکنند و به آن دست درازی کنند اما ایران همچنان با قدرت به راه خود ادامه می دهد و پیروز می شود و در کنار مقاومت خواهد ایستاد.
به گزارش ایرنا، شیخ قاسم این سخنان را روز چهارشنبه در نشست اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی در بیروت مطرح کرد.
به نظر می رسد سخنان وی اشاره به اظهارات و اقدامات مداخله جویانه برخی کشورها از جمله آمریکا و عربستان سعودی در ناآرامی های اخیر در ایران دارد.
از پنجشنبه هفته گذشته یک رشته اعتراض های مردمی در مناطق مختلف ایران برگزار شده است. این در حالی است که برخی تلاش کرده اند با تحریک برخی کشورها، با دست زدن به اقدامات خشونت طلبانه و طرح شعارهای براندازانه، مسیر خواسته های مردم را که عمدتا اقتصادی است منحرف کنند.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: ایران برای یاری ملت های مقاوم تلاش های زیادی به کار بسته است. ایران محور مقاومت را حمایت و رهبری می کند و این مایه افتخار است و با صدای بلند این را به جهان اعلام می کنیم.
معاون دبیرکل حزب الله در بخش دیگر سخنانش به تحولات فلسطین پرداخت.
وی تصمیم اخیر «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را از روی عجز و ضعف دانست و گفت: این تصمیم با وجود ملت مجاهد فلسطین هرگز تحقق نمی یابد.
شیخ قاسم با تاکید بر اینکه قدس با عزم ملت فلسطین پایتخت ابدی فلسطین باقی خواهد ماند افزود: باید با نگاه مسئولت پذیرانه و آزادسازی به مسأله قدس بنگریم.
وی گفت: حزب الله از زمان آغاز پیدایش خود با تصمیمی قاطعانه فلسطین را به عنوان قطب نما و هدف قرار داده است.
معاون دبیرکل حزب الله مقاومت را تنها راه احقاق حقوق فلسطینیان دانست و تاکید کرد که آشتی یا روند صلح چیزی جز نیرنگ و انحراف نیست.
شیخ نعیم قاسم خواستار توقف هرگونه مذاکره و همکاری امنیتی با اسرائیل شد.
وی پیروزی های محور مقاومت بر داعش و تکفیری ها را به عنوان گام هایی برای آزادی فلسطین دانست و گفت: به نصرت الهی ایمان داریم و اسرائیل در برابر حق آزادی قدس باقی نمی ماند.
معاون دبیرکل حزب الله خواستار به راه انداختن بسیج فرهنگی، رسانه ای و سیاسی علیه اشغالگری و خطرات آن شد و گفت: جهان باید صدای فریاد فلسطین را هر روزه بشنود
شیخ نعیم قاسم در پایان سخنانش وعده داد که فلسطین آزاد خواهد شد و حتی وجودی از اسرائیل در منطقه ما باقی نخواهد ماند.
خاورم**2054