نماینده مجلس: ناآرامی ها موجب رسوایی بدخواهان نظام شد

 نماینده مجلس: ناآرامی ها موجب رسوایی بدخواهان نظام شد 14دی-96
این بیش از پرت باعنون نماینده مجلس ارتجاع چگونه قرار است پیگیر مطالبات موکلان خوددرمجلس ارتجاع باشد .برای اینکه اعتراضات مردم ناراضی در شهرها که به خاطر فقر و بیکاری و گرانی و تبعیض و بی عدالتی 4 دهه  است . اینان را متهم به بد خواهان کرده  چون موجب ناآرامی و رسوایی شان  شده است. زیرا دست به اعتراض ضد حکومتی خیابانی زده اند؟
بجنورد- ایرنا- رئیس مجمع نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناآرامی های اخیر در چند شهر کشور گفت: این وضعیت موجب رسوایی هرچه بیشتر بدخواهان و دشمنان نظام شد.
هادی قوامی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم برای انقلاب خون ها و هزینه های زیادی داده اند و به طور قطع از آرمان های آن صیانت خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: بر هیچ کس پوشیده نیست که این نظام و انقلاب کارها و خدمات زیادی در کشور و در این استان انجام داده است.
قوامی اظهار کرد: دشمن در این مدت با تحریم ها تلاش داشته تا در مسیر حرکت انقلاب سنگ اندازی داشته باشد و البته با هوشیاری مردم روبه رو شد.
وی افزود: سیلی خوردگان و شکست خوردگان، اکنون که با شکست داعش روبه رو شده اند، می خواهند شیرینی این پیروزی را بر مردم ما تلخ کنند.
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی افزود: به برکت انقلاب اسلامی کارخانه های بزرگ همچون پتروشیمی در بجنورد، آلومینا در جاجرم و فولاد در اسفراین بعد از انقلاب در استان خراسان شمالی راه اندازی شد و این صنایع به عنوان صنایع مادر در رونق اقتصادی این منطقه تاثیرگذار است.
وی گفت: مردم شکرگزار و قدردان این خدمات هستند البته مسئولان باید بیش از پیش تلاش کنند تا رونق اقتصاد در این استان سرعت گیرد.
7185 / 6042
خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی