عوامل تخریب اموال عمومی در تویسرکان دستگیر شدند

 معاون استاندار همدان:
عوامل تخریب اموال عمومی در تویسرکان دستگیر شدند  13دی-96
 به جای پاسخگویی مطالبات مردم در گذشته که با سرکوب شدید وحشیانه و دستگیری ها همراه بوده است تبدیل به انباشت مطالبات پرداخت ناشده شده است که با گشوده شدن هر روزنه ای واکنش های اعتراضی رادیکال ساختارشکنانه ضد حکومتی نمایان می شود  چون راه حل سرکوب ودستگیری نبوده است.
همدان - ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: عوامل اصلی تخریب اماکن و اموال عمومی در شهرستان تویسرکان شناسایی و دستگیر شدند.
سید سعید شاهرخی روز چهارشنبه افزود: افراد محدودی که در چند شب گذشته اقدام به ایجاد نا آرامی در تویسرکان می کردند، با انجام کار اطلاعاتی و امنیتی شناسایی و دستگیر شدند.
وی ادامه داد: افرادی با نفوذ در صفوف مردم تویسرکان، اقدام به ایجاد ناآرامی و تخریب اموال عمومی کردند که این افراد نیز دستگیر شدند.
معاون استاندار همدان یادآوری کرد: مردم در مقاطع مختلف بدون ایجاد درگیری و تنش اقدام به اعتراض، تجمع و اعلام نظر کرده اند و مسئولان نیز با حضور در جمع معترضان، علاوه بر شنیدن مطالبات آنها برای رفع مشکلات شان تلاش کردند.
وی گفت: تویسرکان دارای مردمانی ولایتمدار و متدین است که با همکاری آنها و تدابیر امنیتی شاهد فضای امن و آرام در این شهرستان هستیم.
وی از شهروندان خواست از تجمعات غیرقانونی خودداری کنند و در اجتماعاتی که با حضور افرادی محدود و تحریک شده توسط سایت ها، شبکه ها و کانال های مخالف نظام برگزار می شود، حضور نیابند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان پیشتر اعلام کرده بود که ناآرامی های اخیر استان منجر به 'از دست دادن' سه تن و مجروحیت 30 تن شده است.
به گزارش ایرنا، جمعی از مردم همدان عصر دیروز (سه شنبه) با حضور در پیاده راه بوعلی، راهپیمایی کرده و شعارهایی علیه ساختارشکنان و عاملان ناآرامی های اخیر سر دادند.
قرار است عصر امروز نیز راهپیمایی بزرگی در محل پیاده راه بوعلی شهر همدان در واکنش به ناآرامی های اخیر برگزار شود.
7526/ 2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی