گفت و شنود فالگير

دروغ نامه   ی کیهان 12 دی - 96
گفت و شنود 
فالگير
سربازجو خاطره  فالگیری وسرقتش که دستگیر می شود یانه را بازگو کرده است.

گفت: محمدرضا خاتمي گفته است اشتباه است که مردم را حتي اگر دست به آشوب هم بزنند آشوبگر اعلام کنيم
    گفتم: منظورش اين است که آشوبگران را جزو مردم حساب کرده و اجازه بدهيم به آدمکشي، تخريب اموال عمومي و جنايات ديگر خود ادامه بدهند!

    گفت: يعني همان جناياتي که دوستان فتنه گر ايشان در فتنه آمريکايي- اسرائيلي ۸۸ مرتکب شدند.

    گفتم: ايول! در آن ماجرا هم سران وطن فروش فتنه بعد از اهانت فتنه گران به ساحت مقدس امام حسين(ع) آنان را«مردمان خداجو»! ناميدند.

    گفت: محمدرضا خاتمي گفته است اعتراض ها کار منتقدان دولت است!

    گفتم: پس چرا اولاً؛ همه اقداماتشان دقيقا همان اقدامات رفقاي فتنه گر ايشان در سال ۸۸ است؟ ثانياً؛ چرا حاميان آشوبگران امروز همان ها هستند که از دوستان فتنه گر خاتمي در فتنه۸۸ و دولت روحاني در۹۶ حمايت مي کردند؟ ثالثاً؛ چرا شعارهايشان همان شعار مدعيان اصلاحات است؟!

    گفت: با اين حساب اين احتمال قوت مي گيرد که خودشان در اين آشوب ها دست دارند!

    گفتم: يارو پيش يک فالگير رفت که فالش را بگيرد، فالگير گفت؛ فردا رفقاي تو دست به سرقت مي زنند و يارو گفت؛ اين را که خودم هم مي دانم! ببين دستگير مي شوم يا نه؟