قوه قضائیه مبارزه با فساد را با جدیت دنبال کند

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

قوه قضائیه مبارزه با فساد را با جدیت دنبال کند 10 - بهمن - 99

چگونه می توان  انتظار داشت از لجنزار تاعطر تولید کند . قوه قضاییه که از هرنهادی فاسدتر است وحامی کلان مفسدان ودانه درشت های دزد وغارتگرخودی است  قادر است مبارزه با فساد کند؟
قوه قضائیه مبارزه با فساد را با جدیت دنبال کند

ایسنا/آذربایجان غربی امام جمعه ارومیه گفت: قوه قضائیه مبارزه با فساد را با جدیت دنبال کند.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی دهم بهمن در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد افزود: قوه قضائیه مبارزه با فساد را با جدیت دنبال کند چرا که  جامعه ای فساد داشته باشد از بین می رود.
نماینده مردم آذربایجان غربی تصریح کرد: مباحث استانی و فساد باید با شفافیت در آگاهی مردم قرار گیرد و از ریاست محترم قضایی میخواهیم برای حل مشکلات قضایی استان به آذربایجان غربی سفر کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: باید این روزها با شکوه گرامی داشته شود.
حجت الاسلام قریشی خاطر نشان کرد: عالمان و اندیشمندان باید با استفاده از فرصت دهه مبارک فجر، دستاوردهای  نظام‌ اسلامی را برای نسل های جوان تبیین کنند تا آنان نیز در جریان این پیشرفت ها قرار گیرند.
امام جمعه ارومیه  با بیان اینکه وظیفه همه نمایندگان در مجلس شورای اسلامی و مسوولان استانی، رسیدگی به مشکلات محصولات کشاورزی است، افزود: مشکلات  صادرات و فروش محصولات کشاورزی باید با تلاش همه مسئولان حل و زمینه ایجاد انگیزه بیشتر برای کشاورزان فراهم شود.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی همچنین با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر اظهار کرد: جایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) بسیار والاست که این جایگاه ایشان باید بیش از پیش تبیین شود.