روحانی: انتخابات ۱۴۰۰ نباید موجب زیر پا گذاشتن اخلاق شود

 مراسم افتتاح طرح های وزارت نیرو

روحانی: انتخابات ۱۴۰۰ نباید موجب زیر پا گذاشتن اخلاق شود  12-بهمن-99

حسنک روحانی از کدام اخلاق یاد کرده است؟ مگر دررژیم ولایت فقیه اخلاق وجوددارد؟ مگر وی فراموش کرده از تریبون مجلس ارتجاعی - کودتایی- پاسداری و نامشروع   چگونهتقاضای حکم وی صادر شد و وزیر خارجه  مترسکش ظریف  متهم به خیانتکار شده است؟یا عضوی از این بازار مکاره سیلی بر بناگوش سربازوظیفه راهنمایی نواخت و حاشا کرد و شوی صدا وسیمای میلی ضد ملی را ندیدهاست که چگونه آخوندمرید خامنه ای رمال وی ر ا منقلی کرد و وزرایش را  خیانتکار  نامید؟
روحانی: انتخابات ۱۴۰۰ نباید موجب زیر پا گذاشتن اخلاق شود

رییس جمهور انتخابات ۱۴۰۰ نباید موجب شود که امروز اخلاق و معنویت را زیر پا بگذاریم. همه باید کنار هم باشیم؛ ما ملت، دولت و هدف واحدی داریم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در مراسم افتتاح طرح های وزارت نیرو با تبریک آغاز دهه فجر اظهار کرد: علت پیروزی انقلاب اسلامی وحدت ، یکپارچگی ، ایثار و فداکاری مردم بود و امروز هم به همان وحدت و همدلی نیاز داریم.

وی ادامه داد: مسایل اخلاقی، معنوی و همکاری و یکپارچگی در سال ۵۷ نمونه بود که مقداری از آن زمان نزول کرده و باید جبران کنیم. انتخابات ۱۴۰۰ نباید موجب شود که امروز اخلاق و معنویت را زیر پا بگذاریم. همه باید کنار هم باشیم. ما ملت، دولت و هدف واحدی داریم.

این خبر تکمیل می شود.