خانواده منتظری: یک نهاد امنیتی اسناد ما را به سرقت برده است

 خانواده منتظری: یک نهاد امنیتی اسناد ما را به سرقت برده است  13-بهمن-99

این نهاد امنیتی که سابقه وتجربه آدمو اسناد ربایی و اتهام زنی و پرونده سازی دارد اطلاعات پاسداران جنایتکار است که زیر نظر مجتبی خامنه ای فرزند رهبر ام الفساد خامنه ای رمال است.

خانواده منتظری در بیانیه‌ای از هجوم ماموران امنیتی به خانه سه تن از دست‌اندرکاران تهیه «مستند آیت‌الله منتظری» و ضبط کامپیوتر و گوشی آن‌ها و اسناد مربوطه خبر داد و گفته است «فیلم و صوت ده‌ها ساعت مصاحبه و مستندات دیگر به سرقت رفته» است.

در این بیانیه که روز شنبه، ۱۱ بهمن ماه منتشر شده، بدون اشاره به نام این نهاد امنیتی که مسئول این کار بوده، آمده است که ماموران امنیتی روز پنج‌شنبه نهم بهمن، به طور هم‌زمان به خانه عمادالدین باقی، مجتبی لطفی از اعضای دفتر آیت‌الله منتظری و‌ مهدی نظری مستندساز هجوم بردند و برخی از وسایل آنها را ضبط و با خود برده‌اند.

به گفته خانواده آیت‌الله منتظری آنها قصد داشتند تا مستندی را درباره این مرجع تقلید در پاسخ به آن چه که « اقدامات مکرّر و گسترده تخریبی» علیه این مرجع تقلید می‌نامند، ساخته و در سایت رسمی آیت‌الله منتظری منتشر کنند.

از جمله مواردی که خانواده منتظری در بیانیه خود درباره اقدامات تخریبی علیه این مرجع به آن اشاره کرده‌اند، مستند «قائم مقام» است که بارها از تلویزیون ایران پخش شده است.

پیشتر احمد منتظری، فرزند حسینعلی منتظری به تحریفات صورت‌گرفته در این مستند اعتراض کرده و خواستار فرصتی برای پاسخگویی به اتهامات مطرح‌شده در این مستند شده بود.

عماد الدین باقی دی ماه امسال با بیان این که این درخواست خانواده منتظری تاکنون بی‌پاسخ مانده از پخش سه باره مستند قائم مقام از تلویزیون ایران انتقاد کرد.