خامنه ای رمال در مرقد امام خمینی و گلزار شهدا حضور یافتند

 همزمان با آغاز دهه فجر و در آستانه چهل‌ودومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛

خامنه ای در مرقد امام خمینی و گلزار شهدا حضور یافتند 12-بهمن-99

رمال ودجال بازی  خامنه ای خیلی هفت خط و پرده باز ومرده خور حرفه ای نمونه ندارد. چون به مناسبت سال گرد ورود خمینی شیاد به ایران  بطور فردی  وبدون حتی شیخ حسن نوه خمینی شیاد در آرامگاهش  حضور یافته تا نشان دهد پیرو واقعی اش فقط این رمال است  . بدتر اینکه برای تبلیغات یک کتاب قطور هم جلوی دوربین در دست خود گرفته  ودر حالت قرنطینه کرونا به حساب خودش  وانمود کرده  اکثر صفحات این کتاب را خوانده تابه جای حساس اش رسیده  است که بر روی آن میخ شده  است  غافل ازآنکه بطور عیان نشان داده  درمرده خوری آخوندی و اجرای شوی تبلیغاتی  یک رمال پالان ساییده بی رقیب وبی بدیل است.

رهبر انقلاب اسلامی در مرقد امام خمینی(ره) و گلزار شهدا حضور یافتند

تهران-ایرنا- همزمان با آغاز دهه فجر و در آستانه چهل‌ودومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رهبر انقلاب اسلامی در مرقد امام خمینی(ره) و گلزار شهدا حضور یافتند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، همزمان با آغاز ایام‌الله دهه‌ فجر و در آستانه چهل‌ و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نخستین ساعات صبح امروز (یکشنبه) در مرقد بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حاضر شدند و با قرائت نماز و قرآن، یاد و خاطره امام عظیم‌الشأن ملت ایران را گرامی داشتند.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین با حضور بر مزار شهیدان عالی‌مقام بهشتی، رجایی، باهنر و شهدای حادثه هفتم تیر ۱۳۶۰، علوّ درجات آنان را از خداوند متعال مسألت کردند.حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سپس در گلزار شهیدان سرافراز حضور یافتند و به ارواح مطهر مدافعان اسلام و ایران درود فرستادند.

تصاویر حضور رهبر انقلاب اسلامی در مرقد امام راحل و گلزار شهدا متعاقباً منتشر می‌شود.