قوانین کشور باید شفاف شوند

 مدیر ستاد انتخاباتی‌ مردم‌نهاد - ایران توانمند – ابراهیم رئیسی:

قوانین کشور باید شفاف شوند۱۲-خرداد-۱۴۰۰

چرا بطورعمدی  پافشاری برروی شعار تبلیغاتی دروغ شده است؟ مگر طی بیش از ۴۲ سال شفاف سازی وجودداشته است تا اکنون انتظار از نامزدان گزینه ای دست آموز باشدتاشفاف گوی ومدافعش باشند؟
قوانین کشور باید شفاف شوند

ایسنا/خوزستان مدیر ستاد انتخاباتی‌ مردم‌نهاد - ایران توانمند – ابراهیم رئیسی گفت: امروز باید قوانین کشور شفاف شوند و هر کسی باید به وظایف خود عمل کند؛ اگر آموزش درست ایجاد شود، شاهد یک ایران توانمند خواهیم بود.

حبیب‌الله گل‌محمدی در اولین گردهمایی ستاد انتخاباتی‌ مردم‌نهاد -  ایران توانمند – ابراهیم رئیسی در اهواز که سه‌شنبه شب (۱۱ خرداد) برگزار شد، اظهار کرد: افراد با درست انتخاب کردن می‌توانند آینده‌ای روشن برای نسل‌های بعدی ایجاد کنند. 

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به بحث سیاست خارجه افزود: مذاکره‌ای که در آن برد - باخت باشد، مذاکره نیست. در دولت آینده نیز می‌توانیم و بلدیم بر سر میز مذاکره بنشینیم و مسائل را با منطق برد - برد در سیاست خارجه، حل و فصل کنیم.

وی با بیان اینکه با توافق وین موافق هستیم اما باید سازوکارها شفاف باشد، گفت: ما معتقد هستیم که همه مسائل باید با مردم در میان گذاشته شود و در همه زمینه‌ها مردم باید نظر بدهند. مولفه‌ها و ویژگی‌های یک مذاکره پایدار باید تعریف شوند و آن‌ها را با مردم در میان بگذاریم و به منافع برد - برد فکر کنیم.

وی با بیان اینکه جوانان مردم باید در راس امور قرار بگیرند، گفت: تا کی قرار است که جوانان را نادیده بگیریم؟ بزرگانی که تا به امروز در صدارت و وزارت بوده‌اند، باید در کنار جوانان و در اتاق فکرها باشند تا بتوانیم یک دولت توانمند شکل بدهیم.

وی افزود: اگر در تمام تصمیم‌گیری‌ها مردم حضور داشته باشند، نشان‌دهنده پویایی و تحول است. در طول تاریخ ایران، هر زمان که تحول از درون و خدمت به مردم مد نظر بوده، ایران پیشرفت کرده است. 

وی افزود: امروز باید قوانین کشور شفاف شوند و هر کسی باید به وظایف خود عمل کند؛ اگر آموزش درست ایجاد شود، شاهد یک ایران توانمند خواهیم بود.

مدیر ستاد انتخاباتی‌ مردم‌نهاد - ایران توانمند – ابراهیم رئیسی با بیان اینکه پس از انتخابات و به زودی اساس‌نامه ایران توانمند را آماده خواهیم کرد، گفت: در این زمینه در شبکه ایران توانمند، هر کسی که هر نظری دارد، می‌تواند نظر خود را مطرح کند و پس از تجزیه و تحلیل در کمیته‌های تخصصی، یک اساس باشد.

گل‌محمدی با بیان اینکه این طرح برای پایه‌گذاری دیده شدن مردم خواهد بود، افزود: احزاب باید به صف مردم بازگردند. احزاب نباید ژست مردمی بگیرند اما در عمل مردمی نباشند. ایران توانمند با این سازوکارها امروز در سراسر کشور، یک تشکل نوپای مردمی و در خدمت نظام جمهوری اسلامی است.

وی گفت: ظرفیت‌های خوزستان باید در درون خوزستان دیده شود. باید خوزستان را مدیران بومی و جوان خوزستانی اداره کنند. باید از نفت به عنوان یک سرمایه برای رفع محرومیت، حل مشکلات مردم و ایجاد اشتغال در خوزستان بهره گرفته شود. خوزستان سرشار از ظرفیت‌ها است که باید برای خوزستانی‌ها به کار گرفته شود.