به دولتی نیاز داریم که سیاست داخلی و خارجی را انقلابی پیگیری کند

 نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

به دولتی نیاز داریم که سیاست داخلی و خارجی را انقلابی پیگیری کند۱۲-خرداد-۱۴۰۰

گویا تاحال دولت ها مجری بالادستی ها نبوده اند و سیاست داخلی خارجی از سوی نیروهای سرکوبگر و جنگ افروز همچون پاسدار تروریست قاسم سلیمانی کشته شده ترسیم وتدوین شده را دنبال واجرا نمی کرده اند که نوچه خامنه ای رمال بازهم تأکید بر تشکیل دولت یک دست تر پاسداری با پسوند انقلابی کرده است؟
به دولتی نیاز داریم که سیاست داخلی و خارجی را انقلابی پیگیری کند

ایسنا/خوزستان نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: به دولتی نیاز داریم که تفکر، عمل، دولتمردی و منظم کردن سیاست داخلی و خارجی را به صورت انقلابی انجام دهد.

آیت‌الله محسن حیدری در اولین گردهمایی ستاد انتخاباتی‌ مردم‌نهاد -  ایران توانمند – ابراهیم رئیسی در اهواز که سه‌شنبه شب (۱۱ خردادماه) برگزار شد، با تسلیت سالروز شهادت امام صادق(ع) و سالروز ارتحال امام خمینی(ره) تصریح کرد: به دولتی نیاز داریم که بر اساس تفکر الهی، حکمت حکیم انقلاب را قطب‌نمای استراتژی خود قرار دهد. به دولتی نیاز داریم که تفکر، عمل، دولتمردی و منظم کردن سیاست داخلی و خارجی را به صورت انقلابی انجام دهد.

وی افزود: امیدواریم با سر کار آمدن چنین دولتی، ملت ایران مسیر پیشرفت و عزت خود را ادامه دهد و توطئه‌های دشمنان را در طوماری بپیچد و به زباله ‌دان تاریخ بیندازد. این افق روشن پیش روی ما است به شرط اینکه در ۲۸ خردادماه امسال، حماسه بزرگی با انتخاب رئیس جمهوری قدرتمند، توانمند، عادل، فقرستیز، فسادستیز، دلسوخته و فقرکشیده انجام شود.

آیت‌الله حیدری گفت: امیدواریم این انتخابات رقم بخورد و ایران اسلامی، مسیر پیشرفت با ظرفیت‌های افزون‌تر را ادامه دهد.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تشکیل تشکل‌های مختلف و ستادهای خودجوش، بیان کرد: تفاوت انتخابات امسال با انتخابات‌ گذشته این است که بسیاری از انتخابات‌ گذشته جنبه حزبی و فرمالیته داشتند و خروار خروار پول و میلیاردها خرج می‌کردند اما در این انتخابات خبری از این حرف‌ها نیست. سادگی، خلوص، بی‌توقعی، دغدغه‌مندی، عشق و شور از چهره‌های این افراد که در جلسه هستند، ساطع است.

وی ادامه داد: خوشحالم در جمع انقلابی، متعهد و پرشور خوزستانی هستم. این شور، عشق و انقلابی‌گری نخبگان و تحصیل‌کرده‌ها، در سراسر خوزستان و ایران اسلامی وجود دارد.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با وجود اینکه یکی دو ماه پیش آمارها دلسردکننده بود اما چهار پنج روز پیش مقام معظم رهبری فرمود مردم به این شخص و آن شخص کار ندارند و به عملکرد، توانمندی و اقتدار توجه می‌کنند؛ مردم زمانی که می‌بینند بین کاندیداها کسی وجود دارد که بتواند بار بلند کند، پای صندوق‌های رای حضور پیدا می‌کنند و پرشور خواهند آمد.

آیت‌الله حیدری بیان کرد: با دیدن چهره‌های امثال این افراد به یقین رسیدم حماسه‌ای بی‌نظیر در ۲۸ خردادماه خلق خواهد شد. هر کدام از این افراد، ستادی هستند و با همت کارها را پیش می‌برند.