كيهان و خوانندگان و پیام های قلابی

دروغ نامه ی کیهان 7 اردیبهشت -94
    كيهان و خوانندگان و پیام های قلابی

    * وزير کشور چندي قبل مطلبي در مورد پول هاي کثيف گفتند که با سخنان وي در مجلس خيلي تفاوت داشت. سخنان اين گونه هم در جامعه التهاب ايجاد مي کند هم خوراک خوبي به دست راديوهاي بيگانه و روزنامه هاي مريض و زنجيره اي و افراد قدرت طلب مي دهد. چرا در همان موقع به چنين روزنامه هاي وابسته اي که آقاي وزير کشور مي گويد سخنانش را تحريف کرده اند علنا تذکر داده نشد؟    حيدري- اصفهان
    * از برنامه ناگفته هاي هسته اي که در تاريخ 94/2/4 از شبکه يک پخش شد بسيار استفاده کردم. انتظار تداوم چنين برنامه ها را از رسانه ملي دارم. ما به عنوان شهروند ايراني و با غيرت حاضر نيستيم به عصر حجر برگرديم چرا که رهبري شجاع و مقتدر و حکيم در راس نظام است که به آن افتخار مي کنيم و ملتي فهيم و با بصيرت که در پشت سر ولايت حرکت مي کند. با چنين ملت و رهبري کوتاه آمدن در برابر غرب هيچ موضوعيتي ندارد.

    * اگر توافق لوزان برد - برد است چرا وزارت امور خارجه کشورمان گزاره برگ آن را منتشر نمي کند؟

    * از تيم مذاکره کننده هسته اي کشورمان در مذاکره با طرف غربي مي خواهم تعهدات فراتر از قانون ان پي تي را نپذيرند. طبق قانون ان پي تي استفاده صلح آميز به خصوص داشتن غني سازي هسته اي در نطنز و فردو و آب سنگين اراک حق مسلم ماست. امتياز داده شده بايد متوازن بوده و يکطرفه به نفع غربي ها نباشد. همچنين پروتکل الحاقي که در مجلس تصويب نشده نبايد حتي به صورت داوطلبانه براي خوشايند غربي ها اجرايي شود. پايان مذاکرات بايد لغو تمام تحريم هاي ظالمانه عليه ما باشد.    
علي نژاد- قائم شهر
    * رئيس سازمان انرژي اتمي آقاي دکتر صالحي در تاريخ 94/2/5 در رسانه ملي اظهار داشتند اگر آژانس از سايت هايي که مورد رضايت ما نيست درخواست بازديد کردند پرده اي خواهيم کشيد و آنها را به آن نقطه خواهيم برد! جناب آقاي صالحي لابد فکر مي کنيد با اين اقدام شما حتما آنها نيز در گزارش خود همکاري ايران را تحسين و گزارش مثبت ارائه خواهند داد! استدلال شما قانع کننده نيست.    
نيکنام- قم
    * آقاي روحاني در جاکارتا از بي تفاوتي سازمان هاي بين المللي در برابر تروريسم گفته ولي چرا بي طرفي چنين سازمان هايي را براي اجراي توافق هسته اي بر مبناي حق قانوني ملت ايران قبول و باور کرده است؟

    * از تلاش هاي دکتر روحاني و ظريف در مذاکرات هسته اي تشکر مي کنم ولي صميمانه خواهش مي کنم که از کار و فعاليت غافل نشويد و با فرض اينکه مذاکرات به نتيجه نمي رسد، رسيدگي به اقتصاد و امور زندگي مردم را با نشاط و انگيزه بيشتري دنبال کنيد.

    * رژيم تکفيري آل سعود به قوانين بين المللي هيچ پايبندي ندارد و به جاي جنگ زميني با رزمندگان يمني بزدلانه از راه هوا به طور وحشيانه به زن و مرد يمني حمله ور مي شود و به هيچ تعهدي هم پايبند نيست.    
لنگري
    * دو سال است که در مسکن مهر رباط کريم مستقر شده ايم. اخيرا اعلام کرده اند بايد هر خانواده مبلغ دو ميليون تومان ماليات بپردازد دولت قبل خريداران مسکن مهر را از پرداخت ماليات معاف کرده بود و ما نيز 2 سال است که در آنجا ساکن هستيم. اين چه رفتاري است که دولت تدبير بر ما روا مي دارد؟
    يک هموطن از رباط کريم
    * چند شب قبل در برنامه خندوانه در دست يکي از مدعوين (رضا کيانيان) يک توله سگ بود و از سوي ديگر ديديم که ناباورانه آقاي رامبد جوان هم يک توله سگ ديگر را در دست گرفته و آن را نوازش مي کند و سپس سگ ها در استوديو رژه مي رفتند. نشان دادن چنين صحنه هايي دور از شئونات اسلامي ماست.

    * برادرم 47 سال حق بيمه پرداخت کرده 30 سال در کار سخت و زيان آور مشغول خدمت بوده، 13 روز در بيمارستان ميلاد بدون معالجه بستري بوده و ترخيص شده و حالادر بيمارستان امام خميني کرج در بخش آي سي يو بستري است و شبي يک ميليون و 50 هزار تومان براي يک تخت مطالبه مي نمايند. يعني با اين همه پرداخت بيمه و حدود 70 سال دوندگي بايد آخر عمر منزل مسکوني او را فروخت و هزينه بيمارستانش کرد. پس کو اين بيمه سلامت؟!

    رزمنده ارتشي و داراي 82 ماه جبهه

    * از سازمان مديريت راهبردي رياست جمهوري انتظار مي رود بر مفاد آگهي هاي استخدام نظارت کنند. متاسفانه وزارتخانه ها طبق قانون خدمات کشوري عمل نمي کنند و رويه يکساني در استخدام ها ندارند.

    * آزاد شدن صدور احشام به کشورهاي خليج فارس هيچ سودي براي بوميان استان هاي جنوبي ايران ندارد و از اين ماجرا فقط همان کساني سود مي برند که قبلااحشام را به خارج قاچاق مي کرده اند. اين افراد که نوعا ساکن شهرهاي بزرگ و خصوصا تهران هستند، با مشتري ها در کشورهاي عربي ارتباط دارند و بر ساز و کار صادرات احشام مسلط هستند. اما بوميان مناطق جنوب از اين مسائل اطلاع ندارند و سودي هم از صادرات عايد آنها نمي شود.    
م-ش
    * با ممنوع شدن صيد ماهي به خاطر فصل تخم ريزي، کشتي هاي مجهز خارجي (از جمله ژاپني) در غياب صيادان ايراني در آب هاي آزاد خليج فارس و درياي عمان، به طور انحصاري صيد زيادي مي کنند. از مسئولان محترم درخواست مي شود از طريق امضاي پروتکل با کشورهاي همسايه، يا به هر طريق ديگري، جلوي اين سوءاستفاده را بگيرند.    
شجاعي-بندرعباس