كيهان و خوانندگان

كيهان و خوانندگان 8 اردیبهشت - 94
پیام های قلابی که با سناریو سازی  درراستای اهداف  خاص تهیه ودر اوین نامه ی کیهان روزنامه بازتاب داده می شود

    * آقاي روحاني رياست محترم جمهوري در مجلس شوراي اسلامي قسم خورده حافظ و مجري اسلام و قرآن در کشور باشد چگونه ايشان به نيروي انتظامي دستور مي دهد که مجري اسلام نباشد؟ حداقل تکليف سوگندي را که در حضور جمع و رسانه هاي گروهي خورده براي مردم روشن کند.    حسيني از کرج
    *
آقاي رئيس جمهور چرا توجه ندارند که اگر نيروي انتظامي ملزم به اجراي قانون است اين قانون الهام گرفته از اسلام مي باشد پس نتيجه مي گيريم که اين نيرو مثل ديگران ملزم به اجراي اسلام است.
     *
مي خواستم بدانم اين گفته که اجراي اسلام به پليس ارتباط ندارد با ديدگاه افراد سکولار چه تفاوتي دارد؟
        *
سکولاريسم در خاستگاه خود که غرب باشد فرو ريخته و فرو پاشيده است. همه دولتمردان و کارگزاران در سه قوه مسئول اجراي اسلام هستند و اگر غير از اين باشد حقوقي که از بيت المال مي گيرند شبهه ناک خواهد بود.
    
شجاع از بوکان
    *
با طرح فعلي انتخابات مجلس باز شهروندان هر شهر آن گونه که بايد و شايد از نامزدهاي نمايندگي شهر خود اطلاعات کافي پيدا نمي کنند چه برسد به اينکه انتخابات مجلس به صورت استاني برگزار شود. در طرح انتخابات استاني راي مردم در تاريکي خواهد بود.
     *
به رئيس جمهور عرض مي کنم اگر امر به معروف مبارزه با فساد و... است، يکي از موجبات فساد هم دور نگه داشتن مردم از واقعيات جامعه است. قريب به 2 سال کشور را در حال رکود نگه داشته ايد و همه چيز نظام را به مذاکرات هسته اي گره زده ايد. مردم 36 سال با همه تحريم ها زندگي کردند و زير بار ذلت نرفتند و حال کشور را رها کرده و به جاي تدبير، برنامه ريزي، گره گشايي از معضلات بيکاري، فقر، ازدواج جوانان، مسکن و... همه هم و غم خود را معطوف به مذاکرات هسته اي کرده ايد. تا دير نشده دست دوستي و همدلي و همزباني با منتقدين خود و نخبگان و آحاد مردم بدهيد که فردا دير است.
       *
اگر مجلس در راس امور است بايد با کساني که در اين مدت با بهانه قرار دادن پول کثيف با آبروي ديگران و حيثيت کشور بازي کردند برخورد جدي شود.
    *
واقعا براي اظهار نظر يک مقام مسئول براي انسان هاي بي هويتي چون کيارستمي در نظام برآمده از خون مقدس شهدا متاسفم. چقدر ناسپاسي در برابر حق و چقدر ستايش افراد ناصالح! آقاي ايوبي به کجا مي رويد؟
    
محمد توراني - جانباز
    *
خداوند به سردار سلامي طول عمر با خير و برکت عنايت کند که در پاسخ به عربده کشي استکبار جهاني گفت: در صورت بازرسي از صنايع نظامي پاسخ ما سرب داغ خواهد بود.
        *
آمريکا يي ها به جاي برداشتن تحريم هاي ناجوانمردانه خود از روي ايران، قهرمان پرورش اندام خود را براي خالي کردن جيب مردم به کشور ما فرستاده اند! چي فکر مي کرديم چي شد؟!
    *
وقتي خبر شبيه سازي تاسيسات هسته اي ايران در جنگل هاي ايالت تنسي را مي خوانيم مطمئن مي شويم مذاکرات برد برد به شوخي و طنز بيشتر شبيه است تا واقعيت.
        *
فردي به نام اسماعيل کهرم که گويا سمت مشاوره امور طبيعي رئيس سازمان محيط زيست را برعهده دارد مرتب در راديو صداي آمريکا عليه کشورمان صحبت و مصاحبه مي کند آيا بابت اين خوش خدمتي به دستگاه تبليغاتي دشمن از بيت المال ما پول مي گيرد!
    *
آل سعود بمباران يمن مظلوم را به خاطر جلوگيري از محکوميت خود در اجلاس سران کشورهاي اسلامي در اندونزي به صورت موقت متوقف کرد و ديديم که مدتي بعد به جنايت خود ادامه داد. در ضمن انتظار مي رود آقاي روحاني رياست محترم جمهوري به صورت شفاف عربستان را به دليل جنايات وحشيانه اش در يمن محکوم کند.
    
لنگري
    *
پاداش پايان خدمت و معوقات فرهنگيان بازنشسته سال 93 بايد بطور کامل و بر اساس آخرين رتبه زمان خدمت پرداخت گردد.
    *
طبق فيش حقوقي جديد بايد سالانه 800 هزار تومان ماليات بدهم آيا دولت محترم تدبير و اميد چنين مالياتي از صرافي ها و طلافروشي ها مي گيرد که از کارمندان مي گيرد؟
    *
بعضي از مدعيان هنر براي کشته شدن چند سگ ولگرد در شيراز که البته شکل مذمومي داشت صفحه فيسبوک خود را به نشانه عزا سياه مي کنند، ولي در برابر کشتار مردم بي دفاع يمن چنان سکوت اختيار کرده اند که گويي در اين دنيا حضور ندارند. واقعا خجالت آور و مشمئزکننده است.
    *
نزديک به دو سال از عمر دولت يازدهم مي گذرد و طي اين مدت قيمت حامل هاي انرژي از قبيل گاز، برق، آب، بنزين، نان و... افزايش چشم گيري داشته است ولي مبلغ يارانه همچنان ثابت است که فشار آن تنها به قشر کارگر و کارمند و کشاورز مي آيد، اين چه اعتدال و تدبيري است که دولت در پيش گرفته است؟
       *
از مسئولين و کارشناسان شهرداري وپليس راهور تهران درخواست مي شود براي کاهش مصرف سوخت، احترام به وقت و پاسداشت روح و روان مردم براي تعريض انتهاي خيابان دماوند (محدوده پايانه مسافربري شرق) اهتمام لازم را به عمل آورند. از ميدان امام حسين(ع) تا يک کيلومتر انتهاي اين خيابان را ظرف 12 دقيقه طي مي کنم ولي محدوده يک کيلومتري انتها را 25 دقيقه، چرا که به يک باره 4 باند به 2 باند تبديل مي شود و يک باند هم در اختيار مسافرکش هاست و تنها بايد از يک باند عبور کرد.   ترابي