كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 9 اردیبهشت - 94
كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی ساختگی که  درر استای اهداف ترسیم شده می باشد . البته ربط به جنگ قدرت وثروت باندی داردهرروز دراوین نامه ی کیهان نمایش داده می شود

    * توجه برخي مسئولين را به رهنمودهاي امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب جلب مي کنم: امام راحل: «چه پاسداران و چه ساير قواي انتظامي و نظامي، موظف به حفظ اسلام و دفاع از کيان اسلام هستند.» رهبر معظم انقلاب: «همه بايد بدانند که نيروي انتظامي بنا دارد از ارزشهاي اسلامي دفاع کند. پاسداري از ارزشهاي اسلامي و انقلابي بزرگترين وظيفه نيروي انتظامي است
    * مدعي العموم و دستگاه قضايي چرا در برابر ايجاد موج سازي هاي کاذب بي تفاوت است؟ مماشات تا چه حد؟ حيات سياسي يک جريان خاص، ممکن نيست مگر با ايجاد موج هاي کاذب در عرصه اجتماعي و عذرخواهي پس از سوءاستفاده هاي کلان. يک روز بحث دروغين بورسيه، يک روز بحث پول هاي کثيف و... اما اينها سوهان روح افکار عمومي و مسبب بي اعتمادي عمومي است.

    * رئيس جمهور درست گفتند که مسئله امنيت فقط کار پليس نيست يعني وزير ارشاد هم بيش از پيش از امنيت فرهنگي و اخلاقي مواظبت نمايد. اما راستي آن را هم گفتند که ما مسئول بهشت رفتن مردم نيستيم! راست و حسيني بگويند که حرف آخرشان چيست؟
 * وقتي بالاترين مقام اجرايي کشور در ديدار با کارکنان نيروي انتظامي اعلام مي کند وظيفه پليس اجراي اسلام نيست تاثير اين حرف غلط روي افرادي که نزده مي رقصند چه خواهد بود؟
    * آقاي روحاني رياست محترم جمهوري يک حقوقدان هستند. ايشان با کدام توجيه در حکومت اسلامي بين اسلام و قوانين جاري کشور جدايي قائل هستند و مي گويند پليس کشور براي اجراي اسلام وظيفه اي ندارد!

    دکتر طوسي زاده از اصفهان

    * هدف از استقرار حکومت اسلامي و تقديم هزاران شهيد گلگون کفن در اين راه براي اجراي اوامر و قوانين الهي است. باعث تاسف است که از زبان بالاترين مسئول اجرايي کشور بشنويم پليس ملزم به اجراي اسلام نيست.

       * اولين پيام مردمي چاپ شده در ستون کيهان و خوانندگان در تاريخ شنبه 94/2/5 واقعا پيام بجا، متقن و برحقي بود که حق مطلب را ادا کرده منظورم عنوان خورشيدي است که حضرت امام خميني(ره) در توصيف رهبر معظم انقلاب به کار برده و امروز همگان از گرما و نور اين خورشيد بهره مند هستيم.

      * حدود دو هفته در کل شهرستانهاي شهريار و ملارد بنرهايي از زبان مردم مبني بر انتظار و خوش آمدگويي به رئيس جمهور نصب شده بود که پس از چند بار تعويق اعلام شد که اين سفر فعلاانجام نمي گيرد. پس اين همه هزينه بنرها چه مي شود؟

    * سالن همايش اداره کل محيط زيست استان گلستان واقع در ناهارخوران گرگان در اختيار فتنه گران و مدعيان دروغين اصلاح طلب قرار داده شد. 94/2/6 الهه کولايي عضو حزب منحله مشارکت سخنران جلسه بود. مگر محيط زيست ستاد انتخاباتي احزاب است؟ مگر ارائه امکانات دولتي براي احزاب جرم نيست؟
    گرگاني
    * عذرخواهي وزير کشور در خصوص اظهاراتش در مورد پول هاي کثيف، احتمالاتي را به ذهن متبادر مي سازد. مردم در مجلس ششم بهره مندي برخي نمايندگان اصلاح طلب از پول هاي کثيف شهرام جزايري را شاهد بودند همچنين فرزند يکي از آقايان که در روزهاي اخير براي راي دادگاه در مورد پرونده اش بنا بر اصرار اطرافيانش، درخواست تجديد نظر کرده متهم است که به هنگام انتخابات رياست جمهوري، از پول هاي کثيف استفاده کرده است. پول هاي کثيفي هم سران فتنه از حکام وهابي عربستان براي برهم زدن آرامش مردم در فتنه 88 دريافت کرده اند. شايد منظور وزير کشور از طرح اوليه موضوع اينها بوده که به درستي قادر به تبيين آن نبوده است.    
محمودي
    * مذاکره کنندگان با شيطان بزرگ بايد همواره رهنمودهاي امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب را در خصوص ماهيت کثيف رژيم آمريکا آويزه گوش خود کنند و بدانند کوچک ترين سهل انگاري در قبال دستاوردهاي شهدا نه تنها خيانتي بزرگ به خون آنان و امام شهداست بلکه خيانت به نسل هاي آينده هم هست که هرگز قابل بخشش نبوده است.

    * علماي کشورهاي اسلامي ضمن محکوم کردن رژيم آل سعود رفتن به عمره، خريد کالاهاي عربستان و شرکت در مسابقات در اين کشور را تحريم کنند تا اين حيوان وحشي و درنده و کودک کش برادر اسرائيل غاصب دست از ددمنشي هاي خود بردارد.

    لنگري - ساري

    * شازده هاي ريز و درشت و عياش و کودن آل سعود حقيرتر از آنند که در محاسبات سياسي منطقه خاورميانه قرار گيرند. اين شکمبارگان آن قدر خودخواه و وقيح اند که نام قبيله منحوس خود را بر سرزمين مقدس حجاز نهادند. آنان در جرم و جنايت همچون رژيم پليد و کودک کش صهيونيستي عمل مي کنند.

    * وزير کشور دولتي که قرار نبود با اتوبوس و داس بيايد اعلام مي کند 300 نفر از استانداران و فرمانداران و بخشداران عوض شده اند!

    * گفتمان انقلاب اسلامي پرچمي است که نبايد به زمين بيفتد. اين گفتمان بايد توسط اهل خرد در جاي جاي فضاي کشور عملياتي بشود. براي اين هدف، همه مسئول هستيم و بايد از پا ننشينيم.    
قلي پور
    * معاون آقاي رئيس جمهور گفته است اقتصاد بزرگ ايران بايد با دنيا در تعامل باشد. اگر منظور ايشان از تعامل با دنيا تعامل با آمريکا و چند کشور اروپايي باشد بايد گفت نتيجه کار همان اقتصاد مصرفي زمان شاه خواهد شد. فراموش نکنيم اگر پيشرفتي داشته ايم به دليل قطع ارتباط با اين کشورها بوده است. شما را به خدا به سخنان امام(ره) مراجعه کنيد.     
شجاع از بوکان
    * از وزير محترم رفاه سوال شود چرا و با چه توجيهي فقط اپراتور رايتل را براي جايگزين ساختن دفترچه هاي بيمه درماني انتخاب کرده است چرا براي اين کار پر از آب و نان مناقصه برگزار نشده است.

    * يکي از معضلات مراجعين به درمانگاه و بيمارستان دکتر شريعتي اصفهان (و بسياري از بيمارستان ها) نبود مکان براي پارک خودرو است مسئولين امر تدبيري نمايند تا افراد علاوه بر دغدغه بيمار دغدغه جريمه خودرو را نداشته باشند.

    * سخنگوي دولت در بهمن 93 اعلام کردند قبول شدگان آزمون استخدامي سال 91 در اوايل سال 94 به کار گيري مي شوند حدود 40 روز از سال 94 هم طي شد ولي خبري از به کارگيري فرزندانمان نشد. چرا؟
    موسوي - تبريز
    * سه راهي ورودي پايگاه هشتم شکاري و جايگاه گاز سي ان جي واقع در بزرگراه فرودگاه اصفهان بسيار تنگ و شبها نامشخص است و نياز به جدول بندي صحيح و اصلاح هندسي دارد.    
محمود بليغيان - اصفهان
    * در دولت گذشته پول آب، برق، گاز مصرفي را از محل دريافت يارانه ماهيانه پرداخت مي کرديم ولي در اين دولت گراني حامل هاي انرژي و خدمات به حدي افزايش پيدا کرده که دريافت يارانه توفيري در زندگي ما ندارد. 

        * اواخر فروردين ماه 94 همچون ماه هاي گذشته که براي دريافت فيش بيمه اختياري به شعبه 5 تامين اجتماعي واقع در خاوران مراجعه کردم اعلام داشتند که بايد از طريق اينترنت فيش دريافت کنيد. عرض بنده اين است افراد مسن و کساني که در منزلشان اينترنت نيست چه بايد کنند؟ شايسته است در تصميم گيري هاي کلان تبصره اي نيز براي اين قبيل افراد در نظرگرفته شود.    
شاه محمدي
    * بانک ها به افراد از ما بهتران مبلغ 10 ميليارد تومان وام بدون وثيقه داده اند کاري هم به برگشت اين پول ندارند. ولي پسرم 5 ميليون تومان وام ازدواج گرفته و تاکنون 3 ميليون آن را بازگردانده با اين حال رئيس بانک صومعه سرا براي بنده که فرهنگي و پدر و ضامن وام گيرنده هستم آبرو نگذاشته است.

        * وزارت ورزش و جوانان به جاي اهتمام در حل معضل و مشکل جوانان در امر ازدواج، کار و ورزش و... مدتي بود که تمام هم و غم خود را معطوف به نيامدن آقاي رضازاده کرده بودند، اي کاش به جاي اين همه حاشيه سازي در دولت تدبير، فکري هم به همان اندازه براي حل مشکلات و معضلات اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي جوانان مي شد.    
قاسمي