افشاگری پزشک سابق پرسپولیس درباره بحران "ترامادول

"دامنه ی مبارزه ی بیش از 36 ساله با قاچاقچیان ومعتادین آنگونه وارونه ومنفی بوده است به محدوده ی ورزش فوتبال و بازیکنان رسیده است .چون اعتراف مصرف شیشه وترامادول مخدر توسط بازیکنان پرسپولیس گزارش شده است
آی اسپرت نوشت:
موضوع مصرف ترامادول توسط بازیکنان پرسپولیس، از یک شایعه دور از ذهن به یک بحث جدی تبدیل شده است. بحثی که پزشک سابق باشگاه هم تلویحا آن را تایید می‌کند.
بحث مصرف مواد مخدر صنعتی مثل شیشه و قرص‌های مخدر مثل ترامادول توسط بازیکنان فوتبال، سال‌ها مطرح بوده اما این بار به نظر این بار موضوع فراتر از یک شایعه معمولی است. پس از انتشار فیلم درگیری خانزاده و مکانی با یک هوادار پرسپولیس، شایعه مصرف ترامادول توسط بازیکنان بی‌انضباط این تیم مطرح شد. بازیکنانی که در شرایط سخت زیاد روی اعصاب‌شان مسلط نیستند و کارهای غیرمعمول انجام می‌دهند.
امروز روزنامه گل، عکس خانزاده را با تیتر «بحران ترامادول» روی جلد برد. مسئولان پرسپولیس بلافاصله به این موضوع واکنش نشان دادند و خوردبین «قرصی» بودن بازیکنان تیمش را تکذیب کرد. دکتر خانلری پزشک تیم ملی هم از سالم بودن خانزاده دفاع کرد اما مهیار مرتضوی، پزشک سابق سرخپوشان نظر دیگری دارد.
مرتضوی که تا پیش از بازی برگشت پدیده و پرسپولیس پزشک سرخپوشان بود موضوع ناسالم بودن بعضی بازیکنان را تایید می‌کند. او در گفت‌وگو با کاپ درخشان را متهم کرده با اطلاع از این مسئله، روی آن سرپوش گذاشته است: «صراحتا می گویم که یکی از دلایل اصلی اختلاف من با حمید درخشان بر سر همین مسائل بود. اینکه به درخشان می گفتم برخی بازیکنان باید اصلاح شوند اما او نمی‌پذیرفت. بارها به حمید درخشان گفتم که برخی بازیکنان سلامت نیستند اما هیچ گاه به حرف من توجه نکرد.
او دوست نداشت حقیقت را بشنود و فقط به صحبت آدم‌هایی توجه می کرد که به او دروغ می‌گفتند و همه چیز را خوب جلوه می‌دادند. باید بگویم مشکلات پرسپولیس بالاتر از این چیزها بود. من به دلیل تعهد پزشکی نمی توانم اسرار را بیان کنم اما همه چیز را به درخشان انتقال دادم. متاسفانه هیچ گوش شنوایی وجود نداشت. من پزشک بی‌تجربه ای نیستم و کارم را بلد هستم اما آقایان دوست نداشتند این چیزها را بشنوند
او در ادامه این مصاحبه درخشان را متهم کرد از مصدومیت بازیکنانی که می‌خرید مطلع بود اما اصرار داشت حتما با آن‌ها قرارداد ببندد.
حسین عبدی، دستیار درخشان هم موضوع ترامادول را رد نکرد اما گفت نسبت به مسائل پزشکی بازیکنان بی‌اطلاع است. عبدی گفته مسائل پزشکی مستقیما به درخشان انتقال داده می‌شدند و بقیه اعضای کادرفنی اطلاعی از آن نداشتند: «این مسائل دست پزشک تیم است و وظیفه اوست که اطلاعات را در اختیار سرمربی تیم قرار دهد. من در مدتی که سرمربی پرسپولیس بودم، فقط 3 روز وقت داشتم که به مسائل بازیکنان رسیدگی کنم که مدارکی از سوی پزشک تیم به دست من نرسید. حالا اگر مدارکی بوده یا نبوده، باید دید که این مدارک قبلا به دست درخشان رسیده یا الان به دست برانکو رسیده یا خیر که البته من از آن بی اطلاع هستم