گفت و شنود چاه

دروغ نامه ی کیهان 9 اردیبهشت -94
گفت و شنود 
چاه

گفت: ديروز نمايندگان مجلس طرحي را تصويب کردند که براساس آن چنانچه هر يک از نمايندگان کنوني مجلس براي دوره بعد نامزد شوند، شوراي نگهبان حق ندارد صلاحيت آنها را نفي کند.
    گفتم: چرا؟! اين که با عقل و شرع و نص صريح قانون اساسي مغايرت دارد.

    گفت: استدلال کرده اند که چون 4 سال قبل صلاحيت آنها براي مجلس کنوني تائيد شده است، ديگر نيازي به تائيد صلاحيت آنان نيست.

    گفتم: اگر در فاصله اين 4 سال اقداماتي کرده باشند که آنها را از صلاحيت انداخته باشد چي؟!

    گفت: ظاهرا نمايندگاني که اين طرح را تصويب کرده اند فقط به منافع خودشان فکر مي کنند و نه منافع مردم و رسالت نمايندگي

    گفتم: چه عرض کنم؟! افراد يک روستا، يک چاه کن استخدام کرده بودند که برايشان چاه آب حفر کند و طرف، هر روز مزد مي گرفت اما از آب خبري نبود. به او گفتند؛ پس کي اين چاه به آب مي رسد؟ يارو گفت؛ اين زمين آب ندارد. پرسيدند پس چرا چاه حفر مي کني؟ و يارو گفت؛ براي شما آب ندارد ولي براي من که نان دارد!