كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 5 اردیبهشت - 94
    كيهان و خوانندگان

    * از ميان هزاران واژه، اسم، صفت، تمثيل، انتخاب «خورشيد» براي توصيف رهبر معظم انقلاب اسلامي توسط امام راحل(ره) بسيار هوشمندانه بوده است. در طول اين 26 سال زعامت معظم له، هر که کوشيد جلوي پرتو افشاني اين خورشيد را بگيرد، خسته و زخمي و بيچاره و بي آبرو به گوشه اي خزيد، اما ذره اي از نور و حرارت خورشيد کم نگرديد. حکايت اين روزهاي برخي فتنه گران هم همين است که با ذهن عليل و بيمار خود مي خواهند بر روي خورشيد خاک بپاشند!
     * تنها نتيجه اي که از عمليات طوفان قاطعيت عربستان بر عليه ملت مظلوم يمن مي توان تصور کرد تخليه انبار سلاح ها و مهمات خريداري شده از آمريکا توسط آل سعود است که مجدداً بايد با پول چند هزار شاهزاده عياش اين کشور خريداري و جايگزين شود.    
شجاع از بوکان
    * پس از 27 روز جنايت عليه مردم مظلوم يمن توسط دژخيمان آل سعود صهيونيستي ،آل سعود به هر يک از خلبانان قاتل غير نظاميان يمني يک دستگاه خودروي گرانقيمت هديه کردند! امثال احمد شهيد چرا اينجا دم از حقوق بشر نمي زند؟
    عليمرداني
    * مسئولان هسته اي کشور مي گويند نگارش فکت شيت ايراني سخت و زمان بر است اما چه طور آمريکايي ها نيم ساعت پس از بيانيه لوزان، فکت شيت خود را ارائه کردند؟

      * آقاي ظريف شما که قصد تحقق شعار سال يعني همدلي و همزباني دولت و ملت را داريد چرا تکليف فکت شيت ايراني را براي مردم روشن نمي کنيد؟ 

      *وقتي جنگ صفين در صدر اسلام به رغم رسيدن سپاه حضرت علي(ع) به نزديکي خيمه معاويه به حکميت و آثار سوء آن کشيده مي شود و فجايع پس از آن به بار مي آيد چرا به ما اجازه نمي دهند بابت مذاکره هسته اي با شيطان بزرگ با توجه به فريبکار بودن آمريکايي ها دلواپس باشيم؟

       * جناب آقاي نوبخت، شما در خصوص حذف يارانه ثروتمندان طفره مي رويد در حالي که سال گذشته وزير اقتصاد در برابر نمايندگان مجلس اعلام کرد 10 ميليون از ثروتمندان و متمکنين شناسايي شده اند و يا وزير تعاون بر شناسايي آنان تاکيد کرد. بر همگان روشن است که عدم حذف يارانه ثروتمندان به جهت تدبير انتخابات مجلس پيش روست که ماهها به زمان برگزاري آن مانده است؟ در اين مدت با حذف اين قشر متمکن و بي نياز از دريافت يارانه مي توان هزاران ميليارد تومان را به تکميل پروژه هاي نيمه تمام عمراني و کمک به اقشار آسيب پذير اختصاص داد. خدا را خوش نمي آيد براي پيروزي در انتخابات يک جريان با سرنوشت ملت بازي شود.    
محمدرضا فخرالساعه- جانباز
    * براي بررسي موضوع تزريق پول کثيف در انتخابات ابتدا بايد به نقش رانت مالي دانشگاه آزاد اسلامي و عملکرد آن در فتنه 88 پرداخت.

     * در مراسم ختم مادر يکي از سران فتنه به احترام پدر اين خانواده که از ياران انقلاب بود شرکت کرده بودم. بعد از پايان مراسم وقتي با عده اي فتنه گر که شعارهاي ضد نظام سر داده بودند مخالفت کردم، هم مورد ضرب و شتم قرار گرفتم و هم کيف پول بنده را دزديدند، عرضم اين است که بنويسيد چرا بيشتر فتنه گران دزد هم هستند؟
    پاسيار
    * همان طيف که در سال 67 جام زهر به امام داد در سال 88 هم دروغ بزرگ 11 ميليون تقلب را کليد زد و آن فتنه بزرگ را به وجود آورد. امروز نيز همان طيف درصدد تحميل قطعنامه اي همانند 598 به نظام است که البته با بصيرت مردم و در صحنه بودن آنها و تبعيت از ولايت ان شاءالله آرزوي برآوردن خواسته دشمن را به گور خواهد برد. خوب است کيهان بار ديگر دروغ هاي بزرگ تقلب 11 ميليوني برخي خواص دنياگرا و غافل و به دشمن پيوسته در سال 88 را براي مردم مرور کند. نکته ديگر اينکه رئيس جمهور محترم اظهار مي دارند موشک داشتن افتخار نيست ! ايشان بفرمايند چه چيزي مقاومت 8 روزه، 22 روزه، 33 روزه، 51 روزه را در غزه و لبنان بر دشمن تا دندان مسلح رژيم صهيونيستي پيروز کرد؟ چرا داشته هاي خودمان را انکار و نداشته هاي دشمن را داشته فرض مي کنيم! به آيات 217 بقره/ 3 زمر/ 119 آل عمران مراجعه کنيد...
    رمضانعلي اسلامي استاد بازنشسته دانشگاه خواجه نصير 
    * بعضي ها به اين فکر افتاده اند که مي توانند از طريق خاطره سازي در پستوي خود امام جديدي مطابق ميل خود بسازند و به جامعه تحميل کنند. ما مردم فقط امامي را مي شناسيم که صحبت هاي تاريخ سازشان در 21 جلد صحيفه نور و وصيت نامه آمده است.

       * جانباز 75 درصد از ناحيه قطع دست هستم. بنويسيد به رغم اينکه دولت موضوع قطع يارانه ها را تکذيب کرده ولي حقيقت اين است که يارانه برخي از اقشار ضعيف جامعه مثل بنده را قطع کرده اند. ضد و نقيض گويي مسئولان نسبت به يکديگر، بيش از هر چيز ما مردم را رنج مي دهد.
    علي نجفيان از همدان
    * حذف يارانه گندم و آرد براي نانوايي ها که ارتباط مستقيم با قوت مردم دارد کار خطرناکي است. اينجا جاي آزمون و خطا نيست.

      * سخنگوي دولت در تاريخ 9۴/2/1 هرگونه افزايش قيمت نان را رد مي کند ولي درست روز بعد 94/2/2 بسياري از نانوايي ها اقدام به افزايش 50 درصدي نان مي کنند. البته بنده با 100 درصد افزايش قيمت نان هم مشکلي ندارم ولي از بي صداقتي ها رنج مي برم.
    عسگري- شهرک غرب
    * مومناني که فيش عمره در اختيار دارند چه زيبا است ضمن انصراف، پول اين حج مستحبي را براي ياري رساندن به آسيب ديدگان يمني از بمباران هاي وحشيانه آل سعود هزينه بکنند. خدا مي داند که در شرايط حاضر ثواب بيشتري از اعمال عمره نصيب آنها خواهد شد.

      * عزل صددرصد استانداران و به همين تعداد فرمانداران کشور توسط اين دولت افتخار نيست چرا که بيانگر تماميت خواهي و لذا برخلاف تدبير و حکمت است.

       * چرا اين همه ميلياردي صرف فوتبال بي خاصيت و بي نتيجه مي شود ولي پرداخت وام ازدواج 2-3 ميليوني دختران و پسران جوان 2-3 سال تاخير مي افتد؟

      * از دولت و نمايندگان تقاضا داريم در خصوص بررسي رتبه بندي معلمان و کارکنان شاغل در وزارت آموزش و پرورش، معلمان و کارکنان اداري و بازنشسته قبل از سال 86 را با شاغلان فعلي همسان سازي نمايند.
    يزداني
    * حذف کمک هزينه عائله مندي همزمان با پرداخت روزانه 11 ميليون به امثال کي روش چه توجيهي دارد؟

      * با افزايش هزينه اشتراک فاضلاب که به 4 ميليون تومان رسيده چگونه اعلام مي کنند تورم کاهش پيدا کرده است. يک بار در طول سال اين نرخ را افزايش مي دهند و يک بار در سال بعد بر اساس تورم سالانه ايجاد شده ناشي از آن قيمت را بالامي برند!

       * خوب است کرايه اتوبوس هاي خطي شرکت واحد را مثل مترو برحسب ايستگاهي که مسافر پياده مي شود محاسبه و دريافت کنند تا به عدالت نزديک باشد.

       * هر دو پسرم را به ازدواج و تشکيل خانواده مشترک تشويق کردم ولي دولت يارانه هر دو را قطع کرده است. به قول معروف چه مي خواستيم چه شد!