آقای روحانی؛ باغ آرزوهایتان گلابی ندارد

یک هادی سیاسی بسیجی در گفت و گو با «بسیج»:

38 سال است که آخوندهاو پاسداران و  آقازاده و شرکای شان ایران را سانت به سانت شخم زده و جنگل سوزانده ومراتع و فضای سبز وباغات میوه رانابوده ورودخانه ها وتالاب ها و دریاچه ها خشک کرده اند حال این بسیجی رد  باغ گلابی راازروحانی گرفته است چون در سخنرانی خود در اراک گفت باغ راازغاصبان گرفتیم ونهال سیب و گلابی کاشتیم که قرار است پس از برجام ببار نشیند.
حمید اردستانی گفت: باغ آرزوها قطعا برای آقای روحانی دست نیافتنی است، ازاین رو خود آقای روحانی باید پاسخگو باشد که این باغ برجام؛ این باغ آرزوهای آقای روحانی چرا گلابی ندارد!
حمید اردستانی کارشناس ارشد فقه و مبانی حقوقی و هادی سیاسی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اظهارات اخیر رئیس جمهور پیرامون تشبیه برجام به باغی که غصب شده بود و برای ثمر دادن این نهال تازه غرس شده باید صبر کرد بیان داشت: آقای روحانی در زمان انتخابات 92 وعده داده بود که علاوه بر چرخ فناوری هستهای، چرخ اقتصاد نیز باید بچرخد.

اردستانی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور درباره منتقدین برجام گفت: باید توجه داشت که خود آقای ظریف معتقد است که امریکا بدعهدی میکند، حتی آقایان صالحی، عراقچی و کارشناسان اقتصادی که دیروز از دولت و شخص آقای روحانی حمایت میکردند مانند آقایان مومنی و کرباسچی، امروز منتقدین مسائل اقتصادی این دولت هستند.
وی ادامه داد: از برجام اقتصاد بیرون نخواهد آمد و آنچه که طرف مقابل برای ما بجا گذاشت ثمری جز بدعهدی نبود، طرف مقابل نیز قرار نیست در مذاکرات، امتیازی به ما بدهد ازاین رو  در مذاکره از طرف مقابل که دشمن ماست آن هم دشمنی که قائل به این است که باید پیچ و مهرههای هستهای را هم باید باز کنیم نباید توقع همکاری و همراهی از او داشته باشیم.
این هادی سیاسی با اشاره به فساد رخ داده در صندوق ذخیره فرهنگیان، ماجرای فیشهای نجومی و عدم برخورد دولت با متخلفان آن و عدم توجه به نظارت در مراکز اقتصادی و بیتوجهی به مطالبات و توقعات مردم توسط دولت، گفت: وقتی چنین اتفاقی میافتد قاعدتا دولت برای خود باغی را متصور میشود، در حالی که این سوال مطرح است که دشمن کدام باغ را از ما غصب کرده بود که آقای روحانی از آن نام میبرد؟ این باغی که آقای روحانی میگوید کجاست؟!
اردستانی در خصوص علت این نوع اظهارات رئیس جمهور گفت: رفتارهای پوپولیستی دولت با توجه به نزدیکی به انتخابات ناظر بر این موضوع است که دولت درصدد جلب آرای مردم به هر طریقی است و این درست نیست، مقام معظم رهبری در این خصوص بیان فرمودند که دولت نباید به بحث انتخابات توجهی نداشته باشد و کار تبلیغاتی انتخاباتی را باید از خود دور کند.
وی عنوان کرد: آقای روحانی از برجام و تعهدات غربیها توقع به وجود آمدن باغ دارد و این باغ آرزوها قطعا برای آقای روحانی و افراد و افکاری که میخواهند چنین چیزی را داشته باشند دست نیافتنی است، ازاین رو خود آقای روحانی باید پاسخگو باشد که باغ برجام؛ این باغ آرزوهای آقای روحانی چرا گلابی ندارد!
این هادی سیاسی در ادامه این مطلب بیان داشت: وقتی آقای روحانی میگوید برجام آفتاب تابان است و آب خوردن، ازدواج و مسائل دیگر را به برجام وابسته میداند و اینکه همه تحریمها در روز اجزای برجام برداشته میشود خود او یک باغ آرزوهایی را ساخته و مردم را متوقع کرده و حال اگر عدهای سیب و گلابی از این باغ میخواهند آیا این اقدام بدی است؟