تجمع گروهی از کرمانشاهی‌ها مقابل دفتر کلاهبردار +عکس


تجمع گروهی از کرمانشاهی‌ها مقابل دفتر کلاهبردار +تصاویر   10 آبان – 95

درکدام نهاد و بخش رژیم وارونه ی ولایت فقیه کلاهبرداری وغارتگری وجودندارد  و فقط مختص مشهد وکرمانشاه و.... نمی شود برای اینکه در رأس این رژیم فاسد  یک رمال عوامفریب کلاهبردار وجیب ز ن حرفه ای قرار دارد وحامی کلان دزدان وغارتگران است .


تجمع
در پی بازداشت مدیر مکتب گلیم و گبه کرمانشاه، جمع زیادی از افرادی که نزد این شرکت سرمایه گذاری کرده بودند، مقابل دفتر شرکت تجمع کردند.
به گزارش خبرنگار ایسنا، این افراد که در پی انتشار خبر بازداشت مدیر مکتب گلیم و گبه کرمانشاه، امروز(10 آبان) مقابل یکی از شعبه‌های این شرکت تجمع کرده بودند، خواستار مشخص شدن وضعیت سرمایه هایشان شدند.

برخی از حاضرین با بیان اینکه تاکنون هر ماهه در موعد مقرر سود سپرده گذاریشان را دریافت کرده‌اند، از بازداشت مدیر مکتب گلیم و گبه کرمانشاهان ابراز نارضایتی کرده و خواستار تداوم فعالیت این شرکت شدند. برخی نیز خواستار دریافت سپرده گذاریشان بودند.

بهرام فاضلی زاد، مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه در جمع تجمع کنندگان و خطاب به آنان گفت: دستگیری این فرد در راستای حفظ منافع شما بوده و اگر دیر دستگیر شده بود شاید ماجرایی همچون "پدیده" پیش می‌آمد. این فرد از ماه ها پیش تحت نظر دستگاه‌های امنیتی بوده است.این فرد بارها از کشور خارج شده و اخیرا نیز قصد خروج از کشور را داشته است. اگر این مرتبه هم خارج می شد و دیگر بر نمی گشت آنگاه می گفتید چرا مسئولین هیچ کاری نکرده‌اند.

وی اظهار کرد: این فرد هم اکنون در اختیار مراجع قضایی است و اموال او نیز ضبط شده و جای نگرانی نیست.

فاضلی با انتقاد از افرادی که نزد مکتب گلیم و گبه سرمایه گذاری کرده‌اند، گفت: جدای از مسائل شرعی، کجای دنیا به سرمایه گذاری 72 درصد سود داده می شود.

فضل الله رنجبر، فرماندار کرمانشاه نیز که بین مردم حاضر شده بود، گفت: حرکتی که مسئولین در خصوص بازداشت این فرد انجام دادند بخاطر شما بوده و بر اساس تجربیاتی که از نمونه هایی همچون "پدیده" داشتیم، تصمیم به بازداشت این فرد گرفته شد. دستگاه قضایی در راستای حمایت از حقوق مردم حکم بازداشت این فرد را صادر کرده است.

وی گفت: خیلی از مردم تمام دارایی خود را فروخته و در این شرت سرمایه گذاری کرده اند و باید جلوی سوء استفاده احتمالی را می‌گرفتیم. این فرد هم اکنون تحویل مراجع قضایی است و جای نگرانی وجود ندارد. باید مشخص شود پول هایی که از مردم جمع کرده را کجا سرمایه گذاری کرده است.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: با مدیر این شرکت جلسه گذاشتیم و از او خواستیم بازپرداخت پول های مردم را ضمانت کند که قول داد ظرف سه روز تضامین محکمی برای این کار بیاورد و چنانچه مطمئن شویم ضمانت های قابل قبولی دارد و می تواند از عهده کار برآید، امکان ادامه کارش فراهم خواهد شد.

فردی نیز که خود را از کارکنان این شرکت معرفی کرد، به خبرنگار ایسنا گفت: این شرکت در کل کشور با فعالیت در زمینه تولید و فروش و صادرات فرش، هزاران نفر شغل ایجاد کرده و نمی دانیم تکلیف ما چه می‌شود.

پس از صحبت مسئولین، حاضرین با شعار "نیروی انتظامی، تشکر، تشکر" از این اقدام مسئولین قضایی، امنیتی و انتظامی استان قدردانی کردند.
شب گذشته(9 آبان) مدیر مکتب گلیم و گبه کرمانشاه به اتهام کلاهبرداری در حالی که گویا قصد خروج از کشور را داشته، بازداشت شد. در پی تبلیغات گسترده این شرکت مبنی بر پرداخت سودهای بالاتر از 50 درصد به سپرده های مردم، افراد زیادی به امید دریافت سود در این شرکت سرمایه گذاری کرده‌اند. قرار است دادستان کرمانشاه تا ساعاتی دیگر در خصوص جزییات این موضوع اطلاع رسانی کند.


انتهای پیام