كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 10 آبان - 95
كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی و ساختگیو دروغین اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری که روزانه تولیدو بازتاب داده می شود .

    * زخم مصائب و مشکلات فرهنگيان کم بود، فساد هشت هزار ميلياردي صندوق ذخيره هم بر اين زخم نمک پاشيد. لطفاً دستگاه هاي مسئول قضائي مجرمين را به سزاي اعمال خود برسانند و حقوق تضييع شده فرهنگيان را اعاده نمايند.
    33930913
    *
به عنوان يک فرهنگي در دادگاه عدل الهي، يقه دولت يازدهم را خواهم گرفت که چرا بايد مديران صندوق ذخيره فرهنگيان خودروي لوکس و پاداش هاي چند ده ميليوني و وام هاي کم بهره داشته باشند و امثال من براي يک پرايد سود سه ميليوني پرداخت کنم؟!
    79430911
    *
وزير آموزش وپرورش را به اين علت برکنار کردند که فساد صندوق ذخيره فرهنگيان زياد سر باز نکند چرا که افشاي آن آبرويي براي دولت باقي نمي گذاشت.
    53000912
    *
از مطبوعات دلسوز و دستگاه هاي ذي ربط انتظار مي رود تا حصول نتيجه، مسئله فساد صندوق ذخيره فرهنگيان را پيگيري کنند.
    
يک فرهنگي
    *
براي بنده که يک فرهنگي هستم با وجود فساد حقوق هاي نجومي و اختلاس 8 هزار ميليارد توماني عوامل صندوق ذخيره فرهنگيان انگيزه خدمت تحت تاثير قرار گرفته است و همه آن را از چشم دولت مي بينم که نمي خواهد به عدم توانايي خود در اداره کشور اعتراف کند.
    13820915
    *
شايد اکثر فرهنگيان و خانواده هايشان در سال 92 به آقاي روحاني راي دادند ولي فساد صندوق ذخيره فرهنگيان و عدم پرداخت به موقع پاداش سنوات خدمتي آنان کاملاً فرهنگيان را به دولت بدبين ساخته فلذا آقاي رئيس جمهور درصدد برآمده با جابه جايي وزير بتواند آب رفته را به جوي برگرداند.
    17130915
    *
هم فساد حقوق هاي نجومي و هم فساد صندوق ذخيره فرهنگيان مردم را از اين دولت نااميد کرده و اين تصور را به وجود آورده است که دولتمردان توانايي يا قصد برخورد با عوامل فساد در داخل خود را ندارند.
    16480915
    *
علي رغم اينکه سال گذشته طي فرم هايي مسئولين آموزش و پرورش معلمان را رتبه بندي کردند، مجدداً فرم هاي جديدي تهيه و مي خواهند دوباره معلمان را رتبه بندي نمايند، نکند از اين طريق مي خواهند صندوق ذخيره فرهنگيان به تاراج رفته را پر کنند و يا درصدي از حقوق فرهنگيان را کاهش دهند!
    
طلائي
    *
هر روز خبر از يک اختلاس و فساد مالي جديد در اين دولت داده مي شود. کار مسئولان و دولتمردان هم اين شده که محکوم کنند و به تدريج همه چيز به فراموشي سپرده شود!
    24700919
و 88860914
    *
چرا بايد در برنامه ششم توسعه فکري براي اقتصاد مقاومتي نشده باشد. ثمره نفوذ نفوذي ها همين سهل انگاري ها و ولنگاري هاست.
    11600930
    *
با اجرايي شدن برجام از سوي ايران با هزينه هاي زيادي که ايران مي کند تعداد زيادي شرکت هاي خارجي وارد کشور شده اند و با هدايايي که به آنها داده شده برگشته اند خدا وکيلي به مردم بگويند اين کارها چه تاثيري در اقتصاد کشور و سفره مردم داشته است؟ همه اين شرکت ها به ايران به عنوان بازار فروش محصولات خود نگاه مي کنند و حاضر نشده اند چيزي بخرند. خسارت تا چقدر؟
    
عليمرداني
    *
مگر مذاکرات هسته اي قرار نبود خط پاياني براي تحريم هاي ظالمانه غرب باشد؟ پس اظهارات جديد رئيس جمهور و ديپلمات هاي ما با سياستمداران اروپايي در مورد تحريم ها و بدعهدي غرب نسبت به توافق چيست؟ مسئولان دولتي از برد-برد سخن مي گفتند اما حالابه سبب آن خوش خيالي به وعده هاي نسيه سنگيني ترازو به نفع دشمنان شده است.
    29140912
    *
آقاي رئيس جمهور پاسخ بدهند وعده هاي سر خرمن دادن به مردم از سوي ايشان حرف هاي صد من يه غاز است يا نقد دلسوزانه منتقدين دولت که صدق آنها يکي پس از ديگري آشکار مي شود؟ انصاف هم خوب چيزي است.
    38920916
    *
تحريم هاي وضع شده بعد از برجام سه برابر تحريم هاي برداشته شده بعد از برجام است. ولي مسئولين دولتي طوري گزارش مي دهند که مردم متوجه وضع تحريم هاي جديد نشوند. لازم است مردم با بصيرت حقايق برجام و پسابرجام را با دقت رصد نمايند.
    
وحيدي
    *
آقاي رئيس جمهور خيلي خوشحال است که قدرت هسته اي کشور را داده و چند درخت سيب و گلابي در حد نهال گرفته که آيا بعد از ساليان سال ميوه بدهد يا ندهد. معمولاافراد ناپخته، چنين معامله سراسر باخت و پرضرري را مرتکب مي شوند. واقعا از ايشان عجيب است.
    76520911
    *
وقتي به رغم واگذاري امتيازهاي متعدد و نقد به آمريکا تحريم ها باقي مانده و دست آورد برجام تقريبا هيچ بود، آقاي رئيس جمهور از کدام باغ حرف مي زند؟ تا ديروز سر ملت با ادعاي غيرواقعي گشايش هزار ال سي آن هم در روز تعطيل گرم شد امروز وعده باغ نهال سيب و گلابي مي دهند؟ آيا کافي نيست؟
    05940912
    *
آقاي رئيس جمهور مي گويد نبايد با دنيا سر جنگ داشته باشيم مگر غير از اين است که ما هميشه در حالت دفاع قرار داشته ايم اگر سخنان احساسي ايشان نقد نشود خواهند گفت که در جنگ با صدام جنايتکار و متجاوز هم مقصر خود ما بوديم!
    67260916
    *
اتکاء به توان داخلي در پروژه هاي نفتي بايد مدت ها قبل در دستور کار قرار مي گرفت ولي حالاهم که شرکت هاي داخلي براي انجام پروژه هاي ملي گام هاي موثري برداشته اند دولت با سنگ اندازي مانع مي شود! در حال حاضر بعد از اين همه پيشرفت شرکت هاي داخلي در حوزه هاي نفتي و گازي مردم با حيرت و تاسف شاهد ترجيح دادن شرکت هاي خارجي هستند که در دوران تحريم تمام فعاليت خود را قطع کردند و هر لحظه ممکن است به آن رفتار برگردند.
    
کشمير
    *
دولتمردان فقط ياد گرفته اند به مردم بگويند بحران آب داريم. چرا اين تدبير را ندارند که با دستگاه هاي آب شيرين کن مشکل کم آبي استان هايي مثل يزد و کرمان را حل بکنند. همچنين با کمترين تدبير مي توان از بادهاي مناطق بادخيز کشور برق توليد کرد.
    
جليلي
    *
جمعيت بالاي 25 ميليوني مسلمانان در غرب نماينده اي در مجلس آن کشورها ندارند ولي اقليت هاي مذهبي با حداقل جمعيت نمايندگاني در مجلس دارند که با راي 2-3 هزار نفري وارد مجلس مي شوند آن وقت اروپا و آمريکا دم از حقوق بشر مي زنند و ما را ناقض آن معرفي مي کنند!
    
رحماني
    *
کسي که نصيحت و اتمام حجت امام حسين(ع) به عمرسعد در کربلارا مذاکره به معناي امروز تفسير و تعبير بکند خيلي جاي تعجب ندارد که سخنان امام خميني(ره) در خصوص دشمن بودن آمريکا براي کشور و نظام را فراموش بکند.
    
خليفه قلي از کرج
    *
اخيرا همکاري هاي نامحسوس فرهنگي و اقتصادي بين دولت جمهوري اسلامي ايران و نيجريه انجام شده است، آن هم بدون توجه به سرنوشت شيخ ابراهيم زکزاکي! کميسيون هاي مربوط در مجلس چرا ساکت مانده اند؟
    
مجتبي گروسي
    *
در آمريکا قشر قابل توجهي وجود دارند که از ناکارآمدي سيستم سياسي اين کشور خسته شده اند. فلذا اجازه مي دهند امثال ترامپ به صورت کنترل شده فضا را مديريت کنند تا اعتراض و معترضين کنترل بشوند. خلاصه تمام اين برنامه ها نمايشي است.
    31040912
    *
در شهرستان کرمانشاه بيکاري گسترده جوانان از يک طرف و قيمت هاي سرسام آور اقلام و مواد غذايي و همچنين قبض هاي جديد آب و برق و گاز و تلفن باعث افسردگي مردم شده است. آيا راه نجاتي وجود ندارد؟
    72750918
    *
بسياري از کساني که از خط اتوبوس تندرو بزرگراه امام علي(ع) استفاده مي کنند با هر سن و جنسيت متاسفانه مجبورند براي ورود به خيابان پيروزي و يا متروي پيروزي از پله هاي معمولي استفاده کنند که براي افراد مسن و بچه ها مشقت زيادي دارد. از شهردار محترم منطقه درخواست مي شود نسبت به نصب پله هاي برقي در ايستگاه هاي اتوبوس هاي تندرو و پل هاي عابرپياده در طول خيابان پيروزي که متاسفانه فاقد حتي يک پل برقي هست اقدام کند.
    
خانم طلايي