ائمه جمعه‌ را متهم به دروغ‌گویی می‌کنند/ خدا اینها را بکشد


واکنش امام جمعه بجنورد به سخنرانی زیباکلام:

منظور ازد انشجویان توی دهن زن همان بسیجیان بی ترمز وذنده عقب کنده شدگان است . از سوی دیگر وقتی از خمینی وخامنه ای گرفته تا آخوندهای حوزوی حامی شان و ائمه جمعه و  سایز همپیالگی آخوندهای دیگر در نهادهای حکومتی مگرا مکان دارد به جزدروغ وعوامفریبی و.... کلامی دیگر  گفته یا بگویند که این آخوند کف بردهان آورده وفتوای توی دهان زیبا کلام زدن داده است که چرا افشاگری کرده آخوندهای نماز جمعه حرف راست نمی زنند؟



امام‌جمعه بجنورد گفت: لااقل بگذارید نسل ما بمیرد و برود، بعد از این دروغ‌های شاخ‌دار بگویید، نمی‌دانم این ۳۵۰ دانشجویی که پای صحبت این آقا نشسته‌اند چطور غیرتشان به جوش نیامده که توی دهن یک آدم حرف مفت‌بزنی مثل ایشان بزنند! مگر امام بلافاصله بعد از تسخیر لانه جاسوسی نگفت آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند!
به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در هیات مجمع ادوار بسیج دانشجویی گفت: آقایی که در بجنورد گفت امام مخالف تسخیر لانه جاسوسی بود چرا نگفته ایشان این حرکت را انقلاب دوم خواند، در روز روشن دروغ شاخ‌دار می‌گویند.
وی افزود: یک آقایی که فامیلش زیباست! ولی کلامش نازیباست چند روز پیش در یک دانشگاه ما گفته است مردم استکبارستیزی را از خودشان درآورده‌اند، امام که در کلامش استکبارستیزی و آمریکاستیزی وجود نداشته بلکه امام دائم دم از آزادی و آبادانی کشور می‌زدند، این آقا گویا ناراحت است که مردم مرگ بر آمریکا بگویند معلوم می‌شود یک ارتباطی با آمریکا دارد دیگر!
امام جمعه بجنورد گفت: بعضی‌ها در این مملکت یک میز و صندلی و تریبونی گیر می‌آورند و چند جوان را دور خودشان می‌بینند فکر می‌کنند هرچه دلشان بخواهد بگویند بعد امام‌جمعه‌ها را متهم به دروغ‌گویی کنند. خدا زودتر از همه مرگ بر مستکبرین را در قرآن فرموده است، خدا این‌ها را بکشد، لعنت خدا بر ظالمان، ما نمی‌توانیم با استکبار که خط مخالف انبیاست کنار بیاییم.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی تاکید کرد: این آقا گفته امام در جریان تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان نه در جریان بود و نه موافق، بلکه گفت بروید این جوانان را بیرون بیندازید، نمی‌دانم نشنیده یا خودش را به نشنیدن زده است، مگر امام نگفت تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم بود. ما که هنوز نمردیم و خودمان از کلام نورانی ایشان این جملات را شنیده‌ایم لااقل بگذارید نسل ما بمیرد و برود بعد از این دروغ‌های شاخ‌دار بگویید، من نمی‌دانم این 350 دانشجویی که پای صحبت این آقا نشسته‌اند چطور غیرتشان به جوش نیامده که توی دهن یک آدم حرف مفت بزنی مثل ایشان بزنند! مگر امام بلافاصله بعد از تسخیر لانه جاسوسی نگفت آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند!
او به صحبت‌های صادق زیباکلام درباره انتخابات گذشته اشاره کرد و گفت: آمده گفته است باید به هر قیمتی در انتخابات شرکت کنید، بله شرکت در انتخابات وظیفه همه است اما اینکه افراد نفوذی و موریانه‌ها را بفرستیم به بدنه تصمیم گیر کشور که ستون‌های نظام را بجوند و از درون بپوسانند، آخرین حربه استکبار نفوذ است و می‌خواهد از خودمان علیه خودمان سربازگیری کند، می‌خواهند از درون خودمان دشمن سازی کنند.