مأموریت و وجه اشتراک سایت مسعود آخوند بنده و سایت پارس ایران10 فروردین -86



مأموریت و وجه اشتراک سایت مسعود آخوند بنده و سایت پارس ایران
دستگاه بد نام وزارت اطلاعات رژیم آخوندی به دلیل اینکه شرایطش خیلی بهم ریخته وخطری شده مجبور شده است که یک شعبه ی دیگر در فرانسه دائر کند تا که بتواند تجربه ی مشترک ساواک شاه و ساومای شیخ را با عنوان سایت پارس ایران، به نمایش بگذارد. زیرا که این سایت در بیست و هشتم مارس 2007 خود بد جوری پارس کرده و از مجاهدین پاچه گرفته است . آنگونه که همکار و شاید مسئول خودش مزدور مسعود آخوند بنده در انگلیس را نیز تحریک ووسوسه کرده است تا اینکه ذوق زده استخوان ته مانده ی مزدور جدید وهمکار خود را بر دهان بگیرد ونشخوار کند وآن را در سایت اینترینک خود رله کند . سایت پارس ، پارس کنان در مورد سالگرد تیرباران منیره رجوی نقل قول کرده که " سایت رجوی موسوم به مجاهدین مزورانه سعی در تحریف حقایق تلخ گذشته دارد. وافزده این سایت در تیتر خبری می نویسد:گر امى باد خاطره مجاهد شهيد منيره رجوى، سمبل 30 هزار زندانی سیاسی قتل عام شده روز هفتم فروردين ماه سال 68، اعلام شد كه منيرة رجوي خواهركوچكتر مسعود رجوي، رهبر مقاومت، توسط دژخيمان خميني به شهادت رسيد. در دنباله سایت پارس ایران پارس کنان مشتی اراجیف و تناقضات و اتهامات سفارشی وزارت بد نام اطلاعات رژیم تروریستی که وزیر آن یک آخوندی آدمکش حرفه ای می باشد راعلیه ی مجاهدین، بخصوص خانواده ی رجوی بازتاب داده است. البته همینکه سایت مزدور مسعود آخوند بنده آن را در سیت خود بازتاب داده است. ماهیت سایت پارس و پارس کردن هر دو مسئول سایت های وابسته به وزارت بد نام اطلاعات رژیم تروریستی آن را اثبات می کند که چکاره می باشند و چرا به هم دیگر بطور مشترک علیه ی مجاهدین نان قرض داده اند ؟
چونکه سایت اینترلینک مزدور مسعود آخوند بنده مقیم لندن که اکنون همسرش آن سینگلتون در زندان اوین است و مشغول بازجوئی کردن از ملوانان وتفنگداران دریائی انگلیس می باشد و دارد از تجربه ی قبلی استفاده می کند که میزبانی یک نماینده ی پارلمان انگلیس در زندان اوین را داشته است. تا بتواند بازداشتی های اخیر انگلیسی را بیشتر به اعتراف وتوبه وندامت وارد دارد و بگویند که غیر قانونی به آبهای ساحلی حکومت ولایت فقیه تجاوز کرده اند تا شاید سر نخ مذاره ومماشات پیدا شود . مسعود آخوند بنده برای اینکه بیش از حد خودش و همسرش و سایتش لو رفته وتابلو بدنام شده اند. بنابراین این روزها از همکاران جدیدی همچون کامبیز بهبهانی خبرنگار مقیم برلین علیه ی مجاهدین نقل قول می کند و یا اینکه سایت های موازی دائر شده با سایت اینترلینک خودش از آنان نقل قول می کند. یکی از اینان سایت پارس ایران است که گفته شد محصول تجربه مشترک ساواک شاهی وساومای شیخی می باشد که مدتیست فعال شده وزارت اطلاعات بهره می برد. زیرا که اوضاع رژیم جنایتکار بیش از حد آشفته و بحرانی ووخیم شده است. بنابراین شدیداً راه اندازی اینگونه سایت ها و یا شعبات بازجوئی واتهام زنی و تبلیغاتی زندان اوینی علیه ی ماهدین نیاز مبرم روزاست .
این سایت به شیوه بازجوئی وبازتاب دادن ساواک وساواما در مورد اعدام منیره رجوی خواهر مسعود رجوی به شیوه ی حلوا وچماق و اشک تمساح ریزی و تیغ وخنجر از پشت زنی گزارش کرده وگفته است منیره رجوی هم غیر عادلانه اعدام شد و اینکه مسولان کشتار زندانیان سیاسی بایستی پاسخگوی این بی عدالتی و جنایت باشند ولی در دنباله اضافه کرده است که تردیدی نیست رجوی سر خودش را زیر برف کرده است و فکر می کند می تواند در عصر اینترنت واقعیتها را وارونه کند. . یعنی این مزدور نابغه در احمق گری وتازه کار در شیوه بازتاب خبر جعلی اینترنتی دادن نمی داند که شیوه ی 80 به 20 یعنی 80 تا به رژیم زدن و20 تا به مجاهدین زدن وزارت اطلاعات خیلی وقت است که سوخته شده است و تبدیل به 100 تا به مجاهدین زدن شده است که مسئول این سایت پارس کنان خواسته در بعدی دیگر ووارونه همان تجربه شکست خورده ولو رفته را تکرار و بازسازی کند که گویا سایت آلوده نمی باشد ومستقل وهم مخالف می باشد!. در حقیقت این سایت پارس، پارس کنان، بد جوری ماهیت کثیف خودش را در عصر اینترنت وواقعیت ها لو داده است . زیرا که از یک سو به نقل از سربازان گمنام امام زمانی بی نام ونشان منیره رجوی را تواب و غیر سیاسی و بر سر موضع نبودن معرفی کرده است و از طرف دیگر اینکه اعدام وی را غیر عادلانه خوانده است!
جالب است که منبع گزارش سایت مزدوران ارتجاع و استعمار سربازان بی نام ونشان گمنام امام زمان وابسته به وزارت اطلاعات بد نام رژیم تروریستی آخوندی اینگونه گزارش نموده وگفته بنا بر گزارشات زندانیان سیاسی باقی مانده منیره رجوی چندین مرتبه به مرخصی اعزام شده بود که مخصوص توابان بود. یعنی اینکه ایشان سر موضع نبوده است. پرسش است که چرا منبع خبر قید نشده ونامی از بازماندگان زندانیان سیاسی مقاوم وسر موضع برده نشده است تا که د لیل صحت وسقم اتهام وارده و خبر جعلی واتهام زنی مشخص شود ؟ یااینکه چرا رژیم جنایتکار تواب چندن بار مرخصی فرستاده شده را که بیش ز دو برابر حکم رسمی خود زندانی کشیده است و غیر سیاسی بوده است را اعدام کرد ولی همان زمان سعید شاهسوندی تیر خلاص زن وهمکار مسعود آخوند بنده را به آلمان فرستاد؟ اینگونه پنهانکاری کردن ها وپاسخ ندادن ها، دیگر جزو اسرار مگوئی می باشد که مزدور مسعود آخوند گنده و مسئول سایت پارس کنان ایران هر گز قادر به پاسخگوئی آن نمی باشند؟ مسخره تر اینکه سایت پارس ایران، پارس کنان برای اینکه عادیسازی کند برای رد گم کردن مدعی شد است که زندانیان مقاومی بودند که هیچ گاه از مواضع خود کوتاه نیامدند و جان خود را باختند . ولی توضیح داده نمی شود که این زندانیان چه کسانی بودند و وابسته به کدام جریانات سیاسی بودند و چرا زندانبان رژیم جنایتکار آخوندی، منیره ی جوی زندانی تواب و غیر سر موضع خوانده شده را در کنار این زنانیان مقاوم اعدام کردند ؟! اینگونه گزارش دادن برای هر دو سایت مزدوران وزارت اطلاعات اینترلینک وپارس ایران همچون تف وتاق وریش است که تف بر ریش نامبارک خودشان برگشت داده شده وخیس کرده است .
بازهم در دنباله مزدور وبازجوی گزارشگر سایت پارس ایران پارس کرده و بیشتر بر سر و روی خود تیغ کشیده است و بیشتر ماهیت کثیف و پلید خود وارباب سفارش دهنده ی جنایتکارش را افشا کرده است. چون افزوده برای اینکه به عمق فریبکاری و ماکیاولیستی رجوی پی ببریم هیچگاه صحبت از همسر منیره رجوی که قبلا اعدام شده بود و به رجوی باور نداشت نمی کند و در این اعلامیه هم هیچ سخنی از سرنوشت وی نمی کند. جالب است که مجدداً مزدور هالوی پرونده ساز رژیم تروریستی آخوندهای جنایتکار بدون آنکه بگوید که چرا رژیم جنایتکار مجبور شده است همسر زندانی غیر سیاسی وتواب وغیر سر موضع که بیش از دو برابر حکم خود زندانی کشیده که حتی رهبر مجاهدین را قبول نداشته اعدام کرده است ؟ برای چه گزارشگر مزدور جلاد را رها کرده و یقه ی قربانی را گرفته است ؟ آیا همین اعتراف مزدور اطلاعاتی رژیم جنایتکار آخوندی برای مدافعان حقوق بشر کافی نیست تا که اگر بازهم ابهامی دارند از ذهن شان زوده کنند تا که بدانند ماهیت زندان بان ها و بازجویان وبی دادگاهها ومزدوران و مبلغان این رژیم جنایتکار چگونه بوده و می باشند ؟ آیا همین اعتراف برای مدافعان حقوق بشر خودش سندی برای پیگیری قاتلان حاکم بر ایران و بازجویان وپادوها ومبلغان سر گردان اینترنتی نمی باشد که هر گز نباید لحظه ای از محکوم کردن نقض حقوق بشر رژیم جنایکاری که رکوردار نقض حقوق بشر در جهان می باشد غافل شوند ومخالف سر سخت هرگونه مذاکره ومماشات با این رژیم تروریست پرور و بنیادگرا وصدور کننده ی تروریسم باشند.
بالاخره اوج مزدوری پارس کردن سایت پارس به سبک وارونه گوئی و بازجوئی گزارشگری در پایان سفارش نامه اش نمایان شده چون که ادعا کرده است " سازمانی که در کشته ها خودی و غیر خودی قائل میشود معلوم است که با زنده های خودش هم خودی و غیر خودی دارد چه برسد به خلق قهرمان." یعنی دقیقاً پیام سران رژیم جنایتکاران حاکم برایران و موضع مزدور اجاره ای علیر ضا نوری زاده را منتقل کرده است. البته بدون آنکه بگوید ماهیت وعملکرد رژیم جنایتکار تروریستی آخوندی چگونه است و چرا قطب زاده و مهدی هاشمی برادر داماد منتظری اعدام شدند ؟ چرا منتظری خانه نشین شد؟ چرا گلوله توی فک سعید حجاریان نشست و اکبر گنجی و عباس عبدی و شیخ عبدالله نوری وزیر کشور ورئیس شورای تهران زندانی شدند و خبر نگاران صدا وسیما و نمایندگان مجلی ششم و فرماندهان سپاه پاسداران با سقوط عمدی هواپیماهایشان نابود شدند؟ اینان که همگی خودی بودند. چرا ولی فقیه در پیام نوروزی خود در مشهد ضمن تهدید کردن غرب و سازمان ملل ، از پروژه ی هسته ای دفاع کرد و رقبای دوم خرداد خودی را که خاتمی سنبل آنان است ودو دوره ی رئیس جمهور محبوب بوده است در کنار رفسنجانی و تریبون های آزاد وقلم بردستان ومطبوعات را دشمنان داخلی خواند وآنان را در کنار دشمنان بیرونی آمریکا و صهیونیست جهانی قرار داد؟ مهمتر اینکه چرا این گزارشگر ظاهراً مدافع زندانیان سیاسی سخنی از اعدام حجت الله زمانی وبه قتل رساندن اکبر محمدی وولی الله مهدوی فیض نگفته است تا رسوا شود هر که در او غش باشد و ثابت نماید که این سایت مأمور ومعذور نیست که فقط باید پرونده ی مجاهدین را دنبال کند وگاهی هم برای رد گم کردن لنگ ولگدی هم به ثروت طلبان ورژیم بزند!

هوشنگ – بهداد
10/ فروردین ماه سال 86