نقد وبررسی " او در ميان ماست " (يادداشت روز) روزنامه ی کیهان شنبه 26 اسفندماه سال 1385

نقد وبررسی " او در ميان ماست " (يادداشت روز) روزنامه ی کیهان شنبه 26 اسفندماه سال 1385
" برای بقای رژیم سوء استفاده ابزری از دین اجباریست. "
به مناسبت فرا رسیدن رحلت پیامبر، پاسدار سرباز جو حسین شریعتمداری به عنوان پیش درآمد یک روضه ی مبسوط منبری خوانده و تاتوانسته است چپ و راست گریز به صحرای کربلا زده است و صغرا وکربلا گفته وآسمون وریسمون را بر هم دوخته است تا که توانسته نسخه ای برای خنثی سازی تحریم اقتصادی تجویز کند که مرتبط با قطعنامه ی آتی شورا امنیت سازمان ملل پیرامون پرونده ی هسته ای می باشد. البته جلب است که بید اذعان کرد مردم ایران چقدر نماینده وسخنگوی تام الاختیار دارند که همه به نام آنان اهداف ودسیسه توطئه های خود از جمله اهداف هسته ای را به نام آنان دنبال می کنند و برایش متقابلاً به جای چوابگو بودن مطالبات و قول های داده ی شده ی آنان از سوی مسئولین ، فتوا تحویل شان داده می شود . همچون موضوع تیتر درشت صحفه ی اول امروز روزنامه ی کیهان است که که پیام داده شده است گروه 1+5 بر سر پیش نویس قطعنامه ی به توافق رسیدند، ولی سران رژیم ترور و وحشت وجنگ وجنون وجهل وخفقان وخرافات هرگز قصد ندارند که هرگز از اهداف هسته ای خود کوتاه بیآیند. بهرحال یادداشت روز امروز پاسدار حسین شریعتمداری مصداق عینی جمله ی معروف دکتر شریعتی است که روزی گفته بود برای نابود کردن یک ندیشه وتفکر وباور و... لازم نیست که بطور مستقیم به آن حمله شود، بلکه بهتراست که از آن بد تبلیغ گردد. یعنی همان کاری که سران رژیم تروریستی و قرون وسطائی آخوندی ر 28 سال گذشته نسبت به سوء استفاده ی ابزاری از دین واسلام وبه نام آن کرده اند واکنون نیز پاسدار حسین شریعتمداری همین روش را تعقیب کرده است. زیرا پس از کلی تعریف وتمجید وتحسین کردن از اسلام وپیامبر، ادامه ی مسیر اسلام وراه و روش پیامبر را به خمینی وصل کرده وایشان را جانشین برحق ودست پرورده ی پیامبر دانسته است ودر دنباله از خمینی عبور کرده به جانشین وی ولی فقیه ونوچه اش غلامک پاسدار احمدی نژاد رسیده ومدعی شده است حضرت محمد اکنون در ایران است. چونکه پاسدار حسین شریعتداری ادعا کرده است این هم همهمه وهاهیوی دشمنان برای چیست؟ ودر دنباله پرسش کرده است ابوجهل ها، ابوسفیان های مدرن برای چه با غرب نا سالم با شمشیرهای آخته به جنگ اسلامی آمده وتاخته اند؟ برای چه بار دیگر احزاب با شرکت همه ی حرامیان برای قتل عام کردن مسلمان ها با محاصره ی اقتصادی، بسیج شده اند ؟ آیا اینان نمی دانند در مقابل ایستادگی مسلمان ها، با حضور جان برکف ها که جان خود بر کف دست گرفته اند و درایران، عراق، فلسطین، لبنان، یمن، حجاز و...همه جا وحتی آن سوی اقیانوس ها حضور دارند و آماده اند وهمچون همان روزهای اول بعثت پیامبر شده اند که فوج فوج به بعثت پیامبر می پیوستند.
در پایان حسین شریعتمداری بطور تلویحی سفرهای پاسدار احمدی نژاد گماشته وغلامک ولی فقیه را شبیه سفرهای پیامبر دانسته است که در هر شهری می رود و در جمعی که خطابه می خواند واز اهداف هسته ای وعدم عقب نشینی سر و سوزنی از آن، دفاع می کند . و ایشان برای خاموش کردن فریاد و پژواک صدای اعتراضی علیه ی تورم وگرانی و افزایش قیمت ها و بیکاری مجبور است تقاضای صلوات از تجمع کنندان نماید شریعتمداری مدعی شده است همانگونه که در صدر اسلام با هیاهو کردن عده ای اجازه نمی دادند که پیام پیامبر به دیگران برسد وبعد ادعا می کردند که صدای شما به گوشمان نمی رسد . اکنون نیز در سفرهای پاسدار احمدی نژاد همین اعمال و شگرد مشابه از سوی برخی انجام داده می شود .
در هر صورت با اینکه اکنون همگان می دانند که چگونه حاکمان متحجر وخرافه پرست بصورت ابزاری از دین استفاده می کنند . بطوریکه حتی برای مانع شدن از اجرای مراسم جشن 4 شنبه سوری فتوای دینی صادر می شود. ولی دیدیم که چگونه جوانان با واکنش مقاومت سر سختانه ای که از خودشان نشان دادند ودست به آن نمایش آتش بازی زدند و بازتاب خشم ونفرت خودشان را نسبت به حاکمان دزد وغارتگر و عوامفریب بروز دادند و ثابت شد که دیگر سوء استفاده کردن از دین ومذهب چه اندازه نخ نما وبی اثر شده است که بسیج 600 هزار نیروی انتظامی و مأموران ارگان های دیگر سرکوبگر ولباس شخصی ها نیز کارساز نمی باشد.. ولی دین فروشان حاکم راهی جزء ادامه ی نمایش و سناریو سازی دینی برای ادامه ی سیاست عوامفریبی در بستر بقای رژیم تروریستی خود ندارند . زیراکه اولاً سکولاریسم برای متحجران وخرافه پرستان حاکم مثل جن وبس الله است. دوماً: هرگونه عقب نشینی از دست آویز قرار دادن مذهب در بستر اهداف بلند پروازانه از جمله ی اهداف هسته ای، برای اهداف صدور تروریسم و بنیادگرائی وام القرای جهان اسلام خواندن ،ضربه ی جبرا ن ناپذیر بر بلند پروازی ها و اهداف و آرزوهای سران رژیم آخوندی وسپاه پاسداران ودسترسی به سلاح هسته ای خواهد بود ودر نهایت منجر به شتاب دادن سرنگونی منتهی خواهد شد. برای همین ادعا شده پیامبر در جامعه حضور دارد.
هوشنگ – بهداد
روزنامه ی کیهان شنبه 26 اسفندماه سال 1385
(او در ميان ماست (يادداشت روز)