بررسی واکنش های مرتبط با بحران گروگان گیری ملوانانو تفنگداران انگلیسی11 فروردین



بررسی واکنش های مرتبط با بحران گروگان گیری ملوانانو تفنگداران انگلیسی
بیست وهشت سال تجربه ی ننگین رژیم تروریستی آخوندی آنقدر برای همگان عیان و محرز گشته است که دیگر نیاز به موشکافی و ارزیابی تحلیل عملکردش نمی باشد تااینکه توضیح داده شود که چگونه آخوندهای حاکم در یک فضای بحرانی بر مسند قدرت نشستند که از طریق برنامه ی ریزی اشغال سفارت آمریکا در 13 آبان سال 58 در تهران شررایط آن به وجود آورده شد و از آن زمان توانستند بطور انحصاری بر اریکه ی قدرت قرار گیرند . چونکه آخوندهای حاکم شده برایران پس از اشغال سفارت آمریکا بحران جنگ که نعمت خوانده شده بود را بر پا کردند وبا پیشبرد این جنگ 8 ساله ی ضد ملی و ضد میهنی ایران وعراق با استفاده از بازوی اصلی نظامی سرکوبگرش یعنی ارگان فاشیستی سپاه پاسداران توانسته اند با بحران سازی های زنجیره ای و صدور آن با تروریسم و بنیادگرائی به منطقه تا کنون به بقای خودشان ادامه دهند . یعنی اینکه یکی از پارامترها و رمز ماندگاری رژیم تا کنون بحران سازی در داخل و صدور آن با جنگ افروزی به برون مرز بخصوص به کشورهای همجوار و منطقه ی خاورمیانه بوده است. آنچنان بحران سازی ها در بقای بقای نظام معجزه گری کرده وریشه ی عمیق دوانید ه است که بقای نظام با روند ادامه ی بحران سازی ها لازم وملزوم همیگر شده است . بی جهت نبود که سید خندان خاتمی رئیس جمهور اصلا طلبان در ارائه ی بیلان پایان دوره ی ریاست جمهوری دوره ی سال خود از هر 9 روز یک بران خبر داد وپس از اینکه اصول گرایان وابسته به ولی فقیه و دخالت سپاه پاسداران جای اصلح طلبان قلابی را گرفته اند ونظام یک دست تشکیل داده اند . پاسدار حسین شریعتمداری برای اینکه جلوی انتقاد مطبوعات باند مغلوب را به بندد. وبرای اینکه نقش وجایگاه بحران سازی ها را تعیین کند. در یادداشت روز کیهان خود خطاب به رقبای مغلوب گفت که اگر شما به دروغ در زمان خاتمی مدعی هر 9 روز یک بحران می دادید اما امروز برای دولت امام زمانی ا صول گرای پاسدار غلامک وگماشته ی ولی فقیه وسپاه پاسداران روزی 9 بحران های کوچک وبزرگ می سازید.
البته منظور از بازتاب دادن این فاکت برای نمایان وبرجسته کردن نقش بحران سازی در بقای این رژیم ضد آزادی و انسانی و قرون وسطائی وبحران آفرین وجنگ افروز آخوندی می باشد تا ساده تر قابل فهم باشد که چرا پس از خطابه ی تهدید آمیز نوروزی ولی در مشهد ودفاع از اهداف وپرونده ی هسته ای کردن ایشان ومتقابلاً شورای امنیت سازمان ملل را به بی قانونی متهم کردن، ایشان تهدید کرد که رژیم هم می تواند با توان ظرفیت خود دست برای پاسخگوئی وواکنش به بی قانونی شورای امنیت سازمان ملل، بزند. عجیب بود پس از پیام نوروزی ولی فقیه در مشهد سپاه پاسداران تا خبر تصویب قطعنامه ی1437 شورای امنیت سازمان ملل را نیز در یافت کرد که با تأئید همه ی اعضای آن به تصویب رسیده بود و 60 روز به رژیم مهلت داده شده است. بلافاصله سناریوی گروگان گیری 15 ملوان وتفنگدار دریائی انگلیسی را اجر اکرد ومدعی شد که اینان به حریم سواحل آبهای اروند رود رژیم آخوندی تجاوز کرده اند. در صورتیکه مشخص شده است که اینان د ر آبهای سواحل عراق از سوی سپاه پاسداران به گروگان گرفته شده اند.
البته با بحران جدید که دقیقاً با برنامه تدارک ریزی شده ی قبلی این عمل انجام گرفته شده است. سریال بحران های کوچک وبزرگ جدید مر تبط با آن آغاز شده است که بخشی از آن مشابه شو های اعتراف گیری های مشابه نادمین ودرهم شکسته شدگان زندانیان اسیر وشکنجه شده در زندان اوین است که تا کنون به جز نمایش مضحک وضد انسانی آن صحنه های نمایش شده ی تلوزیونی که وحشت از قیافه ی ملوانان به خصوص دختر ملوتان انگلیسی می بارید . اکنون در دنباله سریال انتشار نامه بازی شروع شده است که آمار آن تا کنون به 3 عدد رسیده است. از سوی دیگر مکمل این حرکت نامه بازی ها و بحران آفرینی ها که با شیوه و تخصص نوبره و آخور خوری تعقیب می شود که آخوندهای انگلیسی حاکم بر ایران متخصص آن می باشند بخش شارلارتان بازی تبلیغاتی دیپلماسی ژیم تروریستی آخوندی وارد صحنه شده است وهر غلامکی بنا بر جایگاه ونقشی که به آنان واگذار شده است مشغول اجرای نقش و وظیفه می باشد از جمله وزیر آدمربا ی امور خارجه ی منوچهر متکی است . دیگری پاسدار آخوند زاه علی لاریجانی دبیر شوای عال امنیتی رژیم تروریستی آخوندی می باشد . همینطور یکی هم پاسدار دلقک محمود احمدی نژاد است که با شیوه ی چوب وپیاز با دولت ارباب فخیمه انگلیس بر خورده کرده وادعا کرده است که دولت انگلیس باید عذر خواهی کند . در هر صورت هر مترسک یک گونه نمایشنامه ی نشان دادن جای دوست ودشمن را پیاده کرده است .
ناگفته نماند که سپاه پاسداران این ارگان فاشیستی واکنش محکوم کردن گروگان گیری شورای امنیت سازمان از سوی دولت انگلیس را پیش بینی نکرده بود. چونکه تصور می کرد که اگر ایام نوروزی است ومطبوعات در حالت تعطیلی به سر می برند و پاسدار سرباز جو حسین شریعتمداری یکی از تئوری پردازان وحامیان اصلی سپاه پاسداران در این ایام بیکار است می شود سناریو را بطور دلخواه پیش برد و فرصت سار مناسب برای سر بازجو حسین شریعتمداری است که با بازجوئی کردن و اعتراف گرفتن از گروگان ها چه بطور مستقیم ویا چه با رهنمود دادن های مشورتی به بازجویان سپاه پاسداران، می توان با تأکید بر روی تقاضای خروج نیروهای نظامی انگلیس از عراق مانور داد و ک با یک تیر چند هدف را همزمان زد. زیرا با انتشار محتوای این نامه ها، می توان :1
2 زمینه ی اخراج نیروهای نظامی انگلیس از عراق را فراهم کرد وپشت جبهه ی بوش در عراق را تضعیف کرد.
با اتکای این گروگانگیری و ترس و وحشت ایجاد شده در پروسه ی بعدی، منجر به این خواهد شد که حزب دمکرات و کنگره ی آمریکا که در اختیار این حزب است با فشاری که برروی بوش برای خروج نیرو های نظامی آمریکائی مستقر در عراق آورده می شود، ضریب اخراج نیروهای اشغالگر از عراق افزایش می یابد. بویژه اینکه فشار حزب دمکرات بازتاب تبلیغات رقابت انتخابات ریاست جمهور آینده نیز دارد که بسیار مهم است 3 با پیشبرد این شگرد می شود هم طرح امنیتی شروع شده ی بوش در عراق را با 4شکست مواجه کرد. و هم اینکه احتمال حمله ی نظامی آمریکا بسیار کاهش داد یا تنفی کرد.
مهتر اینکه دست وبال نیروهای اعزامی اش در عراق برای ایجاد آشوب گری وناامن سازی در این کشور و تقویت دولت دست نشانده 5نوری المالکی فزونی می یابد که کمک شایانی به شتاب دادن تروریسم وبنیادگرائی به فلسطین ولبنان و خاورمیانه می کند .
هم اینکه افشاگری لیست 32000 مأموران حقوق بگیران در عراق که از سوی سازمان مجاهدین خلق افشا ومنتشر شده است به سپرده می شود. ونقش داخاله گایانه ی رژیم تروریستی ملغی می گردد. 6
7 هم اینکه زمینه ی معامله برای آزاد کردن 5 پاسدار در اربیل عراق میسر می گردد.
هم اینکه از طریق دولت انگلیس می توان ادامه ی سیاست مذاکره ومماشات با اروپا پیرامون پرونده ی هسته ای را دنبال کرد و هم از انگلیس خواست که بر ماندن نام مجاهدین در لیست گرو وسازمان های تروریستی همچنان اصرار ورزد وآن را تعقیب کند .از سوی 8دیگر فشار بر خروج اینان از عراق را افزوده می کند.
خلاصه با این بحران سازی می شود نتیجه ی نشست ریاض و طرح پیگیری حل معضل خارمیانه که عربستان دنبال می کند را با شکست مواجه نمود.9
بالاخره اینکه در مجموع نتایج این پیآمدها و پیگیری جدی آن موجب خواهد شد که مصوبه ی قطعنامه 1437 شورای امنیت سازمان ملل بی اعتبار وغیر قابل جراگردد. و مسئولین پیگیر پرونده واهداف هسته ای می توانند با خیال راحت اهداف دسترسی به سلاح هسته ای را دنبال نمایند.10در نهایت اینکه بحران سازی جدید که مکمل بحران های زنجیره ای و وعده های جشن غی سازی اورانیوم و آب سنگین اراک و برگزاری جشن هسته ای و صدور دانش بومی شده ی هسته ای به بندگان خدا در سراسر جهان بطور مهرورزانه در گذشته است ومر تبط به بحران جدید در آینده می باشد در راستای رسیدن به آرزوی سلاح لیزری خمینی و تبدیل شدن به امپراتوری بزرگ خاورمیانه است که سال پیش پاسدار محسن ضائی به آن اشاره کرده بود و با اتکای این سلاح هسته ای است که پاسدار احمدی نژاد در مسیر هموار سازی ظهور آقا امام زمان که قولش را داده است و به آرزوی نابود کردن اسرائیل و آرزوی جهان بدون آمریکا و جهانی شدن فضای احمدی نژادی که از آن یاد کرده بود ، نزدیک خاهد شد.
بنابراین واکنش هائی که پس از گروگان گیری سپاه پاسداران نشان داده شده است در بستر اهداف یاد شده بوده است که گماشته هائی که به عنوان دانشجو در جلوی سفارت انگلیس در تهران گردآوری شده و قیافه ها داد می زند که اینان از سپاه پاسداران یا داو طلبین عملیات انتحاری و اسشهادی برون مرزی می باشند که برای رد گم کردن دانشجو خطاب شده اند. اگر نه در این ایام نوروزی که دانشگاهها تعطیل می باشند اینان چگونه نقد در دسترس بوده اند! ناشی از اوضاع بشدت بحرانی ودر هم ریخته ووحشتزده رژیم تروریستی آخوندی می باشد ! بهر حال مجموعه وگزیده های گزارش خبری بر گرفته از سایت بازتاب پاسدار محسن رضائی که ضمیمه شده است با یک نگاه سطحی به تیتر خبر ها وواکنش های مقاماات و اعتراض دانشجونی و..می توان فهمید که اوضاح چگونه است ودر راستای چه اهدافی گروگلنگیری شده است و ابراز ندامت و انتشار نامه ها در روند چه خواست و اهدافی می باشند؟
هوشنگ – بهداد
یازدهم فروردین ماه سال 86
گزیده های خبری از سایت بازتاب 9 و10 فروردین ماه سال 1386
تجمع دانشجويان معترض به ملوانان انگليسي