پیام نوروزی



پیام نوروزی
عید و نوروز و بهارتان مبارک باد


در بستز گذر کهنه به نو و در مسیر تغییر وتحولات و سپری شدن زمستان منجمد سرد وخاموش و بی حرکت به سوی بهار سبز وپر جنب وجوش وزیبا وپر خروش و در راستای صیقل زدن وزدودن اندیشه ی میرا ومبدل نمودن آن به سوی افکار مترقی وپویا، امید است عید و نوروزی که در پیش است که مجاورت و هم خانگی با بهار دارد وهم زمانی با جشن ونوآوری وتزئین وآرایش طبیعت است که خود نشانی عمیق از تغییر وتحولات در طبیعت است. بنابراین به آرزوی آن زمانی که بصورت ریشه ای شاهد اینگونه تغییر وتحولات عمیق وریشه ای در پهنه ی پدیده ی اجتماعی وجامعه ی ایرانی نزدیک به حاکم بودن سه دهه غمزده ی ایران باشیم و به امید آنکه عید ونوروز نوید دهنده ی شادابی و خوشی توأم با چشم انداز آزادی ودمکراسی در ایران ومردمش باشد تااینکه دیگر هیچ اثر و نشانی از مز احمان اصلی شادی و خرافه ومرده پرستان متحجر حاکم بر ایران نباشد و به زودی جای خود را به مدافعان آزادی ومشتاقان صلح ومبارزان آزادیخواه وبرابری طلبان خواهان حکومت دمکراتیک سکولاریسم دهند و برپا کنند گان مراسم جشن وسرور در عید نوروز در بهاران آزادی، میداندار بزم وپژواک دهندگان تقسیم شادی وخوشی در هر قلب وخانه ی هرایرانی باشند وبرای همیشه حکومت استبداد وتک صدائی و غم وعزا وسوگواری و عوامفریبی در پوشش دین وهر باور واعتقاد از جامعه وفرهنگ ایرانی رخت بر بندد و فضا وشرایط یکرنگی وهمه رنگی ، دل زندگی و شادی و خوشی و شور و وتثبیت زندگی مسالمت آمیز در کنار هم بودن و برای هم بودن، برای ساختن ایران آزاد وآباد ودمکراتیک فراهم گردد.
بنابراین برای یرآورد ساختن چنین عید ونوروزی که خواست قلبی همگانست ، همه با هم به پیش برای برگزاری و استقبال پیش درآمد اینگونه عید ونوروزی، حتی در اندیشه وافکار که بر همگان تبریک وشادباش وبسیار مبارک باد.
به آرزوی آمدن چنین عید ونوروزی که هر روزآن چنین باد. بازهم عید ونوروز با بهاران خجسته باد همراه باآزادی وفراوانی وشادی وخوشی وسلامتی وپیروزی وموفقیت، بر همه ی شما به خصوص بر دلاوران شیرآهن کوه و زنان بی همتای مجاهد خلق ساکن شهر اشرف وتعلیم وپرورش دهندگان انان، بسیار بسیار مبارک باد. چون که اینان مرکز ثقل ایثار ومقاومت وایستادگی وکانون امید آزادیخواهان واقعی با هر اندیشه وسلیقه وعقیده وعصاره ی بیش از یک صد سال جنبش مبارزه خواهی مردم ایران می باشند .
هوشنگ – بهداد