سیکل تبلیغات وجنگ روانی وشیطان سازی تهران بغداد-لندن علیه ی مجاهدین شهر اشرف


سیکل تبلیغات وجنگ روانی وشیطان سازی تهران بغداد-لندن علیه ی مجاهدین شهر اشرف
در ستون جهت اطلاع و بخش خبری روزنامه جمهوری اسلامی مورخ چهارشنبه 23 اسفند دو خبر در مورد مجاهدین ساکن اشرف درج شده است که از یک سو نشان دهنده عمق کینه ودشمنی نسبت به مجاهدین به خصوص رزمندگان مجا هد مقیم شهر اشرف است .از سوی دیگر اعتراف و بازگو کننده ی نقش دخالت گرایانه رژیم ترور وجنگ وجهل وجنون وخفقان وخرافات آخوندی در امور داخلی عراق است . آنگونه که رژیم تروریستی آخوندی وبه ویژه ی وزنامه ی ولی فقیه نه خود را نماینده وسخنگو مردم و دولت عراق می داند، بلکه صاحب مطلق این کشور می داند که حق ویژه برای خود قائل است در همه ریز مسائل عراق دخالت گری فضولانه کند . البته که خبر اول بسیار خبری ناخوشآیندی می باشد زیراکه گزارش نویس ستون جهت اطلاع به نقل از خبر گزاری الجزیره خبر از سفر برخي نمايندگان اتحاديه اروپا به مقر منافقين در شمال عراق جهت ديدار با سران اين گروهك را باز تاب داده است و در دنباله نتیجه گرفته است اقدام اين نمايندگان اروپايي به معناي تاييد و حمايت از اين گروهك تروريستي مي باشد و افزوده نمونه اي از برخورد دوگانه غرب با مقوله تروريسم به شمار مي رود كه آمريكا و كشورهاي متحد آن به مدت چهار سال است كه به بهانه مبارزه با تروريسم كشور عراق را اشغال كرده اند. گزارشگر بدون آنکه توضیح دهد تروریسیم یعنی چه؟ سران کدام کشورها در دادگاه آلمان به اتهام ترور مخالفین محکوم شده اند؟ دادستان دولت فدرال آرژانیتن برای مقامات کدامین کشور حکم جلب بین المللی صادره کرده است؟ قاضی سوئیسی برای کدام مجرم قاتلی حکم جلب صادره کرده است و... بالاخره کدام کشوریست که در جهان مقام اولی نقض مداوم حقوق بشر دارد . ولی با فراموشی کامل وشیوه ی رافکنانه و آی دزد آی دزد کردن تلاش مذبوحانه کرده برای اینکه واکنش خشم افسار گسیخته ی خود را نسبت به مجاهدین بیشر به نمایش گذاشته شود همانگونه بیشتر به نقش دخالت گرایانه ی مستقیم سران رژیم تروریستی و سپاه پاسداران در عراق تأئید واعتراف شده است که چگونه دولت دست نشانده ی نوری المالکی بخشی از زائده ی حکومت ولی فقیه در جماران در عراق می باشد اضافه کرده در همين حال دادستان ارشد عراق به خبرنگاران گفت سران گروهك منافقين به جرم همكاري با صدام در سركوب مردم عراق محاكمه و مجازات خواهند شد. گذشته از اینکه این خبر موجب بالا بردن ضریب فشار خون گزارشگر روزنامه ی ولی فقیه شده است طوریکه ناراحتی خودش را نسبت به گروهکی که خواب وآسایش و آرامش از چسشمان مسئولان ورهبران رژیم تروریستی ربوده، نشان داده است. از طرف دیگر زیرآب پوچی ادعای گروهک به حساب مضمحل شده را زده است وثابتکرده است که چگونه این گروهک مبدل به یک کابوس وحشتناک برای سران رژیم تروریستی آخوندی ودستگاه بد نام جنگ روانی و شیطان سازی وزارت آدم کش اطلاعات وسایر نهادهای موازی و همسو علیه ی مجاهدین شده است که آنان را مجبور کرده تا لحظه ای از دسیسه وتوطئه گری علیه ی مجاهدین دست بر ندارند وسکون و سکوت اختیار نکنند .
بهمین دلیل است که بازهم گزارشگر روزنامه ی جمهوری اسلامی ولی فقیه در بخش ستون خبرهای روزنامه ی ولی فقیه با شیوه ی دو ذوقه خوری یا سیاست توبره و آخور خوری همان خبر یادآوری شده را با عنوان دادستان ارشد عالی عراق باز تاب داده است که در حقیقت نقل قول کردن از مهره وکفتر پر قیچی رژیم تروریستی آخوندی و وزارت بد نامش در عراق را منعکس کرده است و مأمور جعفر موسوی وارد صحنه شده است تا با ادعای مضحک دستگاه بد وزارت اطلاعات رژیم آخوندی ساخته، با اتهام واهی به مجاهدین زدن تلاش مذبوحانه برای خنثی سازی فعالیت مجاهدین گردد که با افشای لیست اسامی و مشخصات کامل 32000 مأموران مزد بگیرش در عراق بد جوری کک بر توی تنبان دستگاه ولایت فقیه و وزارت اطلاعات وسپاه پاسداران انداخته شده وبساط شان را بر هم ریخته وآشفته کرده است . زیرا که پس از افشای این لیست مستند دیگر به هیچ وجه نمی توان دست به توجیه گری زد و سرپوش بر عدم دخالت گری گسترده ی در اموری داخلی عراق وباتلاق کردن ذاشت . بنابراین این تصور خام واحمقانه است که توطئه گران وسناریو سازان و شکجه گران با سابقه ی زندان اوین همچون سر باز جو پاسدار حسین شریعتداری و آخوند آدمکش حرفه ای محسنی اژه ای و سر دسته ی گزمگان رحیم صفوی فکر کرده اند امکان تکرار شوی صدام حسین در مورد مجاهدین نیز وجود دارد.
برای اینکه اجرای اینگونه نمایشات کمیک افشای اوج اقلاس ودرماندگی سران رژیم جنایتکار آخوندی و دستگاه بد نام وزارت اطلاعات است که مجبور شده اند از مهره ی لو رفته در لیست 32000 مأموران خود در عراق استفاده کنند. سپس خوراک تبلیغتی برای نفوذی های اعزامی در دستگاه سخن پراکنی وامداد رسانی رادیو آیت الله بی بی سی و سایت های مزدوران وصل به وارت بد نام اطلاعات آماده وفراهم نمایند . آنگاه در گردش وچرخش سیکل بازتاب دادن آن با نقل قول کردن این خبر جعلی و ساختگی ازیک نشریه ی عربی زیر کنترل ارباب دولت فخیمه بیشتر گلابزده شود. چونکه چگونگی رابطه میان وزارت بد نام اطلاعات رژیم آخوندی و دادستان ارشد عالی عراق مهره ی دست نشانده در عراق با رادیو آیت الله بی بی سی و نشریه ی عربی الشرق الاوسط علنی و آشکار شده است . آنهم نشریه ی عربی که مزدور اجاره ای عاشق ومعتاد به دریافت پول های طیب و طاهر علیرضا نوره زاده در آن قلمزنی می کند. مهم تر اینکه این نشریه عربی روزنامه شرق الاوسط در لندن منتشر می شود . ضمن اینکه دولت دست نشانده در عراق بهر دو سمت دولت فخیمه ی ارباب انگلیسی و رژیم آخوندی نوکرشان گرایش دارد .
بنابراین با بازتاب دادن دوبله خبر ساختگی در روزنامه ی جمهوری اسلامی وابسته به ولی فقیه و تبلیغات سیکلی عراق- آیت الله بی بی سی و شرق الاوسط و روزنامه ی جمهوری اسلامی ،اثبات گر ادامه روند همان سیاست بازماندگان طرح کودتای ننگین 28 مرداد سال 1332 می باشد که اکنون بصورت توطئه مشترک علنی شده است که نقش دستگاه سخن پراکنی بی بی سی در این مورد کاملاً برجسته و محرز شده است که اکنون نوبت روز نامه ی ولی فقیه است که تولیدات داخلی را پس از گردش سیکلی کار به نقل از مطبوعات ورسانه و بلندگوهای پیر استعمار ارباب رله کند و بیشتر لو دهد که سرچشمه اصلی اتهام زنی به مجاهدین کجاست. همچنین افشاگر این واقعیت است که تغذیه کننده ی سایت های مزدوران وصل به وزارت بد نام اطلاعات کجا می باشد ؟
در پایان مجدداً تأکید می شود که به نظر می رسد که افشای لیست کامل با مشخصات اسامی 32000 مزد بگیران وعوامل مزدوران رژیم تروریستی در عراق بد جوری دستگاه اطلاعات وسپاه پاسداران وولی فقیه ومطبوعات وابسته به آ نرا کلافه و عصبی دگرگون و افسار پاره کرده و غیر قابل کنترل ساخته است زیراکه مجبورشده اند اینگونه از موضع درماندگی وضعف ووحشت واستیصال در برابر یک گروهک، چنین به واکنش نشان دادن نیاز دارند و در برابر اقدام لیست 32000 به اتهام زدن های بی اساس وپوچ به مجاهدین وتبلیغات گسترده پیرامون روی آورده اند؟ البته که این وضعیت پس از تصویب قطعنامه ی جدید در شورای امیت سازمان ملل وخیم تر وتشدیدتر از شرایط کنونی خواهد شد.
هوشنگ – بهداد
23 اسفندماه سال 85
گزیده های خبرروزنامه ی جمهوری اسلامی چهار شنبه 23 اسفندماه سال 1385
جهت اطلاع