اثبات معادله ی دو مجهولی ساده که یک سمت آن بی بی سی و... سمت دیگرش مجاهدین است.


اثبات معادله ی دو مجهولی ساده که یک سمت آن بی بی سی و... سمت دیگرش مجاهدین است.
اثبات یک معادله ی ساده ی دو مجهولی چندین بار ثابت شده برای یک بار دیگر خالی از لطف نمی باشد. البته این معادله ی ظاهراً ساده ی دو مجهولی به چند وجه مختلف قابل حل واثبات است . در هر صورت در این معادله بطور شفاف طرف معلوم مساوی با طرف مجهول می باشد . ولی باز هم برای آنان که در پیگیری مبارزه با برخی از مقولات سیاسی از آنچنان تجربیات لازم برخوردار نمی باشند و عدم برخی از تجربه ها ممکنست که هر لحظه با سیگنال ها و راهنمای چراخ قرمز زدن های ناشی از چپ روی و چپ شدگی وچپ زدگی دچار ابهام وشبهه وشک شوند ؛ بازگوئی بار دیگر معادله ی دو مجهولی ضروریست . گرچه تکراریست ولی قید شد که بازگوئی تکراری آن خالی از لطف نمی باشد.
اما مقدمتاً باید گفت یک رژیم جنایتکاری در ایران حاکم است که 28 سال است دارد جنایات وخیانت و غارتگری می کند . چون فرصت طلبانه برروی موج نشست و با بحران آمده وبحران سازی کرده بحران زی شده . چونکه به بحران معتاد شده پس همیشه باید بحران سازی کند . البته برای حل بحران هایش می بایست که بخشی از بحران هایش را با تروریسم وتهدید و بنیاد گرائی به منطقه ی خاورمیانه وجهان صادر کند. البته این رژیم دارای مخالفین گوناگون با ادعاهای متفاوت است که شامل شوونیست های ها راست افراطی تا مدعیان چپ های رادیکال می باشد . در میان این مخالفین رنگاوارنگ یکی هم سازمان مجاهدین خلق وشورای ملی مقاومت است که مجاهدین هم عضو اصلی این شورا می باشد .
اما بر کسی که دستی در آتش دارد وبا این رژیم مبارزه کرده یا می کند یا اینکه نظاره گر می باشد حتماًً پوشیده نمانده است که رژیم تروریستی چگونه با مخالفین خودش بر خورده کرده ومی کند وبیشترین قربانی را از کدام بخش از اپوزیسیون تا حال گرفته است و اکنون سمت وسوی مبارزه ی این دو خصم در برابر هم دیگر چگونه است ؟ همانگونه که اینگونه ناظران ویا تحلیل گران سیاسی از جنگ روانی و شیطان سازی واتهام زنی دستگاه تبلیغاتی رژیم با مخالفینش غافل نمانده اند و اشراف کامل دارند که ابزار وشیوه وشگرد این جنگ ومبارزه تبلیغاتی ورسانه ای چگونه است ؟
به خصوص اطلاع کامل دارند که نقش دستگاه سخن پراکنی دولت فخیمه ی انگلیس رادیو بی بی سی چگونه است وچه سابقه ای در کودتای ننگین 28 مرداد سال 32 داشته و اکنون چه رابطه ای با سران رژیم تروریستی آخوندی دارند و چگونه مهره های اعزامی ونفوذ کرده در این رسانه بطور مداوم اجرای وظیفه ومأموریت کرده ومی کنند؟ البته که باید اذعان کرد که چرا از سوی مردم ایران به این دستگاه سخن پراکنی وامداد رسانی به ملایان حاکم بر ایران رادیو آیت الله بی بی سی خطاب شده است که خود گویای پاسخ وواقعیتی می باشد که بی نیاز به توضیح بیشتر می کند. اما از سوی دیگر ساختار وماهیت وعملکرد سران رژیم تروریستی آخوندی در 28 سال گذشته ثابت کرده است که چگونه است و دستگاه های سرکوبگر وارگان های تبلیغاتی- اطلاعاتی –امنیتی همچون دستگاه مخوف در زمان شاه، چه نقش در بقای رژیم تروریستی آخوندی داشته ودارند ؟
همچنین که جای شک وابهامی در اذهان عمومی باقی نمانده است که چرا خمینی جنگ ویرانگر 8 ساله را نعمت خواند وچرا در نامه ی خصوصی خود که منجر به شکست و سرکشی جام زهر شده بود آرزوی داشتن سلاح لیزری کرده بود. اما پرسش است با وجود فراوانی وارزانی منابع نفت وگاز وحتی فسیل های سوختی همچون ذغال سنگ که در ایران به وفور یافت می شود چرا سران رژیم آخوندی به دنبال اهداف هسته ای می باشند وتأکید دارند آن را به عنوان سوخت رسانی اتمی صلح آمیز قالب کنند؟!
البته اگر کسانی فکر کنند که اهداف نظامی در پشت این پروژه نیست، می بایست گفت از جنس آخوندهای حاکم برای ایران وسپاه پاسداران باشند یا اینکه همسو با منافع آنان باشد که چنین فکر می کنند که کتمان می کنند اهداف اصلی چیست. خوب سازمانی که این اهداف را افشا کرده باشد مشخص است که چگونه مورد خشم وکینه ودشمنی سران حاکم رژیم تروریستی حامیان فرصت طلبش قرار گرفته است ؟
از طرف دیگر نمی توان فراموش کرد که رفسنجانی چرا در خطبعه های نماز جمعه ی خود خطاب به بوش گفته بود که بوش می داند که اگر ما با بوش و ارتش آمریکا در اشغال افغانستان همکاری نکرده بودیم .هنوز هم طالبان در افغانستان بر سر قدرت بود. همانگونه که رابطه ی سران رژیم تروریستی با احمد چلبی جاسوس چند جانبه ومعاون نخست وزیر کنونی عراق فراموش شدنی نمی باشد که چه نقشی در زمینه سازی تهاجم نظامی به عراق ایفا کردند و چرا سران رژیم تروریستی از این تهاجم نظامی عراق استقبال کردند و در دنباله خواهان بمباران قرار گاه های نظامی مجاهدین در عراق شدند ؟ در صورتی که مجاهدین اعلام بیطرفی کرده بودند . البته سپس خلع سلاح شدند . البته که هرگز نمی توان نقش رایو آیت الله بی بی سی در زمان جنگ وتهاجم نظامی به عراق را از یاد برد که چگونه به نفع رژیم وعلیه ی سازمان مجاهدین خلق تبلیغات سیستماتیک منفی می کرد ؟حال بماند که در زمان تهاجم پلیس فاشیست فرانسه به مکان مسکونی خانم مریم رجوی و یاران ایشان باز هم چگونه این دستگاه سخن پراکنی دولت فخیمه با صحنه آوردن مزدوران وصل به وزارت بد نام اطلاعات رژیم آخوندی چگونه خوشرقصی های سیستماتیک کردند و شو اجرا کردند و معرکه گردانی علیه ی مجاهدین نمو دند .
در هر صورت کسی نمی تواند پس از سقوط دولت صدام حسین در عراق منکر روابط تنگاتنگ میان دولت های نشانده در عراق از جمله نخست وزیر نوری المالکی با سران رژیم آخوندی و سپاه پاسداران باشد . به ویژه نقش مشترکی که در اعدام کردن صدام حسین رئیس جمهور سابق عراق بطور مشترک ر روز عید قربان بر عهده داشتند . اما از جهت دیگر تجربه نشان داده است که هرزمان اوضاع رژیم جنایتکار آخوندی به دلیل افشاگری های سیستماتیک ومستندی که مجاهدین کرده اند و فشارهای بیرونی و موج اعتراضات داخلی بالا گرفته است از جمله افشای لیست کامل با مشخصات اسامی 32000 مأمران مزد بگیران رژیم تروریستی در عراق ولو رفتن دستان جنایتکار وخونین سران رژیم آخوندی وسپاه پاسداران در عراق که افشا شده است که بدون شک اثبات گر عامل اصلی شناخته شده در آشوب گری ها وناامن سازی های عراق و باتلاق کردن آن معرفی شده است و پس از اینکه اجلاس یک روزه ی امنیتی در بغداد برگزارشد واین واقعیت بیشتر اثبات وافشا شد ه است که نقش محوری ناامن سازی عراق وحتی بحران سازی در خاورمیانه رژیم تروریستی آخوندی می باشد . بلافاصله دستگاه تبلیغاتی جنگ روانی و شیطان سازی وزارت بد نام اطلاعات رژیم جنایتکار آخوندی برای منحرف ساختن اذهان عمومی داخلی ایران وعراق آدرس غلط داده شد و کوشش شده است که صورت مسئله پاک شود . بنابراین با اعزام مهره ی اطلاعاتی – امنیتی و انگیس عراقچی به عنوان معاون حقوق بین الملل وزارت امور خارجه به اجلاس بغداد و با توی سر خود زدن وتیغ کشی کردن و هوار کشیدن از دست مجاهدین از دولت نوری المالکی و طریق مهره ی دست نشانده ی خود خواسته شده است تا که یک مهره ی دیگر که نامش جزو لیست افشا شده 32000 مأمور مزد بگیر رژیم تروریستی آخوندیست به نام جعفر موسوی را سریع وارد میدان علیه ی مجاهدین کند تا ایفای وظیفه کند و سفارشات دریافتی را دیکته کند وبگوید که مجاهدین خلق در جریان شورش های سال 1991 میلادی، به صدام برای سرکوب شیعیان و کردهای عراق کمک کردند و کمک های مالی از صدام حسین دریافت کرده اند وباید محاکمه واخراج شوند. اگر این ادعای کمیک واقعیت دارد. پس آن لیست حمایت امضای بیش از 5 میلیون و 200 هزار نفر از شهروندان ومتخصصان وحقوقدانان واساتید دانشگاهها و... شریف و آزاده ی عراقی از مجاهدین ساکن شهر اشرف برای چیست؟ در صورتیکه همین امضاها خون بهای پرداخت جانشان می باشد .
پس از اتهامات دیکته ورله شده ی مأمور جعفر موسوی، آنگاه نوبت دستگاه سخن پراکنی رادیو آیت الله بی بی سی ومأموران اعزامی ونفوذی در این دستگاه رسیده است تا که وارد صحنه ی نمایش نشان دادن جای دوست ودشمن شوند وشروع به تکرار تبلیغات همین چرندیات واتهامات کنند تا شاید فشار از روی سران جنایتکاران آخوندی کاسته شود . در صورتی که چندین سال است که این اتهامات ساختگی دستگاه بد نام وزات اطلاعات ومزدوران اینترنتی اش تکرار شده است. از جمله رادیو آیت الله بی بی سی و همین علی شمس و چراگاه وخبرگاهش مشابه همین اتهامات را در سال های گذشته بدفعات بازتاب داده اند که اکنون نیز بر طبق مأموریت و وظیفه ی همیشگی اشان انجام وظیفه کرده اند . چون علی شمس از رسانه ارباب همسوی خودش آیت الله بی بی سی این مزخرفات را کپی کرده ودر چراگاهش بازتاب داده است تا همانگونه که در ابتدای این نوشتار آمد ثابت نماید که اثبات معادله ی دو مجهولی چقدر ساده می باشد که یک طرف معادله مجاهدین ومقاومت عادلانه ی مردم ایران برای آزادی ودمکراسی قرار دارند وطرف دیگر معادله حاکمان جنایتکار آخوندی و دستگاه تبلیغاتی بد نام وزارت اطلاعات و دولت دست نشانده در عراق و رادیو آیت الله بی بی سی و بلندگوهای استعماری و سایت های اینترنتی مزدوران وصل به وزارت اطلاعات رژیم آخوندی و سایر پادو های سرگردان همچون علی شمس و چراگاهش می باشند تا فعالیت گسترده ی مجاهدین وشورای ملی مقاومت را خنثی کنند و مانع از این شوند که نام مجاهدین از لیست گروه وسازمان های تروریسنتی خار ج گردد و سرنگونی رژیم جنایتکار آخوندی شتاب نگیرد .زیرا بند ناف وحیات اینان به ادامه ی رژیم جنایتکار آخوندی گره خورده است . البته که رسانه ی به حساب خبررسانی رادیو آیت الله بی بی سی وابسته به دولت فخیمه ی ارباب و پیر استعمار است و حامیان کودتای ننگین 28 مردادی در آن نفوذ دارند وجای خوش کرده اند ومی بایست که انجام ظیفه برای ارباب کودتاچی ونوکر حاکم بر تهران کنند . ولی امثال علی شمس ها با خوشرقصی ها ودم تکان دادن هائی که اینگونه مزدوران لو رفته وبی ارزش شده می کنند خیانت چند جانبه می باشد از جمله به مکتب چپ و سو سیالیست و جنبش مبارزات آزادیخوانه ی مردم ایران ومجاهدین وشورای ملی مقاومت است . البته خیلی وقت است که دستگاه بد نام وزارت اطلاعا رژیم آخوندی خط و خطوط خودش را از موضع اینگونه چپ های تولید کرده ی اینترنتی و بلند گو و رسانه های استعاری دنبال کرده است .
هوشنگ - بهداد