" "البرادعی اگر به نفع رژیم تروریستی نظر ندهد مأمور است!


مصوبه فرمايشي " روزنامه ی جمهوری اسلامی یکشنبه 21 اسفندماه سال 1385
" "البرادعی اگر به نفع رژیم تروریستی نظر ندهد مأمور است!

جالب است که در رژیم معجزه گر رژیم تروریستی آخوندی پیوسته باید مشاهده گر طنزهای معجزه آسا بود وهم شاهد صدور احکام و فتوا های وارونه ومتناقض بود. زیرا که با فراموشی سپردن سریع ابراز نظر وتحلیل ملای سرمقاله نویس روزنامه ی جمهوری اسلامی که که چقدر ساده با نادیده گرفتن سیاست تملق و چاپلوسانه ای که این سرمقاله نویس یک روز قبل از مصوبه ی جدید شورای حکام آژانس بین المللی اتمی از رئیس محمد البرادعی و این آژانس کرده بود اکنون چگونه با کمال تعجب ادعا شده است یک بار دیگر شوراي حكام آژانس بين المللي انرژي اتمي عدم استقلال خود را با يك مصوبه فرمايشي عليه فعاليت هاي هسته اي رژیم تروریستی آخوندی به اثبات رسانده وافزوده شده است که آقاي البرادعي مدتهاست كه ماموريت دارد گزارشهاي خود درباره پرونده هسته اي ايران را دو پهلو تنظيم نمايد بگونه اي كه همواره بهانه اي براي تحت فشار قرار دادن مسئولان رژیم تروریستی آخوندی وجود داشته باشد. آری نتیجه ی تناقض گوئی ها آنچنان عجیب مضحک وکمدی شده است که یادداشت روز نویس امروز روزنامه ی کیهان منتقدین رقیب داخلی را به خیانت متهم کرده است که چرا در مورد اهداف هسته ای رژیم آخوندی و قطعنامه 1737 شورای امنیت سازمان طوری موضع اتخاذ می کنند که بهانه به دشمن غرب می دهندتا که بدانند چگونه مصوبه ی این قطعنامه ها در شورای ا منیت سازمان ملل اثر دارد و ومسئولین پیگیر اهداف هسته ای را به موضع انفعالی وترس انداخته است و آنان همگام با دشمن معرفی شده ومتهم به خیانت نیز گشته اند . بالاخره یادداشت روز نویس رهنمود تأکید آمیز برای یکی شدن مواضع مسئولین رژیم تروریستی آخوندی در بستر دفاع از اهاف هسته ای داده است . ولی جالب وعجیب است که ملای سرمقاله نویس روزنامه ی جمهوری اسلامی یبطور همزمان قضیه را برعکس دیده است .زیرا که خوشبختی دروغین خود را چنین وراونه از حمایت مردم و پشتوانه ی ملی بودن اهداف پرونده ی هسته ای اعلام کرده است :
"خوشبختانه فعاليت هاي هسته اي و مواضع اصولي نظام جمهوري اسلامي از پشتوانه ملي برخوردار است و توده مردم گروه هاي سياسي مجامع مذهبي و بزرگان دين همگي با مسئولان نظام در اين زمينه همفكر و هماهنگ هستند. مروري بر پديده ها و رويدادهاي بزرگ و قابل توجه تاريخ كشور اين واقعيت را به روشني نشان ميدهد كه موضوع انرژي هسته اي از جمله مواردي است كه مورد اتفاق نظر قاطبه مردم و نخبگان و مسئولان بوده و از پشتوانه مردمي بالائي برخوردار است . با توجه به برخورداري از چنين وضعيتي قطعا اراده سياسي مسئولان نظام جمهوري اسلامي هر روز قوي تر ميشود و با استواري بيشتري فناوري هسته اي را كه بحمدالله در كشورمان بومي شده به پيش مي برند و ملت ايران را از كليه مواهب اين صنعت مهم برخوردار خواهند نمود."
ملای سرمقاله نویس ضمن موضع گیری علیه آژانس اتمی ومأموریت داشتن البرادعی، تأکید بر ضعف وگیر افتادن آمریکا در باتلاق عراق وافغانستان کرده است که رژیم تروریستی آخوندی برایش ایجاد کرده است و صدور قطعنامه های آژانس اتمی را سفارشی ومایه از دست رفتن اعتبار این آژانس و چنین موجب تقویب پیگیری فعالیت هسته ای برای ادامه ی پرونده ی هسته ای شده است:
"واقعيت اينست كه آمريكا كه مانع اصلي بر سر راه قانوني رفتار كردن آژانس بين المللي انرژي هسته اي با ايران است اكنون در شرايطي نيست كه بتواند اراده خود را بر ملت ايران تحميل كند . ملت ايران در 28 سال گذشته كه دولت آمريكا داراي موقعيت بهتري بود هرگز اجازه نداد دولتمردان واشنگتن اراده خود را بر او تحميل كنند اكنون كه آمريكا از هر زمان ديگري متزلزل تر و ضعيف تر است و نمي تواند خود را از باتلاق هاي عراق و افغانستان نجات بدهد به طريق اولي در عرصه جديد نيز اجازه تحميل هيچ چيزي را نخواهد داد. درست به همين دليل هيچ ترديدي وجود ندارد كه اقداماتي از قبيل انتشار مصوبه فرمايشي شوراي حكام و ساير فشارها و محدوديت ها ملت و مسئولان ايراني را براي ادامه فعاليت هاي اتمي مصمم تر خواهد ساخت و كمترين خللي در اين عزم و اراده بوجود نخواهد آورد. محدود ساختن همكاري آژانس بين المللي انرژي اتمي با جمهوري اسلامي ايران در واقع امر تازه اي نيست . در طول سالهاي طولاني عضويت ايران در آژانس هرگز اين موسسه بين المللي به وظايفي كه براساس قانون در قبال اين عضو خود برعهده دارد عمل نكرده است ."
درخاتمه اینکه سرمقاله نویس جمهوری اسلامی نیز همچون یادداشت روز نویس روزنامه ی کیهان تأکید کرده است که سران رژیم تروریستی آخوندی همچنان از هداف هسته ای تا رسیدن به سلاح هسته ای ادامه خواهند داد . البته برای توجیه گری کردن عنوان حامی وپشتیانی از ملت ایران چاشنی پرونده ی هسته ای شده است تانشان داده شود که این پروژه دربست مورد حمایت ملت مردم ایران می باشد . در اصل نام ملت طور عوامفریبانه مورد بهره برداری وابزار تبلیغات سیاسی شده است . چونکه در 28 سال گذشته ثابت شده است که مردم ایران لشکر سیاهانی برای مشروعیت دان به اهداف نامشروع سران رژیم تروریستی وجنگ افروز و عوامفریب آخوندی بیش نبوده اند و این ادعای مضحک که ملت ایران پشتیبان اهداف هسته ای می باشند دارای هیچگونه اعتبار مستندی نمی باشد . زیراگر اینگونه باشد دلیل ندارد که سران رژیم تروریستی آخوندی از برگزاری یک نظر پرسی آزاد از مردم ایران خودداری نمایند و در عوض پیوسته با عنولن وکیل مدافع تسخیری مردم نفش نمایندگی و سخنگوئی آنان در بستر اهداف بلند پروازانه ی خود حتی علیه ی ملت ایران از نام امت ملت شده سوء استفاده کنند.
هوشنگ - بهداد
روزنامه ی جمهوری اسلامی یکشنبه 21 اسفندماه سال 1385
" مصوبه فرمايشي"