گزیده خبرهای 30 شهریور- 91. قسمت -3
 نماینده مجلس : اگر بجای احمدی‌نژاد، موسوی رییس‌جمهور می‌شد، الان دلار سه هزار تومان بود
مگر  اکنون دلار  نزدیک 3 هزار تومان  نیست . طوریکه احتمال بیش از  این مبلغ  هم وجود دارد .چونکه بمرور که از میزان  صدور و فروش نفت بدلیل تحریم ها کاسته می شود ودر آمد ارزی دولت کاهش می یابد  . مشخص است بدلیل نیاز شدید ارز به واردات  کالاها از طریق  اقتصاد  دلالی و واسطه گری چشم انداز سیر صعودی دلار وارز وقیمت سکه طلا وجوددا رد.
روزنامه اعتماد امروز در صفحه سیاسی خود، مصاحبه‌ای با حجت‌الاسلام بزرگواری، نماینده مجلس و عضو جبهه پایداری انجام داده که آن را با تیتر «اگر احمدی‌نژاد رییس‌جمهور نمی‌شد الان دلار سه هزار تومان بود» در صفحه دو این روزنامه منتشر کرده و می‌نویسد: «شما که خود را باعث و بانی معرفی احمدی‌نژاد و از نخستین حامیان او معرفی می‌کنید و همچنان هم او را تأیید می‌کنید، آیا حاضرید مسئولیت اوضاع کنونی کشور را بر عهده بگیرید؟ ـ نه. ما الان منتقد هستیم. ما او را روی کار آوردیم ولی در آن وضعیت او را انتخاب کردیم. الان هم اگر به انتخابات ریاست‌جمهوری دور دهم برگردیم، باز هم از احمدی‌نژاد حمایت می‌کنیم و به او رأی می‌دهیم، چون آن طرف میرحسین موسوی و کروبی و هاشمی‌ رفسنجانی بودند. * یعنی حتی به قیمت این اوضاع اقتصادی و هزینه‌هایی که می‌پردازیم باز هم احمدی‌نژاد را به سایر گزینه‌های سال ۸۸ ترجیح می‌دهید؟ ـ اگر موسوی بود وضع بد‌تر می‌شد و الان دلار به جای دو هزار و پانصد تومان، شده بود سه هزار تومان. اصلا معلوم نبود مملکت ما به کجا می‌کشید. مگر اینکه موسوی به اصول اساسی پا می‌زد تا تحریم نشویم. اما به هر حال، ما آن روز احمدی‌نژاد را آوردیم و الان هم منتقد او هستیم. * مردم که احمدی‌نژاد را نمی‌شناختند، شما او را معرفی کردید و حالا مسئولیت کار‌هایش را قبول نمی‌کنید. پس چه کسی باید مسئولیت قبول کند؟ ـ ما حمایت کردیم اما سوءتدبیر‌ها را قبول نداریم. ما نظارت کردیم. * چرا شما وقتی نوبت به تعریف از اقدامات دولت می‌شود، خود را شریک آن می‌دانید اما وقتی نوبت به بررسی ضعف‌ها می‌رسد مسوولیت قبول نمی‌کنید؟ ـ این مشکلات به خاطر اینکه احمدی‌نژاد روی اصول پافشاری کرده و از حق هسته‌‌ای ما دست برنداشته، به او وارد می‌شود. ما این را می‌پذیریم. ما مسئولیت تحریم‌ها را می‌پذیریم. * یعنی مسئولیت دلار دو هزار و پانصد تومانی را می‌پذیرید، اما معتقدید که این نتیجه ایستادگی بر اصول است؟ ـ مسئولیت اصلی را که باید وزیر بپذیرد. اما اگر این فشار‌ها به علت ایستادگی بر اصول و دفاع از حق هسته‌‌ای است، ما این مسئولیت را می‌پذیریم و به این وضعیت افتخار می‌کنیم».
روزنامه «جمهوری اسلامی» نصف شد!
گذشته از اینکه این موضع گیری  بدلیل  اوضاع بشدت خراب اقتصاد ورشکسته وارداتی دلالی می باشد که تحریم ها به خصوص تحریم نفت نا شی از غنی سازی اورانیوم واهداف نظامی  تشدیدش کرده است . اما از طرف دیگر مجازات کردن این روز نامه حکومتی بدلیل سرمقالات انتقاد از دولت رئیس جمهور است .
ایلنا : روزنامه جمهوری اسلامی در شماره امروز خود نوشت: با پوزش از خوانندگان گرامی روزنامه که امروز روزنامه جمهوری اسلامی را در 8 صفحه دریافت می‌نمایند، لازم می‌دانیم به اطلاع برسانیم افزایش بی‌مهار قیمت کاغذ، عدم تولید کاغذ روزنامه در داخل و مشکلات واردات کاغذ به کشور، عواملی هستند که موجب بروز بحران کاغذ مطبوعات شده‌اند و همین امر ما را نیز وادار کرده به تدابیری که یکی از آنها کاهش صفحات روزنامه در روزهای پنجشنبه می‌باشد، روی آوریم.با این تدابیر تلاش می‌کنیم انتشار روزنامه ادامه یابد ولی قطعاً برای دراز مدت حتی به همین تدابیر نیز نمی‌توان امید داشت و مسئولان فرهنگی و اقتصادی و صنعتی کشور باید برای حل مشکلات و پایان دادن به بحران کاغذ اقدامی جدی نمایند.
مردم قم به طلاب غیرایرانی خانه اجاره نمی‌دهند»
این اقدام هم دهان کجی آشکار وهم مخالفت مردم قم  به سیاست حاکمان برای جذب نیروی خارجی وپرورش دادن شان به مبلغان اهداف ترورستی برون مرزی رهب وپاسداران کودتا گران است .
سایت 598 : تعداد زیادی طلاب غیرایرانی اعم کشورهای همسایه و اروپایی و آفریقایی و آمریکایی در قم به تحصیل علوم دینی اشتغال دارند. یکی از مشکلات طلاب خارجی مسکن است که با توجه به تفاوت فرهنگی بسیاری از صاحبان خانه، از پذیرش آنان و اجاره خانه به آنان امتناع می ورزند.
در رژیم از صدر تا ذیل آلوده به فساد قسمت بخش جامعه وجود دارد که آلوده به فساد نشده باشد .عجیب اینکه هیچ مسئولی هم یافت نمی شود تا در این مورد توضیح دهد که ریشه ورشد فساد و... در جامعه چیست؟
خرم آباد- خبرنگاركيهان:6 عضو يك باند سرقت اينترنتي از حساب هاي مشتريان بانك ها درخرم آباد دستگير شدند.رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي لرستان با اعلام اين خبر افزود: 6 عضو اين باند شناسايي و دستگير شدند كه به سرقت اينترنتي از حساب هاي بانكي مشتريان چند استان كشور اقرار كردند.سرهنگ بهشتي گفت: شناسايي مالباختگان كه سارقان به سرقت بانكي از حساب هاي آنان اقرار كرده اند، آغاز شده است.