يك نگاهي هم به ما بيندازيد! (خبر ويژه)
پرونده سازی برای یک روز نامه ی دیگر  رقیب که از سوی سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری دنبال شده تا که توقیف یا تعطیل شود.
روزنامه جديد الانتشار «مغرب» كه علي رغم تلاش بسيار براي مطرح شدن به عنوان يك روزنامه «منتقد» با بي محلي محافل سياسي و رسانه اي روبرو شده است براي رسيدن به آرزوي بر زمين مانده خود، دست به اقدام عجيب و ناشيانه اي زد و در شماره روز چهارشنبه با تيتر درشت اعلام كرد «مغرب فردا منتشر نمي شود» و در توضيح اين كلك كودكانه نوشت «روزنامه مغرب اين تعطيلي خود خواسته را فرصتي مي داند براي آرامش كساني كه حضور يك روزنامه منتقد را برنمي تابند»! و در سرمقاله آورده است «مغرب فردا منتشر نمي شود، نه براي اين كه ما خسته شده ايم، براي اينكه آنها خسته شده اند. آنها كه فكر مي كنند با نبود يك روزنامه آرامش به جامعه باز مي گردد»!!اين اقدام روزنامه مغرب در حالي است كه به گواهي نسخه هاي موجود مطبوعات كشور و خروجي قابل مراجعه سايت هاي خبري، انتشار يك ماهه مغرب نه فقط كمترين حساسيتي را در پي نداشته بلكه مطالب اين روزنامه با بي محلي و بي اعتنايي كامل نيز روبرو بوده است و نشان مي دهد روزنامه مغرب با اين به اصطلاح «كلك مرغابي»! در پي آن است كه بي محلي انتشار يك ماهه را از طريق جلب توجه به خبر تعطيلي يك روزه جبران كند!گفتني است روزنامه مغرب قبل از انتشار با صرف هزينه هاي كلان كه تأمين آن از سوي مديران اسمي روزنامه غيرقابل توضيح است، دست به تبليغات گسترده اي زده بود كه اجاره دهها «بيلبورد» در اتوبان ها، جاده ها و استاديوم هاي ورزشي، سفارش آگهي پي درپي در تلويزيون، پخش رايگان و انبوه در ايستگاههاي مترو و برخي از ميادين و... فقط بخشي از اين تبليغات گسترده بوده است.اين روزنامه پيش از اين با نام «فرهنگ آشتي» منتشر مي شد و هر روز در خدمت يكي از جريانات دست چندم سياسي قرار داشت.
فاش ساختن حامیان برون مرزی که رقم 80%  در صورتی که اینان  کسانی  هستند که همچون غارتگران حاکم می باشند  که فقط به فکر چپاول گری کردن هرچه بیشتر هستند از جمله بدلیل افزایش قیمت ارز ودلار وسکه های طلا اینان مبلغ 4 میلیارد دلاراز خارج پول به ایران بردند تا پس از سرمایه گذاری وانباشت سرمایه کلان موقع ضروری آن را از کشور خارج کنند.
يك عضو متواري مركزيت گروهك ملي-مذهبي با ناخرسندي مي گويد 80درصد ايرانيان خارج كشور رفتاري متفاوت از اپوزيسيون دارند.تقي رحماني ضمن مقاله اي در يكي از سايت هاي ضد انقلاب كه از پاريس به روزرساني مي شود، ضمن مرور معضلات اپوزيسيون نوشت: بايد توجه داشت كه ايرانيان خارج كشور در مدت دو دهه اخير رفتاري از خود نشان داده اند، كه مهم است؛ رفتاري كه با صداي بلند خارج از كشور متفاوت است. اكثر ايرانيان به داخل مسافرت مي كنند و سرمايه هاي خرد خود را به ايران برده اند. وي مي افزايد: بيش از 80 درصد ايرانيان به داخل سفر مي كنند و سال گذشته در حدود 4 ميليارد دلار به ايران پول برده اند. اين رفتارها نشان از چه چيزي مي دهد؟ رفت و آمد به ايران و سرمايه گذاري در آن نشان مي دهد كه ايرانيان خارج از كشور با صداي بلند اپوزيسيون ايراني فاصله عملي دارند. اين ويژگي ها باعث مي شود كه بهره گيري از توان ايرانيان خارج از كشور منوط به درك و رفتار حساب شده از سوي اپوزيسيون باشد».وي همچنين پرسيده است: چرا ايرانيان خارج از كشور از مختصر فضاي نيمه باز در انتخابات استقبال و در آن مشاركت قابل توجه انجام مي دهند. اما در تجمعات اپوزيسيون محو مي شوند؟وي تصريح كرده كه اپوزيسيون جمهوري اسلامي دچار تندروي هاي بي حاصل است
ادامه اعتراض طلاب و دانشجويان نسبت به هتك حرمت به پيامبر اسلام(ص)
33 سال است که طلبه های ساندیس خور ان حوزه همچون اراذل و اوباش بسیجی ولباس شخصی های دانشجو جا زده شده تبدیل به گروهای فشار در راستای ا هداف خاص حاکمان   تبدیل شده اند که یا در دفاع اهداف هسته ای انجام مأموریت می کنند . یا کفن پوش شده نقش  چماق تکفیر و تهدید و .... علیه ی  مخالفان و منتقدان و رقبا وارد صحنه  ایفا می کنند .از جمله همین اقدام اخیرشان می باشد.
اساتيد و دانش آموختگان حوزه هاي علميه تهران و دانشجويان ضمن محكوميت انتشار فيلم موهن و ضداسلامي، خواستار مجازات عاملان اين اقدام شنيع شدند.اساتيد، طلاب و دانش آموختگان حوزه هاي علميه استان تهران در محكوميت انتشار فيلم موهن آمريكايي - صهيونيستي به ساحت مقدس پيامبر مكرم اسلام بيانيه اي صادر كردند.در بخشي از اين بيانيه آمده است؛ما اساتيد و طلاب و دانش آموختگان حوزه هاي علميه استان تهران ضمن محكوميت شديد اين گونه اقدامات خصمانه و غيرمنطقي از دولت آمريكا مي خواهيم تا از تمام مسلمانان جهان عذرخواهي رسمي داشته باشند و از سازمان هاي بين المللي و حقوق بشري به ويژه سازمان ملل متحد، سازمان همكاري هاي كشورهاي اسلامي و سران نم مي خواهيم تا اعلام موضع كرده و اين اقدامات شنيع را محكوم كنند. عاملان آن را تحت سخت ترين پيگردهاي بين المللي قرار دهند تا از تكرار چنين جنايت هايي جلوگيري شود.»همچنين دانشجويان و اساتيد دانشگاه آزاد واحد تهران مركزي كه در اعتراض به هتك حرمت به پيامبر اعظم در مجتمع پيامبر اعظم(ص) تجمع كرده بودند، پرچم اسرائيل و آمريكا را به آتش كشيدند.انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علامه طباطبايي نيز در همين رابطه بيانيه اي صادر و تاكيد كرد؛ «انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علامه طباطبايي ضمن محكوم كردن اين اقدام سخيف و مذبوحانه، از مسئولان جمهوري اسلامي ايران بالاخص وزارت امور خارجه مي خواهد كه با پيگيري اين مسئله در عرصه بين الملل اقدامات لازم براي برخورد قاطعانه با چنين رفتارهايي را در دستور كار خود قرار دهند و گزارشي از اقدامات خود را به ملت شريف ايران و تمامي مسلمين جهان ارائه دهند.»
کار دیروز و امروز  و حتی فردانیست ، بلکه 33 سال است که وعده های دروغ ووارونه و سر خرمنی به مردم ایران داده شده است و تا زمانی که  این رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی  بر سر کار باشد سیاست عوامفریبی وصورت مسأله پاک کردن  و آدرس غلط دادن ادامه خواهد یافت .
معاون اول رئيس جمهور از سفارش و آماده شدن 10 هزار كانكس براي زلزله زدگان آذربايجان شرقي خبر داد.به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، محمدرضا رحيمي بامداد ديروز در تشريح نتايج نشست كارگروه راهبري بحران مناطق زلزله زده ارسباران در آذربايجان شرقي در گفت وگو با خبرنگاران با بيان اينكه هر خسارتي كه در هر شهر و روستا بر اثر زلزله باشد مشمول قاعده كلي است و با يك فرم و براساس اولويت جبران مي كنيم، اظهار كرد: اولويت نخست دولت در مناطق زلزله زده ارسباران آذربايجان شرقي تامين سرپناه براي زلزله زدگان و ساخت اماكن دام هاي آنها قبل از آغاز فصل سرماست.معاون اول رئيس جمهور، اولويت بازسازي مناطق زلزله زده آذربايجان شرقي را ساخت مسكن دائمي براي زلزله زدگان عنوان كرد و گفت: مهم ترين مسئله ما ساخت مسكن براي مردم پيش از آغاز فصل سرماست و در اين راه نيازمند همكاري هستيم.وي با بيان اينكه در حال حاضر بنياد مسكن 15 استان كشور در مناطق زلزله زده اهر، هريس و ورزقان در امر بازسازي فعاليت مي كنند، افزود: بنياد مسكن متولي ساخت 8هزار واحد مسكوني به كلي ويران شده در روستاها است. رحيمي از سفارش 10 هزار واحد كانكس و خانه هاي پيش ساخته براي زلزله زدگان در قشم و مشهد خبر داد و گفت: اين كانكس آماده شده و در روزهاي آينده به مناطق زلزله زده فرستاده مي شود. وي با بيان اينكه هر تريلي بيش از دو كانكس را نمي تواند حمل كند، افزود: براي اين امر پنج هزار تريلي لازم است و اين سختي كار را مي رساند.
نیاز به حاشیه رفتن و وارونه گویی تبلیغاتی نیست .چون عربستان خواهان سر نگون شدن بشار اسد رئیس جمهور جنایتکار و خونریز سوریه است ولی حاکمان ایران موافق این دیکتاتور جنایتکار هستند و تلاش  می کنند به جای سرنگون شدن بشار اسد تقویت شود. برای همین  چون عربستان با حضور وزیر ترور وجاسوسی امور خارجه ی ایران در این نشست مخالف بوده حضور نیافته است. که  عربستان متهم شده مخالف امنیت و صلح در سوریه است.
منابع ديپلماتيك عربي در قاهره فاش كردند كه عدم حضور سعودي ها در نشست قاهره براي به شكست كشاندن اين نشست و ناشي از عدم تمايل آنها در پايان دادن به بحران سوريه است.به گزارش فارس به نقل از پايگاه بركينگ نيوز، يك منبع ديپلماتيك عربي در قاهره افشا كرد كه عدم حضور عربستان سعودي در نشست دوشنبه كميته چهارجانبه سوريه در واقع دادن اين پيام روشن و شفاف به فرستاده ويژه سازمان ملل بود كه رياض خواهان توقف حمايت هاي خود از تروريست ها در سوريه نيست.اين ديپلمات عرب در ادامه افزود: عدم حضور سعودي در اين نشست آشكارا نشان داد كه سعودي ها به سياست هاي خود در ارسال تروريست هاي مسلح به سوريه و حمايت مالي و نظامي از آنها ادامه خواهند داد.اين منبع تاكيد كرد كه اخضر ابراهيمي از عدم حضور سعودي ها در نشست دوشنبه قاهره غافلگير شده است، چون پيشتر مصري ها به وي وعده داده بودند كه عربستان سعودي در اين نشست حاضر خواهد شد و از ماموريت وي حمايت خواهد كرد. وي در ادامه افزود: عدم حضور سعودي ها در نشست قاهره اين پيام را به ابراهيمي داد كه ماموريت وي پيش از آغاز و پيش از ارائه هر طرحي توسط وي براي خروج از بحران محكوم به شكست است.اين منبع گفت: همان گونه كه آل سعود پيشتر از «كوفي عنان»، فرستاده سابق سازمان ملل در امور سوريه استقبال نكرد و تمام تلاش خود را براي به بن بست كشاندن ماموريت وي به كار گرفت، هم اكنون نيز خواهان ناكام ساختن ماموريت ابراهيمي است.منابع مصري در اين راستا گفتند كه مصر تلاش هاي بسياري به كار برد تا عدم حضور عربستان سعودي در نشست قاهره را توجيه كند، اما نتوانست سوالات بي شمار خبرنگاران در اين ارتباط را پاسخ دهد و بر اين موضوع سرپوش بگذارد.همچنين منابع آگاه مصري تاكيد مي كنند كه عدم حضور سعودي ها در نشست قاهره هدف واقعي آنها را در سوريه برملا مي كند كه در عدم تمايل رياض در پايان دادن به بحران سوريه نمود پيدا مي كند، حتي اگر اين طرح از سوي مصر داده شده باشد.