3 خبر مرتبط بهم . 23 شهریور -91
پاسدار علی لاریجانی رئیس بازار مکاره دکوری با فراموش کردن شعار 33 ساله مرگ بر آمریکا وتهدید به نابود کردن اسراییل که تا کنون سر داده وپیگیری شده است همچنین با نادیده انگاشتن تهاجم واشغال به سفارت انگلیس در تهران که سال گذشته طراحی واجرا شد . اکنون  بیاد دوران پاسداری اش افتاده است  ودر کسوت سخنگوی  رهبر وادعای رهبریت ام القرای جهان اسلام موازی و همسویی با دو اقدام حمله واشغال ساختمان سفارت آمریکا در قاهره وتهاجم به سرکنسول گری آمریکا در بن غازی  که منجر بهکشته شدن  سفیر  آمریکا و3 نفر از کارکنان دیگر شده است آمریکا و صهیونیست ها را تهدید به اقدامات تروریستی  بیشتر در پوشش صدای مسلمین  جهان کرده است . البته حامی وپیروانش به این تهدید در یمن لبیک گفتند و به طرف سفارت آمریکا در یمن براه افتادند که خبرش ضمیمه شده است . همچنین با گفتمان پاسداری اوباما را متهم و تهدید  کرده است بر خلاف شعارهایی که اوباما در ابتدای کار خود در باره احترام به مسلمانان عنوان کرد، این کارها نشانه دروغ پردازی پررنگ او است که باعث غصه دارشدن مسلمانان جهان شده است . برای همین  آمریکا و صهیونیسم بایست منتظر شنیدن صدای بلند مسلمین جهان باشند ،  به شرط آنکه  اگر گوش شنوایی داشته باشند.
رئیس مجلس شورای اسلامی توهین به مقدسات اسلامی را نشانه دروغ پردازی پررنگ رئیس جمهور آمریکا در شعار احترام به مسلمانان خواند و گفت: آمریکا و صهیونیسم بایست منتظر شنیدن صدای بلند مسلمین جهان باشند، اگر گوش شنوایی داشته باشند.به گزارش خبرگزاری مهر، علی لاریجانی عصرامروز چهارشنبه در حاشیه مراسم عزاداری به مناسبت شهادت حضرت  امام جعفر صادق ع در فیضیه قم با محکوم کردن هتک حرمت ساحت مقدس نبی اکرم (ص) انتشار فیلم آمریکایی اهانت آمیز در این رابطه را نفرت انگیز ذکرکرد.رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شعارهای سیاستمداران آمریکایی در مورد حمایت از فرهنگ های مختلف و احترام به این فرهنگ ها مبتذل و دروغی پر رنگ است.وی گفت: این خبر های ناگواردر مشی فرهنگی و سیاسی آمریکا و صهیونیستها  قبلا هم بوده که این بار به صورت حرکت ناشایسته بصورت گسترده تر نمود پیدا کرده است.رئیس مجلس شورای اسلامی تخریب آئین ها و فرهنگها از سوی آمریکایی ها را دلیل عدم تحمل آنها دانست و افزود: بر خلاف شعارهایی که اوباما در ابتدای کار خود در باره احترام به مسلمانان عنوان کرد، این کارها نشانه دروغ پردازی پررنگ او است که باعث غصه دارشدن مسلمانان جهان شده است و آمریکا و صهیونیسم بایست منتظر شنیدن صدای بلند مسلمین جهان باشند ،  اگر گوش شنوایی داشته باشند.
جوانان انقلابی یمن با صدور بیانیه ای خواستار تظاهرات گسترده از مقابل درب دانشگاه صنعا به سوی سفارت آمریکا برای محکوم کردن هتک حرمت رسول گرامی اسلام(ص) از سوی معاندان اسلام در آمریکا شدند.به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه الیوم السابع، جوانان انقلابی یمنی خواستار تظاهراتی در اعتراض به ساخته شدن فیلم موهن علیه پیامبر گرامی اسلام(ص) خواستار تظاهرات از مقابل درب دانشگاه صنعا به سوی سفارت آمریکا شدند.جوانان انقلابی یمنی با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن فیلم ساخته شده در آمریکا هرگونه اهانت به رسول گرامی اسلام(ص) را خط قرمز توصیف کردند.شایان ذکر است که در یک  توطئه حساب شده از سوی استکبار و صهیونیسم جهانی، یک گروه معاند اسلام در آمریکا فیلمی موهن علیه رسول گرامی اسلام(ص) ساخته اند و با حمایت دولت آمریکا آن را  پخش کرده اند.مردم مصر هم برای نشان دادن خشم و انزجار خود از آمریکا در پی ساخته شدن این فیلم موهن به سفارت این کشور در قاهره حمله کردند و با به زیر  کشیدن پرچم این کشور، آن را به آتش کشیدند و پرچم لااله الاالله محمد رسول الله را به جای پرچم آمریکا نصب کردند.
 تصویری قدیمی زیر از رییس فعلی مجلس شورای اسلامی در اوایل دهه ۶۰ است؛ زمانی که به انتخاب شورای سرپرستی صدا و سیما در سمت مدیرعامل این سازمان مشغول به کار بود.علی لاریجانی بعد از صدا و سیما در فاصله سال‌های ۶۱ تا ۷۰ سمت‌هایی چون معاونت وزارت کار و امور اجتماعی، معاونت وزارت پست و تلگراف و تلفن، معاونت وزارت سپاه و جانشینی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عهده گرفت. در سال ۱۳۷۰ به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شد و تا سال ۱۳۷۲ در این وزارتخانه ماند. سال ۱۳۷۳ مجدداً به صدا و سیما رفت و تا سال ۱۳۸۳ به مدت ۱۰ سال ریاست این سازمان را به عهده داشتاو در سال ۱۳۸۴ پس از ناکامی در انتخابات ریاست جمهوری، به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی آغاز به کار کرد اما در ۲۸ مهر ماه سال ۱۳۸۶ از این سمت استعفا داد. لاریجانی در انتخابات مجلس هشتم به عنوان نماینده قم به پارلمان راه یافت و ریاست آن را برعهده گرفت. او در دوره نهم نیز در ریاست مجلس شورای اسلامی ابقا شد.