حمله گلشیفته فراهانی به اصغر فرهادی ،  او مرا شکنجه می کرد.من از هر فيلمي زخمي در بدن دارم،  کارگردانان بدتر از سگ با تو رفتار مي كنند. تو بايد مانند برده كار كني. 23 شهریور 91
 اینهم تعبیر وتفسیر  جدیدی که ا زاوضاع سینمایی رژیم بربرمنش وتاریک اندیش  ضد هنر و زن ستیز حاکم بر ایران شده ونقش کار گردانانش  فاش شده است .البته  یکی از این کارگردانان سینمایی مسعود دهنمکی سرچماقدار سابق می باشد .بعلاوه کار گردانان سینمایی زیر نظارت وزارت فرهنگ سانسور وتفتیش عقاید ارشاد اسلامی مجاز به فعالیت هستند.گلشیفته فراهانی هنرمند سینمایی قبل از اینکه ایران را ترک کند با اینان همکاری سینمایی داشت واکنون نیز مقیم  پاریس است که بعنوان اعتراض تصویری نیمه عریان وبرهنه از خودش به نمایش گذاشت . وی حال در مورد کار گردانان سینما از جمله اصغر فرهادی که بدلایل خاص به فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین وی جایز اسکار داده شد. بهرحال گلشیفته در مورد و سایر کار گردانان دیگر افشاگری کرده وگفته است اصغر فرهادي مرا شكنجه مي كرد، او در حالي كه پرده گوش من سوراخ شده بود اجازه نداد براي مداوا به بيمارستان بروم. و ادامه داده من از هر فيلمي زخمي در بدن دارم، آنها بدتر از سگ با تو رفتار مي كنند. تو بايد مانند برده كار كني.
جام نوشت: گلشیفته فراهانی درمصاحبه با گاردین، خود را به برده ای در دستان کارگردانان ایرانی توصیف کرد.   فراهانی كه در شرايط نامناسبي در فرانسه به سر مي برد در تازه ترين مصاحبه خود با نشريه انگليسي گاردين گفت: «اصغر فرهادي مرا شكنجه مي كرد، او در حالي كه پرده گوش من سوراخ شده بود اجازه نداد براي مداوا به بيمارستان بروم    او درباره كارگردانان ايراني كه با آنها كار كرده است به خبرنگار اين نشريه گفت: «من از هر فيلمي زخمي در بدن دارم، آنها بدتر از سگ با تو رفتار مي كنند. تو بايد مانند برده كار كني